skizo Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 A mi najbardziej w tym "czymś" podoba się Niestety nie posiadam żadnych dokumentów do niego, ale takim cudem nie jeździ się na codzień.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Pomysl jednak o tym dibo słońce ze tuleja przy takiej grubości ma już za niską wytrzymałość. Aby uzyskać pojemnośc 130cm3 trzeba by uzyskać średnicę cylindra 63mm. Porownaj to sobie do seryjnego 49mm.14mm mniej wydaje mi sie wartością która sprawi że tuleja nie będzie miała prawie żadnej wytrzymałości. Jesli w mtx'ie cylinder tuningowy (na 100cm3) ma srednice 55mm to znaczy ze skok tloka tak jak w dt wynosi 42mm. W tym przypadku Twoje 51.5mm to 87.49cm3.Pozdrawiam! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Niską wytrzymałość to może mieć wał po takiej modyfikacji, a tuleję zawsze można dorobić na zamówienie. Liczy się to, że przy szlifowaniu zwykłej tuleji, ścieramy z niej powłokę ochronną i potem, wyciera się już szybciej przy wyższych szlifach, np. jak wymienialiśmy tłoczek raz na 2 sezony tak potem raz na sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Co z tego że mozna dorobic na zamówienie skoro przecież jej grubość jest ograniczona odlewem cylindra. Aby uzyskąć te 63mm trzeba by zrobić 56 szlifów (przyjmując szlif co 0,25mm czyli normalną wartość)Dociera?Pozdrawiam Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Docierać to zawsze trzeba po szlifie.Wszystko się da, nawet cylinder rozwiercić, kartery potem też, co to za problem. O tak: http://www.allegro.pl/item134314265_wsk_17...y_na_maila.html . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 http://www.allegro.pl/item136386659_derbi_senda_sm_2001.html tylni hamulec w ręce ciekawe gdzie to ma sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 http://www.allegro.pl/item136386659_derbi_senda_sm_2001.htmltylni hamulec w ręce ciekawe gdzie to ma sprzęgłosprzeglo ma normalnie.znajomy stuntuje na starej cebrze i ma taki tylny hamulec pod prawa reka, obok klamki przedniego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 sprzeglo ma normalnie.znajomy stuntuje na starej cebrze i ma taki tylny hamulec pod prawa reka, obok klamki przedniego.ale przyuważ że niema żadnej klamki po prawej może uje**na ale by chyba napisał niewiempzdr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Klamka hamulca tylnego jest po lewej stronie, tak jak i klamka sprzęgła. Bardzo często jest to tak montowane w motocyklach przeznaczonych do freestylu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Klamka hamulca tylnego jest po lewej stronie, tak jak i klamka sprzęgła. Bardzo często jest to tak montowane w motocyklach przeznaczonych do freestylu. PozdroA gdzie wtedy jest sprzęgło ?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 A gdzie wtedy jest sprzęgło ?? icon_mrgreen.gif sprzęgło jest zamontowane tak jak w innych motorkachMa zmodyfikowany tylni hamulec tak aby klamka znajdowała się nad klamką sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 A gdzie wtedy jest sprzęgło ?? :)Obok/pod/nad klamką tylnego hamulca dodatkowego. Zwykle jedna z nich jest krótsza od drugiej, żeby dodatkowo ułatwić szybką reakcję. Łopatologiczna wersja: poszukaj odcinka "Jednośladu" z SFF Bielawa 2005, tam jest wywiad ze Stunterem13, pokazują też z bliska jego RG80 ze szczegółami ("tak, to jest pięćdziesiatka, check this out" :-))Jak znajdę linka, to podeślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 http://www.allegro.pl/item134399810_wiejsk...o_zerknac_.html przynajmniej napisał prawde http://www.allegro.pl/item137187055_simson...rt_okazja_.html fajna owiewka typu tiger :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 http://moto.allegro.pl/item136480031_kawas...kdx_kx_cr_.htmlKmX po założeniu zębatki 17z osiąga prędkość 170 :flesje: :biggrin: :) :biggrin: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patroltuning Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 ja mam założoną 13z z przodu to zamontuje 17 i będe śmigal ze 150km/h :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.