Adik Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Ja powroce jeszcze do tematu tlumika.. Wyczysc go!! Moj silnik tez mial kompreche i niby normalnie chodzil... ale nie byl mocny.. Rozcialem tlumik na laczeniu (pod obejma) najciensza tarcza i wygiagnalem caly dyfuzor. Byl tak zapikowany nagarem ze szok. Pozniej tylko ladnie otulic go mokra szmata i zespawac migomatem. Ani sladu po jakiejkolwiek ingerencji w bebechy tlumika. Moze jeszcze wyreguluj gaznik itp. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Racja Adik .Ja też tak miałem ,tyle że przy wsce.W mojej MZ tłumik jest rozbieralny(starszy model) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzCzUr Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Witam posiadam nietypową MZ ETZ 125 z tego co wiem ma mniejszą o 3mm średnicę cylindra i gaźnik o gardzieli 22mm a poza tym się niczym nierużni. ETZ 125 posiadały dozowniki oleju moja taki bajer kiedyś posiadała ale jakiś kołek wyciągnoł pąpke od dozownika i wsadził zaślepkę.http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p...php?pic_id=1812W tym miejscu była kiedyś pąpka od dozownika. Chciałem się zapytać co wiecie na temat dozownika oleju w MZ bo dozowniki były też mątowane w MZ 250/1, gdzie mugł bym dostać taką pąpke, a może akurat ktoś z was takową posiada, bo dozownik oleju w MZ to by był niezły bajer i napewno podniusł by wartość motorka. Z góry dziękuje za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 SzCzUr Wyciagnoł ja pewnie dla tego ze przez nia sie silnuk zatarł :DA jaki masz problem z mieszaniem oleju? Nalejesz do baku i jedziesz spokojnie a z dozownikiem to nie tak ciekawie :D bo moze sie zatkac :P Ps. ten dozownik to on gdzie podawał ten olej? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Po odkreceniu blotnika' date=' zdjeciu koła i odkreceniu tych duzych srub na gorze lag musisz odkrecic nakretke o rozmiarze 10 znajdujaca sie na dole goleni. Ja ja odkrecalem kluczem sztorcowym. Jakbys mial wiecej problemow to pisz do mnie na gg.Pozdro[/quote']zgadzam się, tylko trzeba mieć dobry śrubokręt do odkręcania, ja miałem ciulowy i teraz już chyba nigdy nie odkręcę tej śrubki :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 zgadzam się' date=' tylko trzeba mieć dobry śrubokręt do odkręcania, ja miałem ciulowy i teraz już chyba nigdy nie odkręcę tej śrubki Rolling Eyes[/quote'] Jaki srubokret??? gdzie tam masz srube na srubokret?? na dole goleni jest nakretka na klucz 10 i po odkreceniu jej, golenie spadaja.... Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Jaki srubokret??? gdzie tam masz srube na srubokret??rozbierałeś kiedyś amortyzator w MZ? wątpie. na śrubie, na którą jest nakręcana nakrętka 10 jest wyfrezowanie na śrubokręt, aby podczas odkręcania nakrętki nie obracała się nam się cała goleń...........no chyba że ktoś zakręca niezbyt mocno, albo jest tyle syfu, że się wszystko zapiekło i nie trzeba kontrować śrubokrętem........... :roll: :roll: :roll: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Siema Veteranos widze ze tu sie teraz udzielsz :D ja chwilowo tez bo na clubie dostałem 3 ostrzezenia czyli bana na 5 dni :P :D ZA podpis :D lol ty tam ani nie zagladniesz :> :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 na śrubie' date=' na którą jest nakręcana nakrętka 10 jest wyfrezowanie na śrubokręt, aby podczas odkręcania nakrętki nie obracała się nam się cała goleń...........no chyba że ktoś zakręca niezbyt mocno, albo jest tyle syfu, że się wszystko zapiekło i nie trzeba kontrować śrubokrętem........... [/quote']Niestety takie zycie - nie ma lekko . Ja skozystalem z mlotka i delkatnie udezalem w grzechotke. nakretka sama puscila, pozniej srubsztak przydal sie tylko do ostatecznego odkrecenia nakretki, bo sie niegrzeczna obkrecala razem z calymi bebechami w amorku ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzCzUr Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 SzCzUr Wyciagnoł ja pewnie dla tego ze przez nia sie silnuk zatarł :notworthy:A jaki masz problem z mieszaniem oleju? Nalejesz do baku i jedziesz spokojnie a z dozownikiem to nie tak ciekawie ;) bo moze sie zatkac ;) Ps. ten dozownik to on gdzie podawał ten olej? :mrgreen: Możliwe że ktoś zatarł silnik i wyciągnoł ten dozownik. Akurat niemam problemu ze spożądzniem mieszanki bo mam specjalnie przeznaczoną miarke do oleju. Ps. Dozownik podawał olej bezpośrednio do skrzyni korbowej. Pod gaźnikiem szedł wężyk i wchodził centralnie koło cylindra do komory wału, a teraz w ten kanalik wkręcona jest śruba zaślepiająca żeby niełapał powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dulek Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 czescmam problem z kierunkami w mz251 a mianowicie na wolnych obrotach dzialaja normalnie ale gdy daje wiecej gazu zaczynaja wariowac..... co jest tego przyczyna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Przerywacza kup sobie elektroniczny :DZApraszam na www.mz-club.pl ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dulek Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 kupilem nowy ale to i tak nic nie pomoglo..... wymienilem wszystkie zarowki i nic.... grzebalem troche przy kablach i tez nic nie pomoglo... a elektryk ze mnie kiepski dlatego pisze.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allu Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Schemat w łapke i do roboty ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 kupilem nowy ale to i tak nic nie pomoglo.....Jaki kupiłes jak mechaniczny to nic dziwnego!! Allu juz ostrzezenia?:> :twisted: :mrgreen: :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.