maddog26 Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Cze Mam problem , jestem posiadaczem gpz 550 ( nie UT ) i nie wkręca sie na obroty . ....tzn do 3,5 - 3,9 tys obr/min idzei normalnie , a przekraczając te wartości przerywa i gasnie..Gorzej jest z jazda pod wzniesienia - to juz kompletnie nie wchodzi na obroty i nie ma mocy.. Czyszzcenie gazników ( nie wiem na ile rzetelne -mechanik mial zapłacone) bylo robione w grudniu ....ile moze kosztowac samo czyszczenie i czy jest ktos rzertelny w Bielksu- białej ?? :) dziex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 ja nan twoim miesjcu udalbym sie do tego mechanika i pogadal na ten temat... jesli uczciwy, moze cos tam sie da z nim dogadac. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Wracasz do tego, kto ci gazniki robil i skladasz reklamacje.Tyle ze nie musi byc to sprawa gaznikow, ale cos tak prostego jak przypchanie kranika, albo tak skomplikowanego jak uszkodzenie modulow zaplonowych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maddog26 Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 kranik jest podciśnieniowy , a modułu nie ma chyba , stara japonia z roku 81 , kiedys miałem podobny problem ze stara cb 450 s , wkrecała sie tylko do jakiejs tam wartosci.Ale oa stała 3 lata w szopie u niemca , a moj gpz podobno przeszedł czyszcznie gazników. Bedzie trzeba wziac dwururke i pogadac z mechanikiem;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Wyczyść kranik, Sprawdź podciśnienie. Sprawdź linkę gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 kranik jest podciśnieniowy , a modułu nie ma chyba , stara japonia z roku 81 , No to co, uwazasz ze podcisnieniowy przypchac sie nie moze ???? :notworthy:Moze i to jak. A zaplon masz na przerywaczach ???Nie znam specjalnie GPZ, ale nie sadze. Wszystkie sprzety z tego okresu jakie widzialem mialy juz zaplony tyrystorowe, ewentualnie z mechanicznym regulatorem obrotow. Przerywacze przestaly byc stosowane w koncu lat 70 tych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Witam, Ja na twoim miejscu najpierw sprawdziłbym świece i przewody. Miałem podobną sytuację i okazało się, że wystarczyło wymienić świeczuszki i moto wróciło do pełnii sił, ale najpierw upewnij się że moto pracuje na obu cylindrach bo to też może być przyczyna braku mocy :notworthy: Pucjan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 GPZ 550 to rzędowa czwórka jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Spotkałem się z czymś takim.Przyczyną byłą zapchana dysza główna w jednym z gaźników – tyle że w tedy silnik nie gasł Przejedź się motocyklem i spróbuj włączyć ssanie przy około 3 tyś i zobacz czy będzie lepiej.Jeśli tak to na pewno będzie to jakiś syf w gaźniku/ach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.