Hil Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Witam! Znalazłem ostatnio coś takiego w internecie jak: Hypercharger. Przymierzam się do Kawasaki VN 800 i ciekaw jestem czy ktoś ma jakieś doswiadczenia z czymś takim w swoim motocyklu. Czy ww. hypercharger posiada też filtr stożkowy, który ponoć poprawia pracę silnika i jest niewymienny(wymaga tylko okresowego czyszczenia). :?: Pozdrawiam Wszystkich Hil Cytuj Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Hypercharger to ściema. Lepiej działa klasyczny otwarty filtr powietrza. Nie ma dowodów, że to urzadzenie daje lepsze efekty niż dobrze dobrany "stożek". Oczywiscie osiągi się poprawią w porównaniu do oryginalnego filtra.Jedyna zaleta hyperchargera to ładny wygladi bajerancka praca tych "motylków". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Oj wygląda to co najmniej "rasowo" a w środku schowany jest K&N więc poprawa jakaś na pewno jest tyle, że przydałoby się do takiego filtra przeregulować gaźniki a najlepiej Dynojeta założyć do kompletu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hil Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Dzięki za szybka odpowiedź. Czyli proponujecie po prostu wywalić dotychczasowy filtr powietrza, wstawić stożkowy K&N i w gaźniku wymienić dysze, iglicę na zestaw Dynojet? Czy daje to faktyczną poprawę pracy silnika, czy jest to tylko wyrzucenie pieniędzy? Pozdrawiam Hil Cytuj Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Ja bym tam hyperchargera założył bo w chopperku wygląd jest przecież ważny a te przpustnice jak zasysają powietrze... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Hypercharger to ściema. Lepiej działa klasyczny otwarty filtr powietrza. A teraz odpowiedz z ręką na sercu czy sprawdzałeś to co piszesz na hamowni czy tylko tak sobie?czekamy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Wiele osób poleca filtry stożkowe. A gdy pytam o walcowe, to wszyscy fachowcy od rasowania milkną. Ciekawe dlaczego?Zazwyczaj o cudownych bajerach najwięcej mówią ci którzy nigdy silnika nie rozbierali, nie polerowali korbowodów ani nie ścinali płaszcza tłoka w dwusuwie od strony okna ssącego. O pomiarach ze stoperem w ręku nie wspominając. Jeżeli coś nie zostało wymiernie zbadane, to nic nie przemawia za wiarygodnością zachwalającego. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Bo w 99% to zwykłe placebo ;) Niedawno u znajomej w moto (XL600) znaleźliśmy siakieś dziwne coś podpięte równolegle do cewki zapłonowej od strony pierwotnej. Wygląda to jak okrągła puszka o średnicy około 4cm. Z jednej strony pokrętło potencjometru (chyba) a z drugiej dwa przewody. Na resztkach etykiety jest coś w stylu "Jet power control" oraz "made in italy". Ciekawe co to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hil Opublikowano 7 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Teraz to mam ,,mix"!!! Zakładać do silnika V w motocyklu klasy Kawasaki VN 800 lub Suzuki VZ 800 hypercharger, czy nie? Może tylko filtr stożkowy, a co myślicie o zestawach Dynojet?? Należy pamietać, że z motocykli ww. klasy nie zrobi się ścigacza i nie oto tu chodzi. Rzecz w tym, czy bez ingerencji w silnik można poprawic nieco jego pracę, może nawet parametry o kilka procent przez zastosowanie ww. dodatków? Pozdrawiam Wszystkich i dzięki za wszystkie ciekawe do tej pory info. Hil Cytuj Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 A może filtr walcowy? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Hypercharger i Dynojety - sounds good to me! Jak masz kase to zakładaj. Po to ktoś siedział nad tym przez dłuższy czas żeby poprawiało chociaż trochę pracę silnika i Twoje samopoczucie (to w jakim stopniu jedno i drugie to już osobista sprawa) 8) I pamiętaj, że wszystko w przyrodzie ma swoje plusy i minusy nawet dynojety... [ Dopisane: Wtorek Marzec 07, 2006 10:15 pm ]A może filtr walcowy? Filtr walcowy K&Na jest w hyperchagerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Piotr Dudek-> osobiście tego nie sprawdzałem. Opieram się na opinii z internetu. Kiedyś tez chciałem to urzadzenie wstawić do swojego motocykla i szukałem informacji o hyperchargerach. Filtr K&N i zmodyfikowany airbox da lepsze efekty niż Hypercharger (chociaz wyglada dużo mniej efektownie). P.S. Aleś Ty niemiły ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Wyobraź sobie że tak zwłaszcza jak ktoś zabiera głos w temacie mu nieznanym lub stara się pływać w mętnej wodzie.Nie możesz się powoływać na internet a raczej na konkretne opinie ludzi którzy tą opinię w necie umieścili. To nie wina internetu tylko jakiegoś bredzącego buca który pisze dla pisania.Hyperharger jest skomplikowanym urządzeniem poprawiającym w sposób radykalny dynamikę silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Hyperharger jest skomplikowanym urządzeniem poprawiającym w sposób radykalny dynamikę silnika. A teraz odpowiedz z ręką na sercu czy sprawdzałeś to co piszesz na hamowni czy tylko tak sobie? ;) Jak znajde trochę czasu to spróbuję odszukać forum na którym czytałem o hyperchargerach. Producent pisze na swojej stronie coś takiego: Normally, replacing a stock air cleaner with a Hypercharger will net you 7-9 horsepower increase at the rear wheel, with no other modifications. Ciekawe tylko na ile to prawda a na ile marketing. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Wyobraź sobie że pracując w HH przebudowywałem VN800 na szerokie przednie koło, Hyperharger a w drugim zakładałem turbinę z VW.Obydwa motocykle były na hamowni z kilkoma pomiarami przed i po , a turbo miał na hamowni regulowany zawór upustowy.Jeżeli czytałeś tą reklamę na STRONIE AMERYKANCKIEJ to nie możesz do tego podchodzić tak jak w polsce bo tam za mówienie nieprawdy w reklamie poprostu zamykają do ancla. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.