zielony71 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Witam! Mam problem z Suzi Savage. Silnik kiedy nie jest porządnie rozgrzany chodzi bez zarzutów ale jak już się konkretnie rozgrzeje (tj. np po przejechaniu jakiś 10km) milknie! Na wolnych obrotach chodzi dobrze a gdy odkręce manetkę gazu od razu gaśnie!! Czasem po ponownym odpaleniu nie zgaśnie od razu po odkręceniu gazu tylko poszczela sobie trochę z rury przy wysokich obrotach i zgaśnie dopiero po chwili. Wymieniłem już świecę, sprawdziłem wężyk od ciśnienia ( łączący gaźnik z bakiem) i niewiem gdzie jeszcze mam szukać przyczyny!!?? Miał ktoś może coś podobnego albo wie w czym tkwi problem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Sprawdź kranik, wyczyść gaźnik dokładnie. Obadaj jeszcze fajke i kabel WN. Chyba że cewka jak się rozgrzeje to szwankuje. To tyle na bierząco mogę doradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Mam podobny problem z DR800Big.Lubi zgasnać na wolnych obrotach :) Narazie renowuje sprzeta(lakieruje wydechy,kolanka)ale w sobote jak zakupie nowe swiece i olej bede sprawdzal co ja boli.W koncu to podobne silniki-single.Tylko ze ja mam dwa gazniki i moze przez to mam takie anomalie.Bede sprawdzal:-stan dzwigienek zaworowych i walka rozrzadu(mogą byc zjechane i zmieniają czasy otwarcia i zamkniecia zaworow)-Szczelność gum łączących gaźniki z głowicą-Przejrze gaźniki-Ustawie zawory-Będe przerabiał puszke dekompresacyjną ponieważ w miejsce dwóch wydechów bedzie założony jeden przelotowy. Przejrzyj u siebie pare z tych punktow i może coś sie poprawi...Życze powodzeniaPIOTR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 jesli na zimno wszytko chodzi ok,a na goraco zaczyna sie pieprzyc to moze to byc albo walnieta cewka/swieca(przy wysokich tem, i wysokim cisnieniu w cylindrze iskra moze byc slaba i nie miec "sily" przeskopczyc meidzy elektrodami), ale ja osobiscie stawialbym nie na elektryke a na samo zasilanie fuelem/powietrzem silnika..moze masz za bogata mieszanke/za wysoki stan paliwa w gazniku i jak juz sie moto zagrzeje to porostu dostaje za duzo paliwa a za malo powietrza?bo strzelanie w wydech itp objawy to wlasnei tak jakby zaduzo paliwa dostawal.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielony71 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Maniek trafiłeś w sedno :smile: . Byłem wczoraj na regulacji i rzeczywiście okazało się, że skład mieszanki jest nieodpowiedni i dostaje za dużo paliwa!! Ale już na szczęście wszystko gra :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.