kornol Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 No fakt, jak zawsze zdania sa podzielone, za CBR przemawia to ze nie pije jak smok jak NSR.No tak, NSRke jak sie kupowala to miala blokady pozakladane, no to CBRka 125 tez pewnie blokady ma, wystarczy to sciagnac i pewnie to sobie niezle radzi, zreszta, te CBRki z tegorocznej edycji PZM cberek 125 to sobie smigaly nawet fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 rozek a co patrzysz na wygląd, bo na osiągi to raczej nie? Widze wolisz czterosuwa niz dwusuwa. przeca nsr ladniejsza od cbrpoprostu za ta sama kase mam roczna cbr lub kilkuletnia nsr. A poza tym cbr to 4t. A najlepiej to kupilbym jakas 600ke :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b_rak Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Trochę odświeżę temat :D Mam do Was pytanko: Czy zamontowanie sportowego wydechu (Leovinci, Gianelli) dość wyraźnie zwiększa osiągi CBRki??. I co zrobić, aby wyciągnąć z niej przynajmniej 150 km/h ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 CBRka to 4takt więc nie ma ma możliwości tunnigowych takich jak 2T :D Wydech troche poprawi przyspieszenie ale 150 km/h to za cholere z tego nie wyciągniesz a i dobrze bo przy takiej masie i małej ramie taka prędkośc mogłaby być niebezpieczna (brak stabilności) :D Jak chcesz 125 ccm pocinać 150 km/h to kup Aprilie RS 125 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_SE Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 CBR 125 seryjna ma 12 czy 13 koni i NIE POSIADA BLOKAD!!!!Czyli wiecej sie z niej nie da wycisnac....mozna zmienic wynik dodajac 1 czy 2 konie mechaniczne...ale 150km/h bez wymiany cylindra jest nierealne na tym motorkuPozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 http://www.cbr125r.online.fr/videos/vitessemaxCBR.wmv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 No tak ale ja sądze że japończyki jak produkowali 125 to nie sądzili raczej że będzie nią ktoś latał 150 km/h. Nawet jeśli zmieni sie cylider,gaziory itd. na większe i pociągnie te 140-150 to jest to ryzykowne bo hamulce mogą nie wyrobić - to raz, a dwa że motocykl łatwo może zostać wyprowadzony z równowagi. Ja na swojej DT przy 110 km/h (a z górki sie zdarza :D) już odczuwam spory dyskomfort - chybocze się jak niewiadomo i traci pewność (i tak małą) prowadzenia :? Odradzam takie kombinacje :? Nie lepiej kupić coś mocniejszego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 No tak ale ja sądze że japończyki jak produkowali 125 to nie sądzili raczej że będzie nią ktoś latał 150 km/h. Nawet jeśli zmieni sie cylider' date='gaziory itd. na większe i pociągnie te 140-150 to jest to ryzykowne bo hamulce mogą nie wyrobić - to raz, a dwa że motocykl łatwo może zostać wyprowadzony z równowagi. Ja na swojej DT przy 110 km/h (a z górki sie zdarza :D) już odczuwam spory dyskomfort - chybocze się jak niewiadomo i traci pewność (i tak małą) prowadzenia :? Odradzam takie kombinacje :? Nie lepiej kupić coś mocniejszego?[/quote'] poza tym że pierdzielisz od rzeczy to wszystko ok... hamulce to ten motorek ma takie jak dwusuwowe 125 i nie ma sie czego wstydzić.. to samo jeśli idzie o podwozie sztywna rama i wahacz z profili naprwde konstrukcja niczego sobie.. może poza tym słabiutkim silniczkiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 No tak ale ja sądze że japończyki jak produkowali 125 to nie sądzili raczej że będzie nią ktoś latał 150 km/h. Nawet jeśli zmieni sie cylider' date='gaziory itd. na większe i pociągnie te 140-150 to jest to ryzykowne bo hamulce mogą nie wyrobić - to raz' date=' a dwa że motocykl łatwo może zostać wyprowadzony z równowagi. Ja na swojej DT przy 110 km/h (a z górki sie zdarza :D) już odczuwam spory dyskomfort - chybocze się jak niewiadomo i traci pewność (i tak małą) prowadzenia :? Odradzam takie kombinacje :? Nie lepiej kupić coś mocniejszego?[/quote''] poza tym że pierdzielisz od rzeczy to wszystko ok... hamulce to ten motorek ma takie jak dwusuwowe 125 i nie ma sie czego wstydzić.. to samo jeśli idzie o podwozie sztywna rama i wahacz z profili naprwde konstrukcja niczego sobie.. może poza tym słabiutkim silniczkiem... Bardzo możlwie że jak to sie delikatnie wyraziłeś pierdziele ale mówie tylko co myśle a wnioskuje to z tego czym jeżdżę. Nikt mnie nie przekona że kurduplowaty CBR 125 który jest rozmiarów mojej DT 80 nie traci stabilności przy 150 km/h :!: Póki sie nie brykne - nie uwierze. A teraz mnie możesz wyzywać że jeżdże na motorowerze to jestem frajer :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 nie napisałem zę jestes frajer tylko że pierdzielisz głupoty bo nie masz pojecia o czym piszesz... pozatym niewidzisz różnicy jaka dzieli twoj sprzet a CBR? np zawieszenie z połową skoku DT koła z odlewów a nie szprychowane.. szosowe oponki i wieleinnych rzeczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 igla, na tym filmie co dales koles jedzie ponad 140 8O pytalem osoby ktora nie zmienila tlumika ze idzie mu 120-125, ale duzo osob mowi ze po zmianie wydechu duzo lepiej chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 jedzie tam 150 ! :D a co do wydechu to trzeba by było spytać Piotra.. on naprawde ma pojecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motylek Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Drogi Piotrze....na jaki zmienić wydech :D ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 oooo motylek widze jezdzi na takim moto :mrgreen: a wiec, piotrze? mysle ze to najlepiej sie pytac konkretnych firm np LeoVince, czy posiadaja tlumik do konkretnego modelu, i jezeli tak to zamowic,motylek, a jak tam twoj moto? pewnie idealny jako pierwszy moto? masz fotki na bikepics albo gdzies na kompie?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_SE Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 jestem pod wrazeniem 8O 150km/h to naprawde sporo.Faktem jest,ze sporo czasu mu zajelo zeby sie tak rozpedzic,no ale i tak niezly wynik...chociaz moze ma zmienione zebatki???kto wie...ale jesli co niektorzy mowia,ze seryjna 130km/h wyciagaja....no nie wiem...A tutaj macie przyspieszenie do 100-tki:http://www.cbr125r.online.fr/videos/0-100CBR.wmvA tutaj ma zarabisty wydech :D Piekny glosik :D http://www.cbr125r.online.fr/videos/leovince.movPozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.