Skocz do zawartości

[Zabezpieczenia] Linka czy łańcuch ?


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że nie ma zabezpieczenie które jest w 100% skuteczne. Sam w swojej SV'ce mam przede wszystkim AC oraz alarm, jednak chcąc jeszcze bardziej zniechęcić potencjalnego amatora cudzej własności chce mieć możliwość przypięcia sprzęta do stałego elementu krajobrazu. I tu właśnie pojawia się pytanie co lepsze - znalazłem taki łańcuch:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=89547042

oraz taką linkę

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=91300958

 

Co byście sami wybrali, a może jeszcze inna opcja ? Jeśłi był podobny temat to poproszę o łagodny wymiar kary :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem linke, a z perspektywy czasu kupilbym lancuch. Lancuch jest poreczniejszy, zajmuje mniej miejsca po zlozeniu i jest szansa, ze zmiesci sie pod siodelkiem, linka pomijajac, ze jest pewnie rownie ciezka co i lancuch, jest na tyle nieporeczna, ze musze ja wozic w plecaku (gdzie jej ciezar nabiera znaczenia) jesli mam zamiar jej uzywac, a w konsekwencji praktycznie jej nie uzywam, chyba, ze lece gdzies w dalszy wypad i nie wiem gdzie bedzie moto stalo w nocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie moge poradzić blokade typu "U lock". Da się nią przypiąć moto do słupka a zawsze można przypiąć za koło. Ruszyć 200kilowe moto nie jest taką łatwą sprawą. Koszt nieduży bo około 50zł, tylko problem jest z poręcznością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj sobie na stronie Abusa o nim.

No akurat o tym konkretnym modelu na stronie www.abus.pl nie ma nic, jest o modelu Granit CityChain X-Plus 1060 który ma maximum level 15 mniemam że jest to jakiś lepszy model. W cenniku z kolei na tej stronce nie ma ceny ani jednego ani drugiego...

 

[ Dopisane: 14-03-2006, 20:35 ]

Da się nią przypiąć moto do słupka a zawsze można przypiąć za koło. Ruszyć 200kilowe moto nie jest taką łatwą sprawą. Koszt nieduży bo około 50zł, tylko problem jest z poręcznością.

U-lock raczej nie wchodzi w grę z tego względu że chciałbym "łapać" moto za ramę ewentualnie wahacz a nie za samo koło, dodatkowy minus to wspomniana poręczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie... :oops:

 

dlaczego nie stalowa linka do rowerów? ma to to metr, w zębach tego nie przegryzie, a przed przestawieniem moto chroni. Myślę, że ktoś kto zamierza skroić moto to raczej jest wyposażony w lepszy sprzęt :? (mam tu na myśli wytrychy, bo łańcuch może być ultrawytrzymały, a taki pr0 kradziej zdejmie go jednym przekręceniem odpowiedniego drucika... :roll: ). W jakimś programie w telewizorni pokazywali coś takiego, byłem lekko zszokowany, ale utkwiło mi w pamięci i uprzedziło do wydawania tak dużej kasy na łańcuchy/zapięcia którym na nic zdaje się wytrzymałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy ci alarm i blokada kiery - jak beda chcieli ci ukrasc motocykl to i tak to zrobia

Bodzyn zgadza się dlatego mam też AC ale mimo tego nie chciałbym się rozstać ze sprzętem - chce z niego czerpać przyjemnośc a nie tracić czas i nerwy na użeranie się z ubezpieczlnią. Jak już wcześniej pisałem zdaję sobie sprawę że nie ma zabezpieczenia które na 100% zagwarantuje mi bezpieczeństwo - wychodzę jednak z założenia że jeśli tych zabezpieczeń (których sforsowanie zabierze jednak trochę czasu) będzie więcej to potencjlny złodziej odpuści...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lancuch napewnolepszy bo ciezej przeciąc nozycami do drutu niz linke

 

a tutaj sie nie zgodze.

w ktorym jednosladzie robili test i linka wypadal lepiej. nie wiem jak wytrzymaly jest ten lancuch, ale dla wielu wystarczy go baaardzo mocno na chwile zmrozic i uderzyc czyms ciezkim... rozwala sie jakby byl z plastiku... z zylka taki patent nie przejdzie, a jej pilowanie to kupa czasu.

choc jesli patrzez z perspektywy wytrychu to imo nie ma roznicy ;)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ktorym jednosladzie robili test

Taa, widziałem to .Te wszystkie zabezpieczenia to o dupę potłuc.Nie zdają one egzaminu.Oczywiście, jeśli mówimy o profesjonalistach.Na byle pałętaków wystarczą nawet najprostsze zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybrałbym zdecydowanie łańcuch bardziej praktyczny , cięższy :arrow: ale przy okazji możesz wykorzystać go w celach obronnych :D

" Im więcej jeżdzę tym mniej czuję się motocyklistą " .


"The Nightrider, that is his name. The Nightrider. Remember him when you look at the night sky".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka sama linke kupilem za 25zl na bajzlu w wawie.a ten łancuch bedziesz mial gdzie wozic w moto czy ciagle z plecakiem. Ja wybralem blokade an tarcze

W SV'ce jest taki "bagażnik" ze co najwyżej karta kredytowa się mieści więc nie ma zanczenia czy linka czy łańcuch i tak muszę mieć plecak... Disc lock jakoś mnie nie przekonuje bo dwóch kolesi sprawnie wrzuca moto na busa i później w dziupli sobie spokojnie blokadę zdejmą. W przypadku łańcucha/linki jego przepiłowanie trochę trwa i jest szansa że wzbudzi czyjeś podejżenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...