Logum Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 W kawasaki GPX jak go odpale rozgrzeje dobrze i tak stoi to sam sie wkreca na 2 tys obrotow a po dodaniu gazu i puszczeniu spada na 1 tys i znowu to samo co to moze byc: gaźniki czy rozrząd?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Synchronizacja gaźników powinna wystarczyć...:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Prawdopodobnie dzikie powietrze. Jednak bez zajżenia do gaźników i króćców trudno powiedzieć gdzie konkretnie leży przyczyna.A co miałby rozrząd do zagadnienia? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 ]Synchronizacja gaźników powinna wystarczyć... Taaaa, synchronizacja gaźników dobra na wszystko :twisted: . Nie tak prosto. Wygląda to na sprawę gaźnikową (czy dolotową, jak Tomek pisze), ale nie na samą synchronizację. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logum Opublikowano 5 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 ale przyczyna waszym zdaniem tkwi w gaznikach ?rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Ja bym obstawiał fałszywe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 I ja tez. Pytanie ktoredy leci. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Kumpel miał GPX'a 750R ...... Powiem krótko.Parszywa maszyna. :twisted: Więcej stał niz jeździł. a w temacie.... króćce dolotowe na 99%. W Gpx'ie jest b. ciasno, gumy sa krótkie, sztywne i z pewnością stare co jak wiadomo elastyczności im nie dodaje :lol: Wymieniałem w nim gażniki więc wiem jak to wygląda. szlag by to trafił :twisted: :twisted: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Toście chłopaka pocieszyli 8) Jeśli chcesz spradzić króćce to najprostszym sposobem jest spryskac je np. WD-40 czy jakimś silikonem w sprayu czy innym tego typu gównem mirko pęknięcia powinny się wtedy uszczelnić i jesli sprawa się uspokoi to wiadomo że trzeba króćce wymienić na nowe (co tak czy siak trzeba by wykonać w starszej maszynie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logum Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 no nic dzieki chłopaki miejmy tylko nadzieje ze moj GPX bedzie wiecej jezdzil niz stal ;) czas pokaze Ps: Awalon a ten twoj znajomy to używał go do stunu czy do turystyki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 GPXa do stuntu :?: 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logum Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 hmmmmm dla chcącego nic trudnego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.