BartekJ Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Zapłon, dla tej pojemności, to będzie w granicach 3,5 do 4 mm przed górnym martwym. Lepiej zrób 3,5. Jak się będzie mulił, to zrobisz wcześniejszy. A jak odpaliłeś to długo pracowała? Jeśli długo, to czy po rozgrzaniu dymiła? W jakim stanie jest tłok? I po kiego czorta ktoś w 500 2t planował głowicę? CZy może tylko zabielił, bo ciekła czy była krzywa? Jak kopałeś, to odbijała kopniakiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogas72 Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 przyłączam się gratulacji. jak nie na kopa to po każdej glebie na pych? O mamma! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedfriend Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Gratulacje !!!Bezawaryjnej jazdy zycze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzier Opublikowano 26 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Zapłon, dla tej pojemności, to będzie w granicach 3,5 do 4 mm przed górnym martwym. Lepiej zrób 3,5. Jak się będzie mulił, to zrobisz wcześniejszy. A jak odpaliłeś to długo pracowała? Jeśli długo, to czy po rozgrzaniu dymiła? W jakim stanie jest tłok? I po kiego czorta ktoś w 500 2t planował głowicę? CZy może tylko zabielił, bo ciekła czy była krzywa? Jak kopałeś, to odbijała kopniakiem?Jak odpaliłem to z pięć minut chodziła i ja zgasiłem, ale byc może lewe powietrze bierze tylko muszę zdiagnozować ską:) ale jedno jest juz pewne simer od strony zapłonu jest suchy, niestety nie wiem co jest od strony napędu pierwotnego ale spuszczony olej benzynka nie śmierdzi:) Guma krućca jest w kiepskim stanie muszę ją odkręcić i przyjżeć się jej z bliska przy świetle! A jeśli chodzi o tłok to jest nowy, komprech taka że juz kopniak pogiołem, czsami dochodzi do góry tłok i nie mogwe przełamać!Jeśli chodzi o planowanie głowicy, według zapewnień sprzedawcy była tylko liźnięta ale może to starczyło by z kompresją działy się cuda! Stara uszczelka była za silikonie sam to widziałem! Iskra jest , wlewałem tez paliwo oczywiście świeże przez świecę ale tylko strzeliła stąd wnioskuję że z zapłonem jest coś nie tak, chociaż znaki na motoplacie są oryginalne, trudno mi to określić ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Objawy wskazują na problemy z zapłonem. Najpierw nowa świeca + posprawdzać wszystkie kable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzier Opublikowano 26 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 YEAH, gratuluję. Masz jakieś fotki aby? To że z 88 roku wcale nie znaczy że będzie słabszy. Podejżewam że od tamtej pory uzyskali może z 5 koni więcej. Setki z 90 roku nie są wiele słabsze od współczesnych.Tylko Czesi w latach 80tych produkowali przestarzałe motocykle (jak mój na przykład). Reszta szła do przodu. Chłodzony wiatrem czy wodą ten KX? Ma już chłodnicę i filtr gąbkowy! zapodam linka z aukcji allegro http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=89210593 Najbardziej cieszy mnie zawias , bajka po prostu, polatamy polatamy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Hmm, jeśli znaki się zgadzają, to może obcięło jakiś klin, i zapłon się przestawił. Odkręć wirnik, i zobacz. Albo po prostu sprawdź, jak wygląda zgranie znaków na zapłonie, z tłokiem, czyli po prostu sprawdź wyprzedzenie zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Hmm, jeśli znaki się zgadzają, to może obcięło jakiś klin, i zapłon się przestawił. Odkręć wirnik, i zobacz.Dokładnie, ja miałem podobne objawy i okazało się że klin sie ściął i zapłon sie przestawił, a gdy odpalił to motocykl zaczął jechac do tyłu wiec było oczywiste że to coś z zapłonem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzier Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Dokładnie, ja miałem podobne objawy i okazało się że klin sie ściął i zapłon sie przestawił, a gdy odpalił to motocykl zaczął jechac do tyłu wiec było oczywiste że to coś z zapłonem :)Witam!Klin jest cały, tylko tyle mogę powiedzieć w Sobtę spróbujęja rozepchać i jak zajajra przepalić ja by zła właściwą temperature pracy! I się wtedy zobaczy , ten kruciec mnie zastanawia, hmm bo widać peknięcia na nim z tym że jest to dość gróba guma ale przy żarówce musze popatrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Hej! No ja tak juz dawno temu w MTX 125 miałem ze cały kruciec pomiędzy gażnikiem a cylindrem był zbutwiały i było na nim pełno malutkich peknięc. Ta guma była juz twarda prawie jak plastik wiec powlewałem w te malutkie pęknięcia super glue. Objawy niemożności odpalenia i braku mocy natychmiast ustąpiły (Przestał zasysac lewe powietrze). To że strzela w wydech po tym jak nalałeś paliwa bezposrednio na tłoka to raczej nie wina zapłonu bo on poprosu zapalił nadmierna ilosć paliwa i wyrzucił ją do wydechu. Pisałeś że nie zasysa odpowiednio paliwa. może to poprostu uszczelka pod cylindrem (kumpel tak miał w CRM 250) i motor nie ma podcisnienia. A może poprostu cos z gaznikiem nie tak, coś sie mogło zatkac lub rozregulowac. Czasami wydaje sie ze swieca daje dobra iskre ale ja juz kilka razy sie na tym przejechałem i okazało sie ze swieca tak naprawde nadawała sie do wymiany. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzier Opublikowano 28 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Hej! No ja tak juz dawno temu w MTX 125 miałem ze cały kruciec pomiędzy gażnikiem a cylindrem był zbutwiały i było na nim pełno malutkich peknięc. Ta guma była juz twarda prawie jak plastik wiec powlewałem w te malutkie pęknięcia super glue. Objawy niemożności odpalenia i braku mocy natychmiast ustąpiły (Przestał zasysac lewe powietrze). To że strzela w wydech po tym jak nalałeś paliwa bezposrednio na tłoka to raczej nie wina zapłonu bo on poprosu zapalił nadmierna ilosć paliwa i wyrzucił ją do wydechu. Pisałeś że nie zasysa odpowiednio paliwa. może to poprostu uszczelka pod cylindrem (kumpel tak miał w CRM 250) i motor nie ma podcisnienia. A może poprostu cos z gaznikiem nie tak, coś sie mogło zatkac lub rozregulowac. Czasami wydaje sie ze swieca daje dobra iskre ale ja juz kilka razy sie na tym przejechałem i okazało sie ze swieca tak naprawde nadawała sie do wymiany.dzięki za info :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psycho zwirek Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 gratulacje!!ja sie przesiadlem zeszlej zimy na Honde Cr 250 i wkoncu doczekalem sie nowego laczka Mitas C-02 super sie zbiera :)powodzenia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzier Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Dziś poraz pierwszy polatałem trochę moim kx 500!!!! Jestem w lekkim szoku co to moto potrafi i w jaki sposób oddaje moc :banghead: 2,3,4 koło leci w górę bez najmiejszego problemu a zaznaczę że ważę 110 kg i leżłem wręcz na kierze ale to żaden problem, moto idze na gumę i już!!! Długie biegi na 2 to nie ma co jechac bo wyrywa za mocno do góry!!3,4 jakoś sie jedzie !!!Nie należę do ułomków ale dzisejsza jazda pokazała mi że dużo pracy przedemną :) Jak odpaliłem odrazu mi mina zrzedła jak po przydazówce , po zwykłej przygazówce ugioł się tylni amor!! :( :icon_razz: zgłupiałem po prostu i już !Pomyślałem sobie co to za moto jaka moc w nim drzemie!1Następna przygazówka i znowu ugina sie tylni amor!Moto tylko na tor bo sposób oddawania mocy jest błyskawiczny więc w miejscu publicznym takim nawet jak moja wioska na której trzymam moto wybaczcie ale może byc niebezpiecznie!pozdrawiam i nareczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 No wyobrazam sobie co taka 500-ta potrafi.Sam chcialbym sie kiedys przejechac na jakims 500 2t i zobaczyc jak to tak naprawde idzie.Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Na ile przygazówek starcza bak paliwa? :) Bo mało to nie żłopie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.