Limo Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Włala http://www.kawasaki.pl/model_details.php?i...yb=Wprowadzenie - polecam, fajny artykul.gracias senior :notworthy: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Witam bede wymieniał silnik przy sv 650 s 99r .. chce kupic juz powyzej 2002 roku, silnik z chłodnicą oleju. co do samego montazu ok wszystko wiem, jednak mam problem .. na allegro są te nowsze silniki pow 02r TYLKO chce kupic od wesji S sprzedający czesto nie wiedzą od jakiej wersji mają silnik. Domyslam sie ze jest to zakodowane w numerze silnika prosiłbym włascicieli SV pow.2002 r o wpisanie kodu najlepiej z wersji N jak i S co bym mogł wywnioskowac czego szukac. a chce od S gdyz jes inne przełozenie końcowe. chce wymianke zrobic w przyszłym tyg mam napierzony silnik ale nie wiem od jakiej jest wersji i dlatego to tak pilne. Prosze o pomoC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Inne przełożenie końcowe>>> inne zębatki łańcuchowe. Silnik jest taki sam w obu wersjach.Ściągnij sobie serwisowke , jest tam wszystko na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 (edytowane) Silnik w obu wersjach jest taki sam.Nawet zebatki zdawcze maja ta sama ilosc zebow(15);zebatki napedowe roznia sie o 1 zab(45 w wersji N i 44 w wersji S).Jesli chcesz wiedziec w jakim ''nadwoziu'' siedzial dany silnik to zadzwon do dilera suzuki i dowiedz sie po numerach. Edytowane 20 Lutego 2008 przez slayer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 (edytowane) w takim razie wielkie dzieki... zmyliły mnie witryny internetowe ktore powawały roznice w chłodnicy oleju, smoka ssącego, jak i przełozenia koncowego. wielkie dzieki . opisze co i jak mi poszło :icon_eek: Edytowane 20 Lutego 2008 przez siwypfk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 witam interesuje mnie pewien aspekt mianowicie mam sv 99r musze wymienic uszczelniacze (simeringi) przedniego zawieszenia, przy okazji chciałbym utradzic SV moze orientujecie sie jaki olej dac by zawieszenie było twarde? pewnie ktos juz to przechodził :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Przypomnialo mi sie jeszcze ze sa roznice w wielkosci chlodnicy wody w poszczegolnych rocznikach po 2003 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Witam, poczytaj tutaj (english)Sam sie bede za to bral za 1-2 mcy, sprezyny Hagon, K-tech, PDQ, Ohlins i olej 15W (wszystko zalezne od wagi, popytaj w sklepach lub bardziej doswiadczonych).pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 witam interesuje mnie pewien aspekt mianowicie mam sv 99r musze wymienic uszczelniacze (simeringi) przedniego zawieszenia, przy okazji chciałbym utradzic SV moze orientujecie sie jaki olej dac by zawieszenie było twarde? pewnie ktos juz to przechodził :buttrock:Wejdz na forum http://www.sv650.fora.pl/Temat byl przerabiany :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ania Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Wejdz na forum http://www.sv650.fora.pl/Temat byl przerabiany :biggrin: Ponieważ jeszcze nie jeździłam jako kierowca (właśnie zapisałam się na kurs :banghead: ) a zastanawiam się nad tym motocyklem aby był moim pierwszym (chociaż myślałam też o hornetce) to jak łatwo wstają na gumę przy ruszaniu, bo nie chciałabym zaliczyć od razu gleby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 wg mnie tylko wtedy jak chcesz.mysle ze kazdy posiadacz sv zgodzi sie z tym co Cerberus napisalhttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=89853&hl=pzdr i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 (edytowane) Troche osob z tego forum i forum sv kupilo ten motocykl jako swoje pierwsze 2 kola.Wszyscy byli zadowoleni :clap: Trzeba miec po prostu nieco respectu do tego moto a wszystko bedzie ok.Bierz sv-ke.Ten motocykl uzaleznia :flesje:Wszystko co napisal cerb to swieta prawda. Edytowane 28 Lutego 2008 przez slayer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristiano Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Cześć! Co sądzicie o tej ofercie:http://moto.allegro.pl/item364301577_igiel...estrowany_.html Na co zwracać uwagę przy zakupie używanej SV-ki(nowa wersja)? Dzięki za odpowiedź! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Fana! :evil:Zwroc uwage na chlodnice, jesli moto lezalo to bardzo mozliwe, ze cos tam bedzie. Ta sztuka wyglada ok, przynajmniej ja na szybko nic nie widze.Jesli chcesz SV, to obowiazkowo musisz dolozyc przedluzke blotnika, inaczej w czasie jazdy w deszcze bedziesz mial singielek :bigrazz:pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Przy nowych wersjach SV chyba nic sie nie dzialo w czasie deszczu, przynajmniej u mnie. A co do tej aukcji to ze zdjec wydaje mi sie ze brak prawego kierunkowskazu (slabo widac), na pewno przewod od chlodnicy nie biegnie tak jak w orginale czyli obok silnika pod rama (ten przewod po prawej, podwojnie zalamany) No i ten cienki ktory nie wiem do czego sluzy tez jest jakos niefachowo oprowadzony. Dekiel z lewej strony silnika jest porysowany a zeby zrobic cos takiego przy SV to trzeba sie postarac, z drugiej strony mogl tylko lezec na lewej stronie. Moto ma zmienione zawieszenie lub przynajmniej gorna polke, a to moze roznie wrozyc. Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.