Konrigol Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Witam wszystkichMam plan odnosnie podniesienia osiagow mojej F2. Chcialem zamontowac system "im szybciej..." w mojej cebrze. Model mlodszy czyli F3 posiada juz takie rozwiazanie natomiast u mnie jeszcze tego nie ma. Generalnie sama przerobka nie jest zbyt trudna gdyz wystarczy przeprowadzic przewody od airboxu przed chlodnice i zakonczyc odpowiednia koncowka.Pytanie moje jest takie czy oplaca sie nad tym posiedziec? czy ewentualnie bede musial zmienic dysze w gazniku? ( ze wzgledu na nadmiar powietrza dostarczanego przez airbox).za podpowiedzi z gory dzieki!!!pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Konkretnie to się nazywa dynamiczne doładowanie. Co do dodatkowych przeróbek to niewiem - nie chcę wprowadzać w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Zapomnij o takiej przeróbce w garażu bo nie dasz rady.Jest za dużo zmian łącznie z szybkościomierzem który współpracuje z tym układem.Łatwiej zmienić na model F3. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 15 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Probowac zawsze mozna:)A co moze miec wspolnego predkosciomierz, ktory napedzany jest za pomoca linki przymocowanej do slimaka w kole?dzieki za wypowiedz.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 A co moze miec wspolnego predkosciomierz' date=' ktory napedzany jest za pomoca linki przymocowanej do slimaka w kole? [/quote'] Cały zestaw wskaźników w F3 jest w pełni elektroniczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 viperPL napisał:Cały zestaw wskaźników w F3 jest w pełni elektroniczny. Mowa jest o F2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Zapomnij o takiej przeróbce w garażu bo nie dasz rady. Jest za dużo zmian łącznie z szybkościomierzem który współpracuje z tym układem. Łatwiej zmienić na model F3. Probowac zawsze mozna:) A co moze miec wspolnego predkosciomierz, ktory napedzany jest za pomoca linki przymocowanej do slimaka w kole? dzieki za wypowiedz. pozdrawiam Czytaj uważniej posty Wowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 17 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Ja wiem ze w F3 wszystko opiera sie na elektronice. W F2 obrotomierz jest na linke.... wiec nie ma nic wspolnego z silnikiem.Ja mam silnik od F3 ale cała reszta to F2 (PC25). Speed sensor mam odłączony.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 j jezdzi bele jak Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.