Skocz do zawartości

Hypercharger. Czy coś naprawdę daje, gdzie szukać?


Hil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Znalazłem ostatnio coś takiego w internecie jak: Hypercharger. Przymierzam się do Kawasaki VN 800 i ciekaw jestem czy ktoś ma jakieś doswiadczenia z czymś takim w swoim motocyklu. Czy ww. hypercharger posiada też filtr stożkowy, który ponoć poprawia pracę silnika i jest niewymienny(wymaga tylko okresowego czyszczenia). :?:

 

Pozdrawiam Wszystkich

 

Hil

Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hypercharger to ściema. Lepiej działa klasyczny otwarty filtr powietrza. Nie ma dowodów, że to urzadzenie daje lepsze efekty niż dobrze dobrany "stożek". Oczywiscie osiągi się poprawią w porównaniu do oryginalnego filtra.

Jedyna zaleta hyperchargera to ładny wygladi bajerancka praca tych "motylków".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj wygląda to co najmniej "rasowo" a w środku schowany jest K&N więc poprawa jakaś na pewno jest tyle, że przydałoby się do takiego filtra przeregulować gaźniki a najlepiej Dynojeta założyć do kompletu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybka odpowiedź.

 

Czyli proponujecie po prostu wywalić dotychczasowy filtr powietrza, wstawić stożkowy K&N i w gaźniku wymienić dysze, iglicę na zestaw Dynojet? Czy daje to faktyczną poprawę pracy silnika, czy jest to tylko wyrzucenie pieniędzy?

 

 

Pozdrawiam

 

 

Hil

Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hypercharger to ściema. Lepiej działa klasyczny otwarty filtr powietrza.

 

A teraz odpowiedz z ręką na sercu czy sprawdzałeś to co piszesz na hamowni czy tylko tak sobie?

czekamy

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele osób poleca filtry stożkowe. A gdy pytam o walcowe, to wszyscy fachowcy od rasowania milkną. Ciekawe dlaczego?

Zazwyczaj o cudownych bajerach najwięcej mówią ci którzy nigdy silnika nie rozbierali, nie polerowali korbowodów ani nie ścinali płaszcza tłoka w dwusuwie od strony okna ssącego. O pomiarach ze stoperem w ręku nie wspominając. Jeżeli coś nie zostało wymiernie zbadane, to nic nie przemawia za wiarygodnością zachwalającego.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w 99% to zwykłe placebo ;) Niedawno u znajomej w moto (XL600) znaleźliśmy siakieś dziwne coś podpięte równolegle do cewki zapłonowej od strony pierwotnej. Wygląda to jak okrągła puszka o średnicy około 4cm. Z jednej strony pokrętło potencjometru (chyba) a z drugiej dwa przewody. Na resztkach etykiety jest coś w stylu "Jet power control" oraz "made in italy". Ciekawe co to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to mam ,,mix"!!! Zakładać do silnika V w motocyklu klasy Kawasaki VN 800 lub Suzuki VZ 800 hypercharger, czy nie? Może tylko filtr stożkowy, a co myślicie o zestawach Dynojet?? Należy pamietać, że z motocykli ww. klasy nie zrobi się ścigacza i nie oto tu chodzi. Rzecz w tym, czy bez ingerencji w silnik można poprawic nieco jego pracę, może nawet parametry o kilka procent przez zastosowanie ww. dodatków?

 

 

Pozdrawiam Wszystkich i dzięki za wszystkie ciekawe do tej pory info.

 

Hil

Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hypercharger i Dynojety - sounds good to me!

 

Jak masz kase to zakładaj. Po to ktoś siedział nad tym przez dłuższy czas żeby poprawiało chociaż trochę pracę silnika i Twoje samopoczucie (to w jakim stopniu jedno i drugie to już osobista sprawa) 8)

 

I pamiętaj, że wszystko w przyrodzie ma swoje plusy i minusy nawet dynojety...

 

[ Dopisane: Wtorek Marzec 07, 2006 10:15 pm ]

A może filtr walcowy?

 

 

Filtr walcowy K&Na jest w hyperchagerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr Dudek-> osobiście tego nie sprawdzałem. Opieram się na opinii z internetu. Kiedyś tez chciałem to urzadzenie wstawić do swojego motocykla i szukałem informacji o hyperchargerach. Filtr K&N i zmodyfikowany airbox da lepsze efekty niż Hypercharger (chociaz wyglada dużo mniej efektownie).

 

P.S. Aleś Ty niemiły ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyobraź sobie że tak zwłaszcza jak ktoś zabiera głos w temacie mu nieznanym lub stara się pływać w mętnej wodzie.

Nie możesz się powoływać na internet a raczej na konkretne opinie ludzi którzy tą opinię w necie umieścili. To nie wina internetu tylko jakiegoś bredzącego buca który pisze dla pisania.

Hyperharger jest skomplikowanym urządzeniem poprawiającym w sposób radykalny dynamikę silnika.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyperharger jest skomplikowanym urządzeniem poprawiającym w sposób radykalny dynamikę silnika.

 

A teraz odpowiedz z ręką na sercu czy sprawdzałeś to co piszesz na hamowni czy tylko tak sobie? ;)

 

 

Jak znajde trochę czasu to spróbuję odszukać forum na którym czytałem o hyperchargerach.

 

Producent pisze na swojej stronie coś takiego:

 

Normally, replacing a stock air cleaner with a Hypercharger will net you 7-9 horsepower increase at the rear wheel, with no other modifications.

 

Ciekawe tylko na ile to prawda a na ile marketing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyobraź sobie że pracując w HH przebudowywałem VN800 na szerokie przednie koło, Hyperharger a w drugim zakładałem turbinę z VW.

Obydwa motocykle były na hamowni z kilkoma pomiarami przed i po , a turbo miał na hamowni regulowany zawór upustowy.

Jeżeli czytałeś tą reklamę na STRONIE AMERYKANCKIEJ to nie możesz do tego podchodzić tak jak w polsce bo tam za mówienie nieprawdy w reklamie poprostu zamykają do ancla.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...