krzywer Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 No mi tez niżej nie schodzi. Po regulacji jest bardziej miękko, bo wcześniej plomby z zębów wypadały, ale coś czuję kolego, że czeka nas rozbieranie zawiasu. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Chcecie moje od gixa? Rozwiąże wasze problemy ;] Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 ...a cały sezon przed nami......gsxa...nieee...następna może być tylko jedna....haya k8 :))) ....lubię filigranowe kobietki duże motocykle...tylko jeszcze uzbierać " troszkę " muszę :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Chodzi mi o widelec od gixa do tla Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 dam jeszcze swojemu szanse. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Kup se od Bartka tylnego ohlinsa :) Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 W sumie nie wiem w czym Wy problem widzicie. Jak masz Krzywer dobrze ustawiony SAG, to oznacza że widelec pracuje w prawidłowym zakresie. Pamiętaj też, że masz sprężyny progresywne, więc widelec inaczej zachowuje się w początkowej fazie ugięcia niż w późniejszej fazie ugięcia. Jeśli widelec jest bardzo twardy podczas hamowania (co może być przyczyną niskiego maksymalnego ugięcia), to trzeba zmniejszyć kompresję i tyle. Jeśli tak nie jest, to można rozważyć zmniejszenie napięcia sprężyny albo po prostu napier...ć i nie narzekać ;) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Ja nie narzekam, bo nie jestem widać na tyle wytrawnym jeźdźcem, żeby wyczuć różnicę. Wiem tylko, że nie jest to prawidłowe :) Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 dla mnie problem jest taki że boje się o główkę ramy, łożyska....czy za bardzo w d..pę nie dostaje przy takie pracy widelca...a tylny by się przydał...piszczy niemiłosiernie. rozebrałem, przeczyściłem, przesmarowałem ii...dwa wypady było dobrze :( aaa..pytałem kiedyś o strzelanie w wydech...tak jak kolega podpowiedział, wypalone było uszczelnienie przy kolanku przy tylnym kolektorzewydechowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 I co, przestał strzelać?Mój zawias też piszczał, został przesmarowany i jest git. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Też przerabiałem problem z piszczącym amortyzatorem. Zabawa z rozbieraniem całego tylnego zawieszenia owszem pomoże, ale główny problem tkwi głównie po stronie właśnie amortyzatora. Tak naprawdę wystarczy przesmarować goleń amortyzatora tuż przy tulejce uszczelniającej np. smarem do łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 tak, przestał. nowe, oryginalne uszczelnienie ( nie między samym cylindrem a kolektorem tylko to drugie ) w serwisie 70,00zł z groszmi.a o przesmarowaniu goleni nie pomyślałem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 są specjalne preparaty do smarowania zawieszeń. W offroadzie stosuje się je po myciu sprzętów żeby przedłużyć żywotność uszczelniaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirPawello Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Koledzy, wie ktoś z was jaki regulator napięcia można zaadoptować do TL 1000r 00r. ?? ( Oczywiście pomijamy oryginalny Tl-ki ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Nie wiem ... ale wiem że Bartek ma cześci do tl-a zagadaj z nim może nie będzie opłacało się szukać zamiennika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.