Sofik Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 heja - mam do Was pytanie : Motocykl Honda VT 250 rocznik 85 Silnik 4 suwowy dran nie odpala - mechanik po wstepnych ogledzinach powiedzial : "wal silnika jest ulozony na panewkach. Silnik jest zblokowany. Prawdopodobnie panewki sie zuzyly , zatarly" Objawia sie to w kazdym razie tym ze moto nie odpala nawet z popychu - bedzie wymagalo czteronoznego przyjaciela by ja przewiezc do mechanika - pytanie mam nastepujace - jak myslicie ile moze mnie wyniesc naprawa z takiego stanu i gdzie najlepiej w trojmiescie naprawiac ?? / jestem amator :oops: / Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 ok ale wogle idzie zakręcić wałem? A w VT 250 wał przypadkiem nie siedzi na łozyskach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Zaraz, moment. Uporządkujmy dane o motocyklu.- nie odpala, przyczyn jest milion.- pchanie nie pomaga - pytanie: czy silnik się kręci, tzn. czy wał korbowy daje się obracać?Skoro mechanik powiedział że silnik zblokowany, to ja się go pytam: z czym?Jeżeli wał się kręci, czyli silnik nie "stoi na dębowo", to ja osobiście panewki poruszyłbym na ostatnim miejscu. Podstawowa sprawa to:- paliwo- iskra- kompresja- inne przyczyny- panewki na miejscu mocno ostatnim.Co mają panewki do odpalania jeżeli silnik się kręci?Chyba że się nie daje obrócić, to wtedy insza inszość. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sofik Opublikowano 2 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Dzieki pikne za zainteresowanie - dzis sie dowiem co malenstwu dolega . I dam znac za pare godzinek [ Dopisane: 02-03-2006, 15:47 ]A wiec co nastepuje:- silnik nie daje zadnych znakow zycia - Przekrecasz stacyjke, Cisniesz starter a on jest trup. - nie kreci, nawet nie stuka Jaki moze byc szacowany koszt naprawy ?? Od - do ?? Jak myslicie ?? :roll: :?: Dodatkowo - historia rozlozenia sie silnika - jazda ze stala predkoscia - spadek mocy - zatrzymanie motocykla - kolejna proba odpalenia nie udana i tak az do dzis - nie odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 To dalej nic nie wyjasnia.Podstawowe pytanie to czy jezeli wrzucisz jakis wyzszy bieg to mozesz pchnac motocykl, tak zeby silnik sie przekrecil ???Radze zrobic taka probe, wykreciwszy najpierw swiece z cylindrow, zeby sie nie meczyc niepotrzebnie :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Moze sie po prostu gaźnik(i) zasyfiły :) Popchaj ten motocykl i zobacz czy wał się kręci (powinnienes to usłyszec, po wykreceniu swiecy takie puf puf ;) ) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 - silnik nie daje zadnych znakow zycia - Przekrecasz stacyjke' date=' Cisniesz starter a on jest trup. - nie kreci, nawet nie stuka [/quote'] Z całym szacunkiem, lecz jest milion przyczyn w samej elektryce przez które silnik nie zakręci.Nam chodzi o to czy Twój cholerny wał korbowy daje się obrócić.Takie objawy podczas jazdy tuż przed zamilknięciem silnika mogą być spowodowane ogromną liczbą przyczyn. Począwszy od rozpięcia się kostki zasilającej stacyjkę w prąd, a skutkiem tego układ zapłonowy i stycznik rozrusznika.Kombinuj dalej i pisz wszystko tutaj. Coś się wymyśli. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sofik Opublikowano 3 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Ehh szkoda gadac - problem rozwiazany - wal sie nie dal obrocic - cos sie dostalo do silnika - i sie zblokowal . cholera nie znam sie na tym - wazne ze juz kumpel moze smigac . POZDRO I DZIEKI !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Napisz co było w silniku gdy już rozmontujecie. Ciekaw jestem dlaczego Twój motor padł. Cierpliwości życzę i powodzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Zawalidroga piszesz jak połamany. Kupa osób rzuciła się żeby Ci pomóc a Ty odpisujesz że coś dostało się do silnika ale problem rozwiązany i kumpel może już smigać... :? Opisz z łąski swojej całe zdarzenie (tylko składnie i z sensem jeśli można), bo wydaje mi się jesteś to winien osobom próbującym rozwiązać Twój problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 kolega chyba chciał post dodać:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 :?: Że co :?: nie kumam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.