fv Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Wiele się tu dyskutuje o 125 - wiadomo A1. Bardzo wiele osób pisało mi, żebym na pierwsze moto wybrał 500ccm. Ja się boję. Poza tym żadna 500 nie jest aż taka super żebym chciał wydać 8tys. 250ccm ma wiele zalet:1. mała moc, ale większa niż w 125 4T.2. niska cena, bo słaby popyt i niski prestiż pojemności3. już 2 osoby uciągnie i nie zdechnie Jaki motorek o tej pojemności uważacie za najfajniejszy? Proponuję dwie kategorie:1. dojazd do pracy i ogólne poruszanie się2. fun, szpan, wygląd ;) Nie chciałbym rozpętać dyskusji o wyższości czegoś nad czymś. Wiadomo, że dla kogoś kto długo jeździ, 500ccm to słabiak. Raz nawet usłyszałem że Kawa 636 to spokojna dojazdówka (ale ta sama osoba napisała potem cyt:. "dzika sucz" ;). Proszę o opinie o 250ccm 4T - która Waszym zdaniem jest najfajniejsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Chyba ze VTR 250 ale tego ze świeczką szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Paweł Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Witaj vf 8) Ja znam tylko jedną 250 4T. Pewnie wiesz, jaką. Chciałbym ją kiedyś mieć, jeśli się oczywiscie coś nowego lepszego w tej lekceważonej (niestety) kategorii nie pojawi.Pozdro PS. Kiedy wreszcie kupisz moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj 600 n Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Wiele się tu dyskutuje o 125 - wiadomo A1. Bardzo wiele osób pisało mi' date=' żebym na pierwsze moto wybrał 500ccm. Ja się boję. Poza tym żadna 500 nie jest aż taka super żebym chciał wydać 8tys. 250ccm ma wiele zalet:1. mała moc, ale większa niż w 125 4T.2. niska cena, bo słaby popyt i niski prestiż pojemności3. już 2 osoby uciągnie i nie zdechnie Jaki motorek o tej pojemności uważacie za najfajniejszy? Proponuję dwie kategorie:1. dojazd do pracy i ogólne poruszanie się2. fun, szpan, wygląd ;) Nie chciałbym rozpętać dyskusji o wyższości czegoś nad czymś. Wiadomo, że dla kogoś kto długo jeździ, 500ccm to słabiak. Raz nawet usłyszałem że Kawa 636 to spokojna dojazdówka (ale ta sama osoba napisała potem cyt:. "dzika sucz" :banghead:. Proszę o opinie o 250ccm 4T - która Waszym zdaniem jest najfajniejsza?[/quote'] Moim zdaniem bardzo fajny motocykl to SR 250, po pierwsze jest w miarę estetyczny, to znaczy nie będziesz się musiał się wstydzić, że jesteś jego właścicielem :PPoważnie to uważam, że ta yamaszka jest bardzo dobra na poczatek, bez awaryjna. Zrobiłem na niej 7 tysięcy i polecam każdemu na poczatek. Wadą tego sprzętu (jak każdej małej maszynki ) jest ograniczenie twoich zapedów turystycznych, po prostu będziesz się musiał przez jakiś czas pokręcic blisko domu, mnie udało się raz w ciągu 6 godzin nawinąć 450 km i Yamaha po tym wyczynie odmówiła współpracy...Jeszcze jedna rada nie kupuj nowego sprzetu, bo szkoda kasy lepiej zainwestowac w akcesoria.Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 hyba ze VTR 250 ale tego ze świeczką szukać. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M158028Koles z moca przesadził o jakies 15KM. Motorek naprawde przyjemny. Ma niezly dól czego w setach praktycznie nie ma i bedzie mniej palił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Ja robiłę trasy 250-300 km ciurkiem na SR250. Maszyna nie robiła żadnych problemów, zero przegrzania mimo prędkości przelotowej 110 km/h. Jedynie musiałem przeplatać koła bo maszyna była produkcji hiszpańskiej i szprychy strzelały.Co do silnika to nasza szkółkowa SR250 zrobiła 62 tys km w dwa sezony na oryginalnym sprzęgle :!: i jedynie rozrusznik wymagał interwencji mechanika. Walory trakcyjne rewelacyjne, elastyczność wzorowa, spalanie w trasie 2,6-3.0 l/100km przy prędkości 80-90 km/h. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj 600 n Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Ja robiłę trasy 250-300 km ciurkiem na SR250. Maszyna nie robiła żadnych problemów' date=' zero przegrzania mimo prędkości przelotowej 110 km/h. Jedynie musiałem przeplatać koła bo maszyna była produkcji hiszpańskiej i szprychy strzelały.Co do silnika to nasza szkółkowa SR250 zrobiła 62 tys km w dwa sezony na oryginalnym sprzęgle :!: i jedynie rozrusznik wymagał interwencji mechanika. Walory trakcyjne rewelacyjne, elastyczność wzorowa, spalanie w trasie 2,6-3.0 l/100km przy prędkości 80-90 km/h.[/quote'] Wypada tylko pogratulować, że trafiła ci się dobry egzemplarz, mój jak już napisałem wyżej czasem był oporny, ale i tak SR jest sprzętem godnym polecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fv Opublikowano 7 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 PS. Kiedy wreszcie kupisz moto?Jak zrobię prawko i znajdę taki który mi odpowiada...;-) Z prawkiem czekam do wiosny... To ważny krok, bo mogę się tak wystraszyć jazdy, że odejdzie mi ochota na moto. Chociaż wątpię ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 W naszej SR250 od początku lany był olej 15W50 full syntetyk.Natomiast szprychy zaczęły strzelać gdzieś po drugiej wymianie oleju, czyli 12 tys km. Po wymianie na japońskie problem zniknął. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz12 Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Witam Ja maiłem na pierwsze moto szosowe VT 250 z 85 roku ;)Był żółty, przerobiony delikatnie na streeta (zostawiła tylko szybka nad lampą zasłaniająca zegary i kawałek pod silnikiem niewiem jak to nazwać - "rekinek"). Silniczek jest tam 2 cylindrowy w układzie V :P Bardzo przyjemnie sie jeździło od niskich obrotów. Moc w granicach 30KM więc na koło Cie nie porwie. Do prowadzenia bardzo łatwy, można sie nawet już cosik "powykładać" w zakrętach jak masz dobre oponki :buttrock: Prędkość max udało mi sie wyciągnąć 170 km/h ale z wiatrem i z górki. w 2 osoby tylko do 140 i koniec.... Powiem Ci ze ja dałem za niego 2,500 i nie żałuje, dzieki niemu nauczyłem sie jeździć na szosach bo wcześniej miałem enduro. Jedyną jego wadą było to, co podobno we wszystkich starych VT, bak rdzewiał od śroska i rdza zatykała mi gaźniki.... wstawiłem filterek paliwa od malucha i juz było gicio :D) (filterek i tak trzeba było raz na tydzień zmieniać bo sie zapychał pierun). Pozdrawiam i do zobaczenia w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Gdy jest benzyna w baku to korozja już nie postępuje. Widocznie motocykl stał kiedyś nieużywany długi czas z pustym bakiem. Trzeba zdjąć bak, opróżnić, wypłukać gorącą wodą z dużą ilością płynu do naczyń i napełnić śrubkami, gwoździami albo tłuczonym szkłem. Potem ćwiczymi machanie szejkerem i gdy ręce zupełnie mdleją możemy wysypać wszystko ze środka. Wytrzepana mechanicznie rdza nie będzie już zatykać filterka i kranika. Obecność paliwa w wyczyszczonym baku działa antykorozyjnie - sprawdzałem. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU-cash Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Gdy jest benzyna w baku to korozja już nie postępuje. Widocznie motocykl stał kiedyś nieużywany długi czas z pustym bakiem. Trzeba zdjąć bak, opróżnić, wypłukać gorącą wodą z dużą ilością płynu do naczyń i napełnić śrubkami, gwoździami albo tłuczonym szkłem. Potem ćwiczymi machanie szejkerem i gdy ręce zupełnie mdleją możemy wysypać wszystko ze środka. Wytrzepana mechanicznie rdza nie będzie już zatykać filterka i kranika. Obecność paliwa w wyczyszczonym baku działa antykorozyjnie - sprawdzałem.Dokładnie, polecam tez benzyne ekstrakcyjną zalać i tez wstrząsać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Dokładnie, polecam tez benzyne ekstrakcyjną zalać i tez wstrząsać ;) Młody, czy Ty masz wyobraźnię? Wiesz co będzie, gdy w baku ze śrubami, gwoździami i innym żelastwem szorującym, pojawi się skrzesana iskierka? Opary benzyny ekstrakcyjnej wybuchną i blacha z rozerwanego baku utnie Ci pusty łeb i jajka! Nie szorujemy baku w którym są opary! Musi być trochę wody. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU-cash Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Młody, czy Ty masz wyobraźnię? Wiesz co będzie, gdy w baku ze śrubami, gwoździami i innym żelastwem szorującym, pojawi się skrzesana iskierka? Opary benzyny ekstrakcyjnej wybuchną i blacha z rozerwanego baku utnie Ci pusty łeb i jajka!Już to przerabiałem, TYLKO z SAMĄ benzyną, bez śrubek, gwoździ i reszty zelastwa. Wiele osób tak robilo z tego co wiem i powtarzam bez śrubek itp. Być moze da sie szybciej metodą którą opisałeś wyzej przeczyścić bak, ale w ten sposob tez się da. Pozdrawiam mimo wszystko ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 To ja też pozdrawiam i życzę dobrej pogody ;) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.