pit Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 swego czasu mialem problem z napinaczem rozrzadu w cbr 600 f4irozwiazalem go przez zamontowanie profesjinalnie przerobionego napinacza bo fabryczne na dlugo nie starczaja czy ktos mial podobny problem i co moze o tym powiedziec? Pozdro!! Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Ja miałem problem w F3.Mój mechanik powiedział, że go przerobi domowym sposobem na idealny, no i przerobił, przez cały ostatni sezon było ok.Co zrobił to nie mam pojęcia bo na mechanice znam się tyle co nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 W ogole jesli chodzi o napinacze to slyszalem ze to zarabisty problem w motocyklach sportowych niezaleznie od marki modelu przebiegu i rocznika Ach te wysokie obroty :-) Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 ja z kolei slyszalem ze napinacz to problem hondy, u mnie ten sam problem a motocykl wcale nie sportowy, znajomi cb500, africa twin i cbr6-f to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 w kawie zx6r tez padalybylo to duzo grozniejsze dla silnika bo pekala sprezyna wie ktos jak wyglada napinacz zapadkowy jakies rysunki itp :) Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 W GSXR były wadliwe a szczególnie w modelu chyba 1998 1999 więc Suzuki też ma kłopoty z napinaczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 a czy ktoś może opisać jak przerobić domowym sposobem napinacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 (edytowane) zamontowanie profesjinalnie przerobionego napinacza bo fabryczne na dlugo nie starczaja co to znaczy i jak wygląda?Nie ma chyba nic bardziej prymitywnego niż napinacz zapadkowy!Honda - śrubowy, CBR 900 sc28 bez problemów, pózniejsze różnie, to kwestia nie rozwiązania ale materiałów.Na wszystko jest prosta rada ale nie zdradzę szczegółów bo to moje pieniądze. Edytowane 4 Kwietnia 2006 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 co to znaczy i jak wygląda?Nie ma chyba nic bardziej prymitywnego niż napinacz zapadkowy! I nic chyba tak szybko nie potrafi sie zuzyc. Jedno z najgorszych rozwiazan przy stosowanych materialach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.