ober Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Oczywiście podkładkę masz już odklepaną od nakrętki ?! Musisz to odkręcić udarowo. Wciśnięty hamulec, dobry klucz, młotek. Uderzasz młotkiem w klucz w tę stronę co odkręcasz i po problemie. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 (edytowane) ile sie leje oleju do amortyzatorow od mz? chodzi o tylne amory :icon_razz: o qrcze chyba nie tu Edytowane 13 Maja 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egonon Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Panowie !!! Sprawa jest dla fachowców. Otórz w mojec ETZ 250 '82 na końcu rurki odopwietrzającej od gaźnika robią się kryształy. Faktem jest że trochę z tamtąd kapie ale nie aż tyle (ok szklanka na miesiąc). Wygląda to tak jak kryształki sobli które robiło się w podstawówce na fizykę. Jest to jasno białe i kruche. Wie ktoś może skąd to się bierze i jak temu zaradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 to normalne zjawisko... Niewiem czym dokładnie jest ten zwiazek...ale sadze ze to tlenek aluminium;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toomkk Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 witammam pytanko czy ktoś prostowł rame od MZ, jak to zrobić i czy to w ogóle możliwe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allu Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) Witam, powie mi ktoś jak mają być podlączone szczotki alternatora w MZ ETZ 150 Poodłączałem je by naprawić wirnik i nie zapamiętałem jak mają być podłączone .Jak może ktoś to niech luknie do którego wtyku jest podłączona szczotka ta z tyłu i do którego ta z przodu . Witaj , tu masz przykładową fotke , zaznaczyłem na niej jak są podłaczone szczotki . http://img469.imageshack.us/img469/3214/stojan9lj.jpg Pzdr. :) :) Edytowane 17 Maja 2006 przez Allu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bierano79 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Witam forumowiczow!!!Mam takie pytanie. Posiadam kufry Pneumant (Made in DDR :-)))) ),ale poszukuje do nich stelazy oraz chcialbym wiedziec czy kufry sa kompletne (po prostu czy nie brakuje czesci di ich umocowania na stelazu). W zwiazku z tym "zapytowuje" :clap: :) : czy ktos poosiada takie kufry w komplecie ze stelazem? Moze ktos posiada chociaz zdjecia na ktorych mozna zobaczyc wszystkie czesci kufrow oraz stelaz?Bede wdzieczny za pomoc.Pozdrawiam. :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 (edytowane) Allu Dzięki za pomoc, ale już dawno sobie z tym poradziłem. Wystarczylo logicznie pomyśleć i zobaczyć że kable są za krótkie żeby podłączyć je inaczej niż orginalnie :D Dodane:Mam mały problem ze sprzęgłem a mianowicie: po przejechaniu ~10 km po założeniu nowych tarcz sprzegłowych sprzęgło ślizga się jak głupie :| Wiecie może co sie mogło stać ? Z góry dzięki za pomoc ;) Edytowane 21 Maja 2006 przez RuDeK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Wyreguluj jeszcze raz spręgło bo tarcze sie dopiero ukladają i dopasowują . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Niestety nic regulacja nie pomoze ;p Dzisiaj odkrecilem dekiel od sprzegla i moim oczom ukazal sie przykry widok tzn jedna z trzech srub trzymajacych tarcze w "kupie" sie odkrecila i dlatego sie slizgalo :buttrock: Cale szczescie ze nie wytarla dekla bo bylby kolejny wydatek a takto tylko nowe zabezpieczenia :crossy: i mozna znow kapić :banghead: :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Czesc Mam wyciek spod kontrolki luzu w mz :) co trzeba zrobic ? nie ma to jak dokladnie opisac problem :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 ja posmarowałem gwint czujnika luzu farba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wajco_MZETZ250 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 WITAM Mam problem ze sprzęgłem w mojej MZ ETZ 250. Kupilem ją dwa tygodnie temu za 400 zl. i nie czodzilo tam sprzęgło i ładowanie. ładowanie uddało mi się zrobićale ze sprzęgłem nie daje sobie rady. Objawy awarii są nastepujące. Srzęgło z początku w ogóle nie wysprzęglało, a więc go podciągnołem i było juz troche lepiej. Sprubowałem jeszcze troche i okazało się, że wciąż nie wysprzęgla a na dodatek zaczyna jeszcze slizgać. Co może byc tego przyczyną :biggrin: Może to byc wina tarcz sprzęgłowych?????A może docisku??????? Pyty POMÓŻCIE :icon_razz: :D :icon_razz: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Bierano 79, ja mam stelaz pod kufry pneumat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 WITAM Mam problem ze sprzęgłem w mojej MZ ETZ 250. Kupilem ją dwa tygodnie temu za 400 zl. i nie czodzilo tam sprzęgło i ładowanie. ładowanie uddało mi się zrobićale ze sprzęgłem nie daje sobie rady. Objawy awarii są nastepujące. Srzęgło z początku w ogóle nie wysprzęglało, a więc go podciągnołem i było juz troche lepiej. Sprubowałem jeszcze troche i okazało się, że wciąż nie wysprzęgla a na dodatek zaczyna jeszcze slizgać. Co może byc tego przyczyną :biggrin: Może to byc wina tarcz sprzęgłowych?????A może docisku??????? Pyty POMÓŻCIE :icon_razz: :D :icon_razz: :bigrazz: to baaardzo prawdopodone ze to tarcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.