Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja powroce jeszcze do tematu tlumika.. Wyczysc go!! Moj silnik tez mial kompreche i niby normalnie chodzil... ale nie byl mocny.. Rozcialem tlumik na laczeniu (pod obejma) najciensza tarcza i wygiagnalem caly dyfuzor. Byl tak zapikowany nagarem ze szok. Pozniej tylko ladnie otulic go mokra szmata i zespawac migomatem. Ani sladu po jakiejkolwiek ingerencji w bebechy tlumika. Moze jeszcze wyreguluj gaznik itp.

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam nietypową MZ ETZ 125 z tego co wiem ma mniejszą o 3mm średnicę cylindra i gaźnik o gardzieli 22mm a poza tym się niczym nierużni. ETZ 125 posiadały dozowniki oleju moja taki bajer kiedyś posiadała ale jakiś kołek wyciągnoł pąpke od dozownika i wsadził zaślepkę.

http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p...php?pic_id=1812

W tym miejscu była kiedyś pąpka od dozownika. Chciałem się zapytać co wiecie na temat dozownika oleju w MZ bo dozowniki były też mątowane w MZ 250/1, gdzie mugł bym dostać taką pąpke, a może akurat ktoś z was takową posiada, bo dozownik oleju w MZ to by był niezły bajer i napewno podniusł by wartość motorka. Z góry dziękuje za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

SzCzUr Wyciagnoł ja pewnie dla tego ze przez nia sie silnuk zatarł :D

A jaki masz problem z mieszaniem oleju? Nalejesz do baku i jedziesz spokojnie a z dozownikiem to nie tak ciekawie :D bo moze sie zatkac :P

 

Ps. ten dozownik to on gdzie podawał ten olej? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odkreceniu blotnika' date=' zdjeciu koła i odkreceniu tych duzych srub na gorze lag musisz odkrecic nakretke o rozmiarze 10 znajdujaca sie na dole goleni. Ja ja odkrecalem kluczem sztorcowym. Jakbys mial wiecej problemow to pisz do mnie na gg.

Pozdro[/quote']

zgadzam się, tylko trzeba mieć dobry śrubokręt do odkręcania, ja miałem ciulowy i teraz już chyba nigdy nie odkręcę tej śrubki :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się' date=' tylko trzeba mieć dobry śrubokręt do odkręcania, ja miałem ciulowy i teraz już chyba nigdy nie odkręcę tej śrubki Rolling Eyes[/quote']

 

 

Jaki srubokret??? gdzie tam masz srube na srubokret?? na dole goleni jest nakretka na klucz 10 i po odkreceniu jej, golenie spadaja....

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki srubokret??? gdzie tam masz srube na srubokret??

rozbierałeś kiedyś amortyzator w MZ? wątpie. na śrubie, na którą jest nakręcana nakrętka 10 jest wyfrezowanie na śrubokręt, aby podczas odkręcania nakrętki nie obracała się nam się cała goleń...........no chyba że ktoś zakręca niezbyt mocno, albo jest tyle syfu, że się wszystko zapiekło i nie trzeba kontrować śrubokrętem........... :roll: :roll: :roll: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na śrubie' date=' na którą jest nakręcana nakrętka 10 jest wyfrezowanie na śrubokręt, aby podczas odkręcania nakrętki nie obracała się nam się cała goleń...........no chyba że ktoś zakręca niezbyt mocno, albo jest tyle syfu, że się wszystko zapiekło i nie trzeba kontrować śrubokrętem........... [/quote']

Niestety takie zycie - nie ma lekko . Ja skozystalem z mlotka i delkatnie udezalem w grzechotke. nakretka sama puscila, pozniej srubsztak przydal sie tylko do ostatecznego odkrecenia nakretki, bo sie niegrzeczna obkrecala razem z calymi bebechami w amorku ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SzCzUr Wyciagnoł ja pewnie dla tego ze przez nia sie silnuk zatarł :notworthy:

A jaki masz problem z mieszaniem oleju? Nalejesz do baku i jedziesz spokojnie a z dozownikiem to nie tak ciekawie ;) bo moze sie zatkac ;)

 

Ps. ten dozownik to on gdzie podawał ten olej? :mrgreen:

 

Możliwe że ktoś zatarł silnik i wyciągnoł ten dozownik.

Akurat niemam problemu ze spożądzniem mieszanki bo mam specjalnie przeznaczoną miarke do oleju.

 

Ps. Dozownik podawał olej bezpośrednio do skrzyni korbowej. Pod gaźnikiem szedł wężyk i wchodził centralnie koło cylindra do komory wału, a teraz w ten kanalik wkręcona jest śruba zaślepiająca żeby niełapał powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...