Miaziu Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Cześć . Planuje założyć wypełniacze na wał do Simsona i mam pytanie. Czym zaimpregnować te korki ? I prosze żeby nie pisać że to skróci żywotność silnika i że nie warto:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Warto. Ja niczym nie impregnowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu90 Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 po co impregnować jak i tak są zaklejone żywicą :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Red. Sałek pisał o korkach z balsy nasączanych rzadkim lakierem benzynoodpornym. Kumpel zrobił ze styropianu i... zniknęły 8O Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 hmm ... steropian w połączeniu z rozpuszczalnikami raczej długo nie pociągnie..... Wydajne mi sie, że spokojnie można je zrobić z balsy modelarskiej, wkleić i powlec z wierzchu "zaimpregnować" klejem epoksydowym np. distal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazi Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Ja również zakładam wypełniacze do swojej Mz. Powierzchnie narażone na kontakt z benzyną zabezpieczam żywicą epoksydową. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Ja Rowniez niczym nie impregnowalem ;pW Miare ciasno wlazły i tak latały i latały przez dwa wały wytrzymały :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 a wypełniacze z korka (drzewo korkowe) można nie impregnować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazi Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Ja bym na pewno czymś zaimpregnował. Moze sie zdarzyć ze po pewnym czasie kontaktu z benzyną(mieszanka) korek zacznie sie rozkruszać, a wtedy zrobi sie straszny syf w skrzyni korbowej. Jak nie masz dostępu do żywicy to pokryj korek jakims klejem odpornym na działanie oleju, benzyny,itp.(np. Pro Weld Quick) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 ja też uważam że zaimpregnować żywica, ja tak miałem i b yło ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 w jawie TS jest co prawda po 4otwory w wale na cylinder ale czy naprawdę przyrost mocy bedzie az tak widoczny? na podkowę raczej nie mam o liczyc bo jak ją zamontować w slilniku dwucylindrowym ? :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 pamiętać trzeba, że jeśli używamy korka to, to musi być lity korek a nie mielony jak w wielu winach :clap: zabezpieczenie żywicą jest chyba najpewniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Niech mi ktos przyblizy co to daje? Chodzi o jakies mniejsze zawirowania itp, faktycznie wzrost mocy, kultura pracy jest odczuwalne, czy to tylko sztuka dla sztuki? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Jak nie znasz zasady działania dwusuwu to żadne tłumaczenie tutaj nie pomoże.W skrócie: wypełniacze na wale zmniejszają pojemność szkodliwą skrzyni korbowej i poprawiają szybkość zmian ciśnienia pod tłokiem, czyli mamy lepsze zasysanie mieszanki z gaźnika i lepsze przetłaczanie (przepłukiwanie) jej nad tłok. Więcej mieszanki dostaje się do cylindra. To działa, tak jak każde zmniejszanie szkodliwej pojemności pod tłokiem. Można jeszcze dorobić podkowę w karter między połówki wału, ale to już jest wyższe ślusarstwo silnikowe.Wsio. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 wystarczy zwykły korek od wina ale nalezy go zalac po włozeniu w tarcze wału zywica epoksydowa a potem wyszlifowac do gładkosci bedzie dobrze a co do podkow to w simsona nie wejda tam jest za mała odległosc od połowek karterow do wału ale korek pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.