Włochaty Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Ostatnio szukam MZ ETZ w okolicy i dziś byłem oglądać jedną, podczas jazdy chcąc utrzymac stałą predkość delikatnie szarpała natomiast gdy sie odkreciło manetke wchodziła bezproblemu na wyzsze obroty i problem ten zanikał, własciciel twierdzil ze to normalne, a wy jak myslicie ? czym to moze byc spowodowane ? Ale szarpała czy przerywała? Jesli szarpała to moze byc napęd bądz w najgorszym przypadku jest to skrzynia biegów. Moze tez byc swieca hu*owa, ale to by raczej przerywało a nie szarpało jak twerdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 wspólnego raczej z łańcuchem ani skrzynią to nic nie miało bo nie od tego motor nie odpala i strzela. moze źle sie wyraziłem ale chodziło o to że szarpało tak jakby praca silnika była przerywana. ja osobiście podejrzewam coś z zapłonem. mam pytanie czy w mz 251 elektroniczny zapłon sie jakoś ustawia? bo moze sie coś poluzowało i przestawiło. pytam czy sie ustawia bo w yamaha dt którą wczesniej miałem zapłonu sie nie ustawiało. a mz jeszcze nie rozkręcałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 wspólnego raczej z łańcuchem ani skrzynią to nic nie miało bo nie od tego motor nie odpala i strzela. moze źle sie wyraziłem ale chodziło o to że szarpało tak jakby praca silnika była przerywana. ja osobiście podejrzewam coś z zapłonem. mam pytanie czy w mz 251 elektroniczny zapłon sie jakoś ustawia? bo moze sie coś poluzowało i przestawiło. pytam czy sie ustawia bo w yamaha dt którą wczesniej miałem zapłonu sie nie ustawiało. a mz jeszcze nie rozkręcałem. kupilem tą MZetke i caly temat jest tutaj http://forum.motocyklistow.pl/Problem-z-el...250-t99528.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 wspólnego raczej z łańcuchem ani skrzynią to nic nie miało bo nie od tego motor nie odpala i strzela. moze źle sie wyraziłem ale chodziło o to że szarpało tak jakby praca silnika była przerywana. ja osobiście podejrzewam coś z zapłonem. mam pytanie czy w mz 251 elektroniczny zapłon sie jakoś ustawia? bo moze sie coś poluzowało i przestawiło. pytam czy sie ustawia bo w yamaha dt którą wczesniej miałem zapłonu sie nie ustawiało. a mz jeszcze nie rozkręcałem. No to mów odrazu ze przerywa a nie szarpie bo to róznica. Mugł sie przestawic zapłon ewentualnie gaznik jest przydkany. Zapłon sie ustawia w MZ ETZ 251 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Włochaty z którego Kępna jestes ? rok wstecz jeszcze smigalem crossem bo DR to chyba cross :D i jakoś w terenie nikogo niepostkalem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 No ja dokładnie to w bralinie mieszkam. No chodzi mi o te kępno koło ostrzeszowa. Niedaleko Ostrowa wielkoposlkiego(jakie 70-80km) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo1988 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 (edytowane) witamczy sportowy wydech w mz etz 251 coś daje po za wyglądem czy to jest nic nie watrei czy przedkościomerz z jawy ts ma takie same przłozenie co w etz ? http://allegro.pl/item370103302_mz_etz_250...per_tuning.htmlczy ten cylinder może być ORGINALNY taki jak być w etz 301, czy warto się nim interesowac i jak może byś moc mz na taki cylinderku, bo powinna byś taka jak w etz 301 Edytowane 16 Czerwca 2008 przez turbo1988 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Wydech nie daje nic... Cylek jest ok. Było cos takiego jak ETZ 300ccm :banghead: Miała 24KM i wiekszy moment obrotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Jesli masz kase to zainwestuj w cylek,napewno cos da. Wkoncu 50ccm wiecej. a wydech nic niedaje. Ale cylek wygląda fajnie,jak wejdzie w kartery bez rozwiercania to smiało bierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 na niemieckim ebay'u masz kompletny cylinder z tlokiem sworzeniem i pierscieniami :P oczywiscie 300ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 jasne, i kosztuje tyle ile dwie emzetki w polsce. do zrobienia 300ccm wystarczy kupno tłoka z agmotu i rozwiert gara na 300. no i roztoczenie głowicy. koszt operacji jakieś może niecałe 200pln z flaszką pozdro Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo1988 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 sprawa już rozwiązana, miałem kupić mz 251 i puźniej ten cycekpo mz jechałem prawie 200km, jak juz dojeżdzałem to zadzwoniłem że już jestem a gościu mówi że już sprzdał a dzień wcześceij się u mawiałem że ją wezme. zaczełem szukac czegoś innego i znalazłem jawe 350, to dopiero maszyna :bigrazz: na pierwszych dwóch biegach trzeba sie mocno kierownicy trzymać i na innych też :lalag:a i jawa ma 27KM a mz tylko 21KM, w to troche różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 to powodzenia z zaplonem :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 tylko te 21KM w MZ sa troche bardziej żwawe niż 27KM w jawie do tego w MZ masz skrzynie 5 biegowa i nie wydłubiesz sobie kolanem oka przy zmianie biegu;] W MZ nie ma mowy o luzujacych sie sprzychach pekajacych bakach, reflektorze świecocym na długich w niebo. Teraz rozumiesz dlaczego MZ sa deczko lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 to powodzenia z zaplonem smile.gif można wstawić elektronik ........pozatym u mnie mimo katowania w polu nie chciał sie przestawić a bym se pogrzebał :) tylko te 21KM w MZ sa troche bardziej żwawe niż 27KM w jawie przyśpiesza lepiej ale vmax ma gorszy no i jawka ma dźwięk i wygląd a mzeta ma dźwięk jak simson :biggrin: pozatym jawa jest tyle razy tańsza że za cene mz etz 250 można zrobić mega wypas jawke :bigrazz: ja widocznie miałem jakiś cudowny egzemplarz np wszyscy mówią że w tym silniku pękają wodziki w skrzyni biegów czy coś takiego że przestawia sie zapłon ja miałem wiejskiego crosa z ts350 (w sumie cała tska tylko opony kostka i zero świateł lusterek kierunków)i na nic nie narzekałem oprócz hamulców (za słabe jak na vmax 150km/h)spalania (no jak sie jeździło po piachach to koło 10-11)i rozruchu (nie ma ssania i odpala sie jak ogara zalać gaźnik zapali pochodzi 2min zgaśnie znowu zalać gaźnik znowu zapali pochodzi w końcu za 3-4 razem załapie :bigrazz: )no i z mojej winy zapychał sie gaźnik :smile: fakt mz ma tarcze z przodu w jawie bębny są tragiczne....w pól roku nie byłem w stanie tego zajechać mimo palenia gumy kopania dołow mixolu kręcenia pod 6tys( z thtym że było to tzw zarzynanie z głową po pierwsze mieszanka zawsze 1:30 po drugie olej w skrzyni świeży czyściłem ją ciągle z nagaru filtr powietrza wszystko ok jak czułem że słabnie to dawałem jej ostygnąć ) więc myśle że przy normalnej eksploatacji ten silnik posłuży......pierwszą jaką jawke ts350 odkupiłem od bezmózgów ze zlotu co chcieli ją zajechać na śmierć (wlali benzyne bez mixolu i palili gume polewali silnik wodą woda do skrzyni biegów ) paląc gume no i ta była zajechana nie miałem kasy na remont po 2tyg sprzedałem... pochwal sie i daj zdjęcia Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.