Skocz do zawartości

CZ vs kmx, crm, itd.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Więc tak zaczne od tego że kolega chce sobie zmienić sprzęt :) Teraz jeździ simkiem, ale myśli o zmianie na cz lub jakieś enduro 125 do 3500 zł

I właśnie pytanie jest takie czy ma zmienić sobie na enduro(kmx, crm, dt)

czy moze lepiej cz ? Jak jest w utrzymaniu tego i tego, wiem ze było tego duzo na forum, ale ja chce porównanie cz do takich enduraków 125 ;)

 

Wszystkie wiadomości o tych sprzętach mile widziane ;)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz chyba nie ma jak porownac CZ do wspołczesnych motocykli cz to stary otor i raczej ciezko mu bedzie konkurowac z nowymi motorkami jezeli chce moto nie zawodne niech kupi wspołczesny sprzet a jezeli chce zaoszczedzic to niech kupi cz ale mysle ze ciezko cos teraz kupic w przynajmniej dobrym stanie nigdy nie jezdziłem cz ale mysle ze zawieszenia itd nie odpowiadaja wspołczesnym normom ale nie odradzam jej mozna sie na pewno nauczyc smigac jedyny motor jaki bym odradzał to KMX ale tylko z uwagi na dosc małe skoki zawieszen a polecałbym DT bo jest stosunkowo tania i chwalona ale wada wszystkich 2T jest wysokie spalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz chyba nie ma jak porownac CZ do wspołczesnych motocykli cz to stary otor i raczej ciezko mu bedzie konkurowac z nowymi motorkami jezeli chce moto nie zawodne niech kupi wspołczesny sprzet a jezeli chce zaoszczedzic to niech kupi cz ale mysle ze ciezko cos teraz kupic w przynajmniej dobrym stanie nigdy nie jezdziłem cz ale mysle ze zawieszenia itd nie odpowiadaja wspołczesnym normom ale nie odradzam jej mozna sie na pewno nauczyc

 

No wiesz nie do konca sie z tym zgodze. CZ 125 516 w terenie bedzie napewno lepsza niz te lajtowe enduro. Jak bys mial CZ opanowana w jezdzie, to nie wieim chocby jaki zawodnik na DT, CRM czy KMX to i tak na torze ich bys zostawil. CZ ma bardzo dobre zawieszenia, a rozbiorka tego jest prosta. No w teren to napewno lepsza bedzie CZ, a jesli chce tym enduro tez po miesicie polatac to niech biedzie DT albo cos podobnego :) CO do zawodnosci CZ to zalezy jak o nia dbasz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZ ma bardzo dobre zawieszenia

Ciekawe która :mrgreen:

 

Stary jak ma 3,5k to niech nie myśli o CZ! CZ jest rewelacyjna jak masz maksymalnie 2000zł, a za taką kase juz mozna dostać nawet starszą Aprilie RX. A jak nie to ja polecam MTX albo KMX, imo lepiej sie jezdzi niz DT (jak MTX to model RG)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary jak ma 3,5k to niech nie myśli o CZ!

 

NO to niech bierze cos innego. BO ja ceny nie zauwazylem :oops: CZ za 1000 zl kupi, ale po co jak sie ma 3,5.

 

 

rzemyk90 napisał:

CZ ma bardzo dobre zawieszenia

 

Ciekawe która  

 

Sam mi kiedys mowiles ze w CZ jest zawiecha 1000 razy lepsza niz w DT. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! To ja poprosiłem daniela o napisanie postu bo ma więcej "przbiegu" :) Rozumiem że piszecie że po simku ok. 25 koni jakie daje cz to za dużo, ale chce mieć coś mocniejszego a to 3,5 tyś. zł to jest wersja bardzo optymistyczna. Simsona kupił mi tata a on nie jest zbyt skory do tego zeby go sprzedać, i na te pieniądze musiałbym poczekać pół roku albo dłużej. Na cz jakoś wyskubie a naprawy i paliwo beda za pieniadze rodzicow. Mi wcale nie zalezy na rejestracji bo las mam w miare blisko i da sie dojechac do dwóch torów krosowych.

 

Kolega miał crm i raz mu sie coś sypnęło z wałem korbowym i placił majątek za naprawe, a do cz części są chyba w miare tanie i dostępne. Moje pytanie polega na tym czy warto sie pakować w nowoczesne sprzęty jeśli jest coś takiego jak cz które pięknością nie grzeszy ale ma kopa i w konću to cross? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz CZ'te... Jak jezdzisz na dobry oleju to nawet sezon na tłoku przelatasz! A czesci faktycznie są za grosze. Co do osiagow to CZ cross ma wiekszego buta niz KMX'y i DT'tki natomiast zero mocy na niskich obrotach (bedziesz zaskoczony :) ) .

Aha z góry zaznaczam, że jeżeli jesteś pateńciarzem i nic nie wiesz o mechanice 2t to CZ'ta Ci sie będzie rypała... Tam nic nie może być złożone na odwal się!

Co do spalania to aż mnie zatykało 8O . Na baku można było naprawde sporo polatac! Wg. mnie wiecej niz 6l/100km to ona nie pali!

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spalania to aż mnie zatykało Shocked

 

Mi CZta tak samo mało paliło, może dlatego że to ta sama maszyna ;)

Naprwde w porównaniu do RX125 CZta paliła sporo mniej może nawet z 1/3mniej. Części taniocha i naprawde są łatwo dostępne.

 

Tak jak pisał Kuba, trzeba śmigać na dobrym oleju i broń Boże żadnych patentów. Ja tak robiłem i miałem kłopoty z moją CZtą, co więcej miałem zrypany tylny zawias który działał bardziej jak katapulta :mrgreen:

Jednak musze przyznać iż CeZa dała mi wiele radości z jazdy a tego kopa poprostu nieda się opisać :) Pamiętam zdziwienie Olka który po krótkiej rundzie ja(CZ) on(RX125) powiedział "Stary, ale to zapier****"

Wiadomo że konstrukją jest ona bliższa WSkom i MZkom niż Japońskim Crossom z podobnych roczników. Jest to dobry motocykl za niewielkie pieniądze, jednak jeżeli uda Ci się zebrać około 2,5-3,5tys. zł to wolał bym zakupić Japonie, chociażby MTXa albo DTtke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...