NAZI Opublikowano 31 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2004 No to może ta jedna to ETZ 150 X. Micek masz już te dane gaźników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Dokopałem się do tego:ETZ 150: dzysza główna 120, iglicowa 67, gaźnik 24N2-2, zębatka zdawcza 16ETZ 150X: dysza główna 115, iglicowa 72, gaźnik 24N2-1, zębatka zdawcza 15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Spoko, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 jesli chodzi o te aparaty stopu - od 1989 r wraz z nowymi kierunkami i tylną lampą wprowadzono zmiany w instalacji- teraz w lampie juz jest biegun "-" a stop jest załączany przez doprowadzenie + przez włącznik za akumulatorem. Wcześniej było tak, że w lampie był "+" a dochodził "-" z tylnej piasty Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 A ETZ 150X byla produkowana równolegle z ETZ 150 czy tylko w określonym momencie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 no i wszystko jasne :) niestety ale gdzieś moją książke o MZ zapodziałem..., ale fajnie że dane już są a tak pozatym to chce zrobić dokładną historią modeli ETZ (w któym roku jakie zmiany etc..), jeżeli ktoś mógłby pomóc to będzie git,jak ktoś ma jakieś dokładne dane to niech napisze, ja spróbuje tą książke znaleźć i też coś wyskrobie a co do produkcji to 150X była produkowana równolegle z 150 ale jako wersja exportowa, przynajmniej tak czytałem PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Słuchajcie ja mam lekkie problem z sprzęgłem. Tzn. jak nacisne sprzęgło to dosyść je słychać, jak potem juz sie jedzie to nie ma problemu, ale jak wbijam na 1 to słychać jak sprzęgło pracuje. :roll: I jeszcze jedno, jak jade sobie powoli na 1 i zatrzymuje sie: naciskam sprzęgło, zaraz potem hamulec i moto mi często gaśnie, musze wtedy dodać troszke gazu, aby MZ nie zgasła.Co wy na to??To jest normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franki Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Hej Tobik.Na temat takiego własnie zachowania sie spręgła jest coś napisane w serwisówce do MZ.Czytałem o tym bo chciałem zreperować własne sprzegło ale zabrakło sciągacza.Dotyczyło to jakiegoś luzu na sprzegle.Dokładnie nie pamietam ale moge sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin84 Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 a moze ktos wie jakie powinno byc cisnienie w oponach Wszedzie czytam ze powinno byc odpowiednie tyle ze ile to jest ?? Pozdrawiam PS nie mam dostepu do netu i mnie nie bedzie mozna latwo zastac Ciśnienie w instrukcji do TS 125, TS 150 i TS 250/1 to: 1,5 - przód1,9 - tył (solo)2,1 - tył (z pasażerem) PozdrawiamMarcin PS Wie ktoś gdzie można kupić śrubę do wału, bo moja się złamała i nigdzie w okolicy nie mogę takiej dostać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 mi wszystki srubki dorabia tatus w pracy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 13 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2004 Jak wiadomo zblizaja sie wakacje i zwiazku z tym planuje sobie czasnac traske dokładnie 480 km, a jak wiadomo mam moto na dotarciu zrobiłem jak narazie po remoncie(szlif, nowy tłok i pierscienie) jakies 500 km z wiazku z tym mam dowas jeszcze kilka pytan. 1. Ile mi zostało jeszcze do pełnego dotarcia2. Na co zwrucic uwage podczas tego wyzej wspomnianego wakacyjnego wypadu.3. Czy moge ta traske czasnac w dwie osoby, czy to juz bedzie zbyt duze obciazenie silnika z góry dzieki za odp. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaryPL Opublikowano 13 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2004 do pelnego dotarcie zostalo ci jakeis ok 2000 km...ale nei ma sie co martwic,traske oczywiscie mozesz sobie walnac na dotarciu i oczywiscie w dwie osoby...z tym nie bedzie problemow (nawet wedlug producenta) ale musisz pamietac o tym by nie przegrzac silnika( czestrze psotoje) oraz nie mulic jej zbytnio -tzn zeby jechac w maire dynamicznie ale nie ostro tak w granicach 4000 obrtow bedzie oki,oczywiscie nei mozesz jechac caly czas z taka sama predkoscia obrotowa silnika tylko ja zmieniac co jaksi czas...tzreba przyspieszyc ,zwolnic co jakis czas!!! dla ciebei to moze byc meczace-ale w ten sposob twoja MZi sie mniej zmeczy... i napewno nie prubuj zwiekszac dawki oleju w mieszance bo to moze miec odwrtony skutek...pogorszy tylko spalanie i spowoduje wieksze osadzanie sie nie spalonego oleju na tloku i w wydechu... milego wypadu zycze...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 13 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2004 o zwiekszaniu oleju nawet nie myslałem, z przegzaniem tez nie powino byc problemu bo mam miernik temperatury wiec powino byc ok dzieki za odp planowany wyjazd to 10 lipiec wiec zdaze jeszcze troszke kilosów nabic do tego mometu przynajmiej 500. Aha mam jeszcze jedno pytanko:Na co zwrucic uwage przed wyjazdem zeby puzniej w trasie niestac z wystawionym trujkatem Chciał bym dodac ze narazie jezdziłem na krutkie odległosci do pracy i spowrotm, od kuzyna do kuzyna wiec w sumie traska nie przekroczyła 10km o ile mozna nazwac takie cos traska i jak do tej pory ani razu jeszcze motorka nie pchałem i mam nadzieje ze nie bede miał takiej przyjemnosci. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=AUTSAJDER=- Opublikowano 17 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2004 Przede wszystkim Stan opon (zastanów sie w jakim stanie możesz mieć dętki żeby np jakas łatka nie puściła :buttrock:), wszystkie części napędu czyli: łancuch, zębatka zdawcza zębatka tylnego koła zabezpieczenia, warto tesh zajzeć pod głowice :D obakać tłok pierscienie no jak według mnie to zobaczyć wszystko :D no i oczywiscie zabrać troszke kluczy itp. z 1L oleju na wszelki wypadek :mrgreen: , zapasową dętke ( wiesz to zależy po jakich drogach będziesz sie przemieszczał no i od warunków jazdy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=AUTSAJDER=- Opublikowano 17 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2004 A i jeszcze podczas trasy lepiej nie dawać ostro a zwłaszcza im dalej od domu tym łagodniej (żeby potem nie było dużo do pchania :buttrock:) ale tak poważnie to lepiej dać spokuj sprzętowi i tak ma troszke hektarów do pokonania :D no i lepiej dojechac na spokojnie ale bez pchania no i zaoszczędzic troszke etylinki na pózniej no i przed wyjazdem wszystko podokręcać bo chyba nie lubimy jak wyprzedza nas własne tylne koło :Dto chyba tyle narx i życze powodzenia i dojechania na miejsce bez konieczności wzywania lawety :mrgreen: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.