damianD Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Witam,kilka tygodni temu kupiłem hondę xlr125r do nauki.Jednak mam problem ze zmianą biegów/ze skrzynią.Np. kiedy jadę na 4 biegu i nieredukując biegu zatrzymam się i chcąc ruszyć z 1 biegu nie mogę go wrzucić. Nie mogę wrzucić ani 1 biegi ani luzu. Co ciekawe kiedy tuż przed zatrzymaniem zredukuję bieg np. do 2 to bez problemu mogę włączyć zarówno 1 jak i luz.Proszę o poradę czy jest to jakaś wada czy taki urok motoru.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 jak zmieniasz biegi na postoju spróbuj poruszać motocyklem w przód i tył i je w tym czasie zmieniać :rolleyes: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolslu Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam!!! Jestem posiadaczem hondy xlr 125r 98 r. Mam zamiar wymienić w niej sprzęgło. Napewno serwisówka ułatwiłaby mi sprawę. Niestety wcześniejsze linki nie dzialają więc prosze o nowy upload. Z góry wielkie dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Serwisówkę posiadam, ale nie mam gdzie jej w tej chwili wrzucić. Zajmuje 211 MB, daj mi namiar na jakiś serwer, to Ci wyślę, chyba że masz maila, który Ci to przyjmie np. na HOME.PL :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitekk Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Jest ktoś z okolic Lublina kto jeździ na Hondzie XLR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianD Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Potrzebuje kupić gaźnik, niestety na rynku wtórnym nie znalazłem gaźnika do XLR. Czy orientuje się ktoś jakie gaźniki pasują do tej hondy( XLR125R)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OstekZZZ Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 mam taki problem ,kupiłem silnik do xr(chyba ten sam co w xlr) i niewiem do czego jest otwór w górnej częsci głowicy ,wygląda jak by jeszcze coś tam miało być - FOTKI http://www.bikepics.com/pictures/1484319/ http://www.bikepics.com/pictures/1484316/ i jeszcze potrzebuję schemat instalacji elektrycznej ,jak by ktos miał byłbym wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OstekZZZ Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 (edytowane) Potrzebuje kupić gaźnik, niestety na rynku wtórnym nie znalazłem gaźnika do XLR. Czy orientuje się ktoś jakie gaźniki pasują do tej hondy( XLR125R)? pasuje gaznik od chińczyka ,150,200ccm ,jest niemal identyczny jak oryginał Edytowane 19 Listopada 2008 przez OstekZZZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 słuchajcie ja do swojego silnika xl 250 nie moge skompletować elektryki( silnik z 81r) i na allegro wpadł mi w ręcę silnik od xl 125 rocznik 87. Silnik ma tuning na 180 i tu pytanie czy ktoś się orientuje ile taki tuning moze dodawać mocy? czy zrównoważy mniej więcej moc żeby chociaż pod te 20KM podjechała? Jakie zabiegi można zastosować podnoszące moc(bez względu na wzrost spalania, żywotność silnika na poziomie 20 tys. kmów też nie jest ważna)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil8423 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 mam jeszcze jedno pytanie czy można kupić satrsze enduro z lat 80-90 chodzi mi właśnie głównie o honde 125 4t. ja ma honde 125 xl serii paris dakar i zamyka mi licznik ktory wskazuje 120km/h :crossy: a na lesnych duktach robi wrazenie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 panowie żeby odpalić XL rocznik 87 (puzka od CDI na cylindrze) potrzebny jest aku i regulator napięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 (edytowane) mam taki problem ,kupiłem silnik do xr(chyba ten sam co w xlr) i niewiem do czego jest otwór w górnej częsci głowicy ,wygląda jak by jeszcze coś tam miało być - FOTKI http://www.bikepics.com/pictures/1484319/ http://www.bikepics.com/pictures/1484316/ i jeszcze potrzebuję schemat instalacji elektrycznej ,jak by ktos miał byłbym wdzięczny Jest to prawdopodobnie napęd obrotomierza, jeśli nie masz linki do obrotomierza to zaślep ten otwór żeby ci syfu się nie napchało słuchajcie ja do swojego silnika xl 250 nie moge skompletować elektryki( silnik z 81r) i na allegro wpadł mi w ręcę silnik od xl 125 rocznik 87. Silnik ma tuning na 180 i tu pytanie czy ktoś się orientuje ile taki tuning moze dodawać mocy? czy zrównoważy mniej więcej moc żeby chociaż pod te 20KM podjechała? Jakie zabiegi można zastosować podnoszące moc(bez względu na wzrost spalania, żywotność silnika na poziomie 20 tys. kmów też nie jest ważna)? Na to nie licz, sam rozwiert to nie wszystko, zawory pewnie zostały standardowe a bez ich powiększenia zbyt mała wymiana gazów będzie mocno ograniczała silniczek. Na moje oko możesz liczyć na dodatkowe 2-3KM. Przy tak małej pojemności w 4T wszelkie tuningi są zbyt kosztowne żeby miały sens, a zabiegi podnoszące moc bez pogarszania żywotności silnika to bujdy na resorach. Poza tym już sam rozwiert spowoduje większe obciążenia na korbowodzie, a to nie pozostanie bez wpływu na jego stan, jako że większy tłok będzie zasysał trochę więcej mieszanki przez zbyt małe zawory wzrośnie też ciśnienie gazów co spowoduje ich mniejszą żywotność. Powierzchnia odprowadzająca ciepło z silnika pozostanie bez zmian silnik będzie się też mocniej nagrzewał co także ma znaczenie. Ogólnie zabawa w rozwierty to podcieranie dupy szkłem, jeśli chcesz więcej mocy to spróbuj wpasować większy silnik do twojego sprzęta np. 250, a jeśli ten numer nie przejdzie to zostaje wymiana moto. Edytowane 30 Listopada 2008 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 nie jest to rozwiert ale oryginalny kit tuningowy;] tłumik sportowy ma a zawory napewno są standartowe. Czy orientujecie się czy ten silnik idzie odpalić bez aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 nie jest to rozwiert ale oryginalny kit tuningowy;] tłumik sportowy ma a zawory napewno są standartowe. Czy orientujecie się czy ten silnik idzie odpalić bez aku? Tak czy inaczej, zwiększenie pojemności bez zmian w układzie zasilania mieszanką nie daje spodziewanych efektów, tłumik może trochę odblokować silnik ale cudów nie zrobi. Fakt nie zwróciłem uwagi bo byłby to rozwiert o 50% i nie był by możliwy na oryginalnym cylindrze, ale nie zmienia to wiele sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 ze swojej str chciałbym wstawić tam inny gaźnik albo ewentualnie dysze. Z tymi zaworami idzie coś pokombinować? Mysle nad wałkiem sportowym ale to troche sianka na to idzie a niewiem jak z efektem?> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.