Skocz do zawartości

Suzuki TL 1000 R (TL1000R)


Rekomendowane odpowiedzi

lozyska w tyle wymieniales? sprawdzales ich stan?

ja rozebralem caly przod robota nie wdzieczna, zamow sobie w larssonie komplet panewki plus uszczelniacze oraz olej, bedzie ci do przodu potrzebna specjalna maszyna urządzenie do ściśnięcia go w celu rozebrania powodzenia :) na necie jest film jak je zrobic ja je tez posiadam

Edytowane przez Dr.Artur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelniacze, olej mam (15w, nie za gęsty ? ).podniesiony, przy odrobinie szczęścia lagi jutro wyjadą. łożysk nie sprawdzałem. złoże przód i zobaczę co się będzie działo, do garażu udaje mi się wymknąć bardzo żadko więc rozgrzebać za dużo na raz nie mogę co bym do sezonu się wyrobił ;) . i tak już sporo- dostała też nowy napęd i opony. myślę jeszcze nad wydechani, mam oryginły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

youby na starym zawiasie cos mi postukiwalo i nigdy nie wiedzialem co to jest, nie sadzilem ze w takim moto na tak nie duzych nierownosciach moze mi dobiajc przod ( nastawy fabryczne ) po usztywnieniu tez dobijal. teraz to zupelnie inna bajka tylko troszke za duzo oleju mam w lagach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to panewka Ci stukała? Miałem tak kiedyś - strasznie potrafi hałasować dziadostwo. Odnośnie wpuszczania głębiej lag - akurat w TLR bym sobie to darował, przód jest dostatecznie dociążony w tym moto, jeśli gdzieś występuje problem z trakcją to z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

kuniec, zawieszenie ucichło (tył rozebrany i przesmarowany, przód wymieniony olej i uszczelniacze), nastawy fabryczne.

 

a co za dwa ustrojstwa zamontowane są w pokrywie filtra powietrza? takie jakby zawory otwierające się przy dodawaniu gazu.

w serwisówce łączą się jednym trójnikiem, u mnie jeden jest zaślepiony. ma to jakiś istotny wpływ na pracę silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuniec, zawieszenie ucichło (tył rozebrany i przesmarowany, przód wymieniony olej i uszczelniacze), nastawy fabryczne.

 

a co za dwa ustrojstwa zamontowane są w pokrywie filtra powietrza? takie jakby zawory otwierające się przy dodawaniu gazu.

w serwisówce łączą się jednym trójnikiem, u mnie jeden jest zaślepiony. ma to jakiś istotny wpływ na pracę silnika?

 

Tak ma być. Ten zawór reguluje ilość pobieranego powietrza w zależności od obrotów silnika. Poprawne zachowanie tego zaworu to zamknięcie w chwili rozruchu i otwarcie przy ok. 3000 rpm. Możesz podnieść bak, zdjąć filtr, odpalić i sobie w ten sposób sprawdzić. Jeśli działa tak jak opisałem, to jest ok i lepiej chyba już nie grzebać.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...