Skocz do zawartości

Gpz500- problem z odpalaniem


IG x]
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem, mianowicie:

Gdy postawie Gpz-ta na noc to nie moge go odpalic normalnie na drugi dzien. Krece rozrusznikiem i nic, nawet nie kichnie. Podejrzewam ze jest to cos z gaznikami, gdyz aby odpalic musze dmuchnac w rurke doprowadzona do gaznika(prowadzi ona az pod siedzenie). Gdy juz odpale i silnik jest rozgzany to moto na biegu jałowym nie pali na prawy gar, dopiero jak dam mu gazu to lapie. Pomocy!!!!!

 

[ Dopisane: 05-03-2006, 12:27 ]

Chcialem dodac, ze czyscilem oba gazniki bardzo skrzetnie. Tzn. rozebralem w drobny mak i przedmuchalem sprezonym powietrzem. Ale nic nie pomoglo. Podejrzewam jeszcze kranik paliwa. Moze jest zasyfiony, ale najbardziej męczy mnie to ze nie pali na prawy cylinder. Nie wiem co to moze byc. Membrany sprawdzalem- wygladaja na dobre, nie maja zadnych dziur ani przetarć... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak tak mam w GPZ 500 to wymieniam świece (na nowe) ...i zapalam w 2 sekundy. Walczyłem już z tym kilka razy - czyściłem świece, wypalałem - i nic. Tylko wymiana świec pomaga (...w moim GPZ 500)

Pozdrawiam

SebJaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na to ze moto nie dostaje za duzo paliwa na starcie.

Masz tylko 2 gazniki - ja bym na poczatku spuscil paliwo z obu komor plywakowych do pojemniczka z podzialka i zobaczyl ile go jest i czy jest tyle samo w obu gaziorach, czy nie.

Potem odlaczyl wezyk paliwa i rowniez stosujac pojemnik sprawdzil ile leci przez kranik ( pozycja PRI ). Ma leciec ostro pelnym przekrojem tego wezyka, jesli tak nie jest to radze spuscic paliwo i wykrecic kranik.

Sprawdzic czy filtr na kraniku jest czysty i w jakim stanie jest membrana (kranik podcisnieniowy) czy uszczelka kranika (zwykly ).

To co piszesz o niepracowaniu jednego cyl na wolnych swiadczy o tym ze mimo dokladnego czyszczenia gaznikow (jak piszesz ) masz dalej zapchany uklad wolnych obrotow.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hhhmm. Co do dyszy wolnych obrotow to raczej jest czysta. Dokladne objawy to. Odpalam motocykl i dopuki sie nie rozgrzeje to wogole nie chwyta na prawy gar-tylko przy wysokich obrotach. Mozliwe ze swiece, ale po zmianie swiec, ciagle to samo. Wali paliwem z prawego wydechu.

 

[ Dopisane: 10-03-2006, 21:44 ]

Cewki zamienialem miejscami i dalej to samo... !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz wersje z zaslepionym ustawianiem mieszanki to nie ma mozliwosci oczyszczenia gaznikow.

Trzeba b.delikatnie przewiercic zaslepki, wykrecic srubki regulacyjne zapisujac ilosc obrotow do delikatnego oporu i wowczas oczyscic uklad wolnych obrotow.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...