Dr.Artur Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 (edytowane) lozyska w tyle wymieniales? sprawdzales ich stan? ja rozebralem caly przod robota nie wdzieczna, zamow sobie w larssonie komplet panewki plus uszczelniacze oraz olej, bedzie ci do przodu potrzebna specjalna maszyna urządzenie do ściśnięcia go w celu rozebrania powodzenia :) na necie jest film jak je zrobic ja je tez posiadam Edytowane 9 Stycznia 2012 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 uszczelniacze, olej mam (15w, nie za gęsty ? ).podniesiony, przy odrobinie szczęścia lagi jutro wyjadą. łożysk nie sprawdzałem. złoże przód i zobaczę co się będzie działo, do garażu udaje mi się wymknąć bardzo żadko więc rozgrzebać za dużo na raz nie mogę co bym do sezonu się wyrobił ;) . i tak już sporo- dostała też nowy napęd i opony. myślę jeszcze nad wydechani, mam oryginły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 co niektórzy nawet 20w mi radzili ale to już przegięcie. zdecydowałem się na 15w z uwagi na to, że sprężyny też już nie są nowe. poprawcie mnie jeżeli się mylę, jeszcze mogę wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 ok, rozumiem. rozbierzemy-zobaczymy. na razie dzięki wielkie i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 moich długość była dobra i co z tego jak dobijał mi. po zmianie sprezyn oleju uszczelniaczy i panewek przód w końcu zaczął normalnie pracować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 a jezeli o nastwy chodzi, podejzewam ze moje sa rozkalibrowane... Waze 85kg, czy fabryczne daja rade? Chodzi o w miare dynamiczna jazde normalnymi drogami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 youby na starym zawiasie cos mi postukiwalo i nigdy nie wiedzialem co to jest, nie sadzilem ze w takim moto na tak nie duzych nierownosciach moze mi dobiajc przod ( nastawy fabryczne ) po usztywnieniu tez dobijal. teraz to zupelnie inna bajka tylko troszke za duzo oleju mam w lagach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 A może to panewka Ci stukała? Miałem tak kiedyś - strasznie potrafi hałasować dziadostwo. Odnośnie wpuszczania głębiej lag - akurat w TLR bym sobie to darował, przód jest dostatecznie dociążony w tym moto, jeśli gdzieś występuje problem z trakcją to z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 ktora panewa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 W przednim zawiasie, przecież nie w silniku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 wymienione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 kuniec, zawieszenie ucichło (tył rozebrany i przesmarowany, przód wymieniony olej i uszczelniacze), nastawy fabryczne. a co za dwa ustrojstwa zamontowane są w pokrywie filtra powietrza? takie jakby zawory otwierające się przy dodawaniu gazu.w serwisówce łączą się jednym trójnikiem, u mnie jeden jest zaślepiony. ma to jakiś istotny wpływ na pracę silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 kuniec, zawieszenie ucichło (tył rozebrany i przesmarowany, przód wymieniony olej i uszczelniacze), nastawy fabryczne. a co za dwa ustrojstwa zamontowane są w pokrywie filtra powietrza? takie jakby zawory otwierające się przy dodawaniu gazu.w serwisówce łączą się jednym trójnikiem, u mnie jeden jest zaślepiony. ma to jakiś istotny wpływ na pracę silnika? Tak ma być. Ten zawór reguluje ilość pobieranego powietrza w zależności od obrotów silnika. Poprawne zachowanie tego zaworu to zamknięcie w chwili rozruchu i otwarcie przy ok. 3000 rpm. Możesz podnieść bak, zdjąć filtr, odpalić i sobie w ten sposób sprawdzić. Jeśli działa tak jak opisałem, to jest ok i lepiej chyba już nie grzebać. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 jest tak jak mówisz, normalnie jest zamknięty i otwiera się przy otwarciu gazu, tyle że jeden w ogóle jest odłączony ( wężyk obcięty i zaślepiony ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Panowie jaki olej lejecie do swoich Tillerów? Dotąd miałem same rzędówki i lałem 10w40, ale szykuję się na TL-a dlatego pytam. Ma ktoś może serwisówkę do tego sprzętu w pdf? Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.