Skocz do zawartości

Lampa K750 i kontrolki ...


grasser
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zanabylem ostatnio lampke od k750 ale niema ona zadnego mocowania dla zarowek kontrolek ... same szkielka kontrolek sa nic wiecej ... mozna gdzies dokupic brakujace elementy ? tudziez jakis patent jak to zmontowac ? :>

 

i jescze jedno pytanie ... moze troche dziwne ale ... ile kontrolek powinno byc w lampie od k750 ? :> mam 2 wstawione szkielka i jedna dziore wiecej (nie ta na stacyjke !) tam cos powinno byc czy to jakis 'patent' ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde zarowke kontrolki ładowania mocuje sie w stacyjce. z tego co wiem to jedyna kontrolka w kasce. drugi otwor jest na wkrecany bezpiecznik. trzeci najwiekszy miedzy nimi na najbardziej prostacką i zjeb#@ą stacyjke :buttrock: :D

 

pozdr, ms.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden otwór to kontrolka ładowania<czerwona> , drugi otwór to bezpiecznik, trzeci z tym zielonym to cos jeszcze było<na bank> musiałbym zobaczyć w instrukcji ale na bank są te dwie kontrolki czerwona i zielona i bezpiecznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kasce na bank byla tylko jedna kontrolka. chyba ze masz lampe od wczesnego dniepra to tam byla jeszcze kontrolka biegu jalowego-ale w kasce z oryginalna skrzynia nie podlaczysz luzu bo nie nasz do czego. no chyba ze masz skrzynie od "wieprza"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no ok :> wiec pewnie dnieprowa bo kontrolki dwie i zostaja jescze dziory na stacyjke i bezpiecznik ... jakos sie to zagospodaruje :> czujnika biegu jalowego tez niemam wiec ewnie wstawie swiatla dlugie krotkie albo cus innego ... co do mocowania ... na zdieciach wyzej widze jakies takie gniazdo na ta zarowke ... niewyobrazam sobie nawet jak to mozna w stacyjce zamontowac ?? :buttrock: no i jescze jedno :> stacyjke mam czeska jawowska ... oryginaly podobno strasznie problematyczne sa a taka akurat mialem nowke wiec pewnie ja zaloze ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.. oryginaly sa calkiem spoko-mialem raz problemy jak miedzy znitowanymi blaszkami miedz sie utlenila i nie bylo przejscia ale po zalaniu cyna problem ustapil.. jezdze juz 5 lat na oryginalnej (Ural M63, rocznik `68).Mozliwe ze jak sie przerobi na 12V to sa problemy, ale ja jestem zwolennikiem oryginalu i jezdze na 6V :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karolsawiak twoja wypowiedz nic niedodaje :buttrock: juz pisalem stacyjke mam od Jawy ... niejest to lampa od m72 ... juz ma dziory !! :> z szklami od kontrolek ale bez gniazd zarowek .... skrzynie mam uralowska bo to ural w koncu :D i tez niemam czujnika luzu ... niewazne ... pytam tylko o to mocowanie zarowek wewnatrz klosza lampy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja niemam zadnych mam tylko kolorowe szkielka i brak mi gniazd na zarowki :>

I wszystko jest w jak najwiekszym porzadku. W skorupie lampy powinny byc tylko kolorowe szkielka a gniazdo zarowki jest w samej stacyjce. Oczywiscie w wersji oryginalnej. W stacyjce Jawy tego nie ma i bedziesz musial zamontowac sobie jakos te oprawki. Ja w Uralu nie mam zamontowanego tego bezpiecznika, tylko mam dwie zarowki - kontrolka ladowania(czerwona) i druga kontrolka swiatel dlugich(biala). Stacyjke mam oryginalna ruska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...