wajco_MZETZ250 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 to baaardzo prawdopodone ze to tarczeA oprócz tarcz to może być coś jeszcze???????? Bo tarcze wyglądają na jeszcze w miare dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bierano79 Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Witam!Problem: wskazowka predkosciomierza nie wskazuje dokladnie predkosci tylko "skacze" np. jadac 90km/h wskazowka oscyluje od 80km/h do 100km/h. Czy ktos wie jak naprawic taki zegar? Prosze tylko nie piszcie czegos w stylu "te zegary tak maja" czy "kup nowe budziki" itp. Czy jest moze w srodku jakas sprezynka ktorej zadaniem jest tlumienie tych drgan wskazowki? Czasem mi sie zdarza ze wskazowka pieknie rowno pnie sie po skali i ladnie "czysto" wskauzje, po czym (po kilku km) zaczynaja sie te frustrujace oscylacje.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 to raczej wina linki i ślimaka niz samego zegara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Zdjemij linke od licznika, napełnij olejem przekładniowym a oba końce zabezpiecz smarem. To zapobiegnie wypłynięciu oleju. Jeżeli nie pomoże trzeba będzie wymienić linke na nową (też nasmarować) i napęd prędkościomerza w tylnym kole. Koszt ok. 30zeta. Zegary w mzetach zwykle działają długo i bezawaryjnie w przeciwieństwie do zegarów w jawach. Warto też sprawdzić osłone zębatki w kole. W przypadku braku tulejki dystansowej też są problemy z prędkościomierzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter_etz_251 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 ja mam mz etz 251 z 90r maszyna pieknie gada pali od kopa tylko jest jeden problem nie dziala mi licznik linka z tylu jest poluzowana caly naped sie rusza i nie ma srubi ktora go trzyma w "miejscu" musze kupic nowy naped do linki mam zwiazku z tym pytanie co moglo byc tego przczyna !!!!!! bo juz kilka razy sie zastanoawilem ale nie wymyslilem !!! prosze o pomoc zebym mogl sie jakos zabezpieczyc w przyszlosci przed taka sytuacja pozdro :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wajco_MZETZ250 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 WitojtaMam pitanko Ile ma palić dobrze wyregulowana MZ ETZ 250bo moja spaliła 1 litr na 5 kilometrów i wydaje mi sie że to fest moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bierano79 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Kurde 1litr na 5km!!!!!!!!! Z tego co wiem jak miescisz sie w przedziale 4-5,5l/100km to nie jest zle. Moja pali ok 4.5l-5 przy spokojnej (ale bez przesady :icon_twisted: do 105-110km/h) jezdzie. Ale to twoje spalanie to gigant jest!!! Moze masz dziure w baku? :icon_mrgreen: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter_etz_251 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Kurde 1litr na 5km!!!!!!!!! Z tego co wiem jak miescisz sie w przedziale 4-5,5l/100km to nie jest zle. Moja pali ok 4.5l-5 przy spokojnej (ale bez przesady :) do 105-110km/h) jezdzie. Ale to twoje spalanie to gigant jest!!! Moze masz dziure w baku? :( Pozdro nato by wygladalo ze ma dziure w baku i to jeszcze nie mala kolega ma poprostu zle wyregulowany gaznik mz morze jest mocna ale spala duze ilosci i zbiera sie nagar !! :icon_mrgreen: dluga na niej nie pojezdi :biggrin: !! ja na jego miejscu bym wyregulowal gaznik sprawdzil zaplon i powinno spasc spalanie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 witam,hej chłopaki mam problem z elektyka w mojej 251,mianowicie przepala mi sie bezpiecznik który jest miedzy akumulatorem a masą,to znaczy jak jest Minus na akumulatorze,to z tego bieguna wychodzi bezpiecznik,on własnie mi sie przepala,chyba wiecie o co chodzi,tylko jest tak że nie przepala sie odrazu tylko po około 5 minutach jazdy,co morze byc przyczyna,jaki w ogóle macie tam bezpiecznikmchodzi mi o ampery,a wracajac do problemu to przychodzi mi do głowy regulator napiecia,moze zczyna szwankowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Buła bezpieczniki od biegunów mają być 16A. Jeśli masz mniejsze to wymień. Jeśli są ok, to zmierz napięcie na zaciskach aku i podaj. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 ober,a jakie powinno byc napięcie na tych biegunach,tak pytam dla jasnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Buła na włączonych światłach od 13,5V do 14,4V w zależności od obrotów, aku i stanu alternatora oraz szczotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wajco_MZETZ250 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 WitojtaTo znow ja od spalania. Dziury w baku niamam, a gażink to chyba jest dość ciulaty bo w komorze pływaka w kanlikach od mieszanki powierze paliwo jest dziura. Dzięki wszystkim za radypozdrawiam WAJCO Ale mocy to ona ma jak holera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vazz Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 (edytowane) Mam mz 150 i wszystko ladnie chodzilo az do dzis nalałem paliwa prubuje zapalic odpaliła za 3 razem i normalnie chodzila lecz gdy dawalem wiecej gazu byl dziwny odglos (warczenie) i gasła niewiem co mam zrobic prosze o pomoc co morze być przyczyna tego rolleyes.gif Prosze o zrozumienie i jakies porady Edytowane 3 Czerwca 2006 przez vazz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Mam mz 150 i wszystko ladnie chodzilo az do dzis nalałem paliwa prubuje zapalic odpaliła za 3 razem i normalnie chodzila lecz gdy dawalem wiecej gazu byl dziwny odglos (warczenie) i gasła niewiem co mam zrobic prosze o pomoc co morze być przyczyna tego rolleyes.gif Prosze o zrozumienie i jakies porady Czyli gaśnie jak dodasz gazu do oporu. Rozkręć gaźnik i wyczyść dysze bo pewnie są zatkane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.