barteck_street Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Dzięki Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 (edytowane) http://wotid.com/tls...ent/view/26/74/Tu masz manuale, m. in. http://www.wotid.com...1000R-98-02.pdf oraz http://www.wotid.com...9-00-fiche.pdfJa w swoim S-ie miałem 10w40 Motul 7100 (syntetyk) i trochę brał. Teraz będę próbował z gęstszym pół-syntetykiem 15w50 Motul 5100. Edytowane 20 Lutego 2012 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 (edytowane) Dzięki wielkie MSI, lubię poczytać zawsze przed zakupem moto. Edytowane 20 Lutego 2012 przez barteck_street Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Po zakupie motocykla na próbę zalałem Motul 7100 10w40teraz leje Motul V300 10w40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Tak, czuć trochę rozpuszczalnikiem i kolor jest inny :biggrin:A tak na poważnie różnicy nie zaobserwowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 sezon zainicjowany :))różnice w pracy zawieszenia ewidentne, na plus oczywiście.tyle że...pod koniec ostatniego sezonu zaczął mi bardzo mocno strzelać z wydechu, praktycznie przy każdym odpuszczeniu gazu i to całymi seriamimyślałem że może wymiana świec pomoże, niestety myliłem się, strzela jak wściekły (co wcześniej zdarzało się bardzo rzadko ).jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Podejrzewam wypaloną uszczelkę na łączeniu kolektora wydechowego.Na pewno można usłyszeć i poczuć przedmuchy z łączenia kolektora tylnego cylindra.Łączenie znajduje się przed amortyzatorem tylnego zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 obadamy, dzięki.a co powiecie na temat układu hamulcowego?przód mam na myśli po mimo wymiany płynu, klocków, odpowietrzeniu nadal są "ciastowate "przewody mam gumowe ale nie jeżdżę na tyle ostro żeby puchłytak mają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 (edytowane) Tłoczki lubią się zapiekać w cylindrach. Już kilka razy przy czyszczeniu zacisków, jak wypychałem jakiegoś tłoka, to w końcu wychodził, ale razem z uszczelką przeciwpyłową i trzeba to było reanimować, także warto na to zerknąć. Zdejmij zaciski, postaraj się wypuścić każdy tłok po kolei na tyle, aby dało się je wyczyścić i przesmaruj je smarem do tłoczków. Powinno pomóc. Sam teraz założyłem zaciski wraz z pompą z TLR. Zrobiłem dokładne czyszczenie i smarowanie, płynnie wszystko pracuje. Zobaczę w sezonie, na ile jest poprawa względem 4-tłoczkowych. Edytowane 5 Marca 2012 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WITOS Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Witam Panowie,mam pewien problem. Otóż ostatnio zauważyłem krople oleju pod motocyklem postanowiłem dzisiaj zdjąć plastiki i sprawdzić skąd TLka popuszcza. Po zdjęciu owiewek ukazał się widok zaolejonego całego dołu silnika i wewnętrznych plastików. Wytarłem do sucha cały piec i odpaliłem motocykl. Wydaje mi się że olej zaczyna wyciekać nie spod uszczelki tak jak myslałem, a z pewnego otworu (zdjęcia). I moje pytanie brzmi: co to za otwór do czego on służy? Czy wyciek z tej dziury może być spowodowany nadmiarem wlanego oleju (wymieniany był na jesień). Na wskaźniku stan oleju jest troszeczke ponad górną kreskę.Dzięki z góry za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Nie wiem co to za otwór, ale jedno jest pewne. Stan oleju nie powinien być powyżej max. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Hej może ktoś w tym temacie da mi diagnozę na mój problem. Mój TL na postoju na wkręceniu na ok 5 tys obrotów przydławia się na moment co chwilę, a w czasie jazdy przy gwałtownym dodaniu gazu przydławi się, później przyśpiesza, ale nie tak jak powinien i nie pojedzie do odcinki, im wyższe obroty tym bardziej zaczyna kaszleć i strzelać w wydech. Wymieniłem już świece, zdemontowałem zbiornik i przepłukałem no i wyczyściłem filtr powietrza. Stało się to dzień po tym jak jeździłem w deszczu. Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 (edytowane) Po pierwsze: czy pali Ci się wtedy "FI" na zegarach?U mnie po prostu cewka sukcesywnie zdychała aż kompletnie wyzionęła ducha. Jednak objawy miałem trochę inne - "FI" oraz utrata iskry na jednym garze przez jakiś czas.Z kolei to co YUBY pisze już tu gdzieś było poruszane. Z drugiej strony nie raz mój TL był w 100% przemoczony po intensywnym deszczu i nigdy nie było problemu z pracą po takich akcjach. Edytowane 14 Marca 2012 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Nie pali się FI Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3kawka Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Nie wiem co to za otwór, ale jedno jest pewne. Stan oleju nie powinien być powyżej max. Gdyby tak miało być, kreseczka z "maxem" byłaby wyżej...Bardzo przepraszam, ale wydaje mi się, że konstruktorzy motocykli to nie idioci, ale ludzie przynajmniej z dyplomem inżyniera, którzy potrafią określić, jaki jest minimalny oraz maksymalny poziom oleju. Każde odstępstwo - za mało lub za dużo oleju ma jakiś wpływ ma zachowanie się silnika, jego żywotność... Przepraszam, że to piszę, nie jest moim zamiarem obrażenie kogokolwiek. Cytuj Jeśli nie Hayka, to co?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.