Cender Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Ale jaki jest sens robienia z Junaka czopera' date=' draga, cruisera, czy innego dziwoląga?? Dziś nikomu nie zaimponuje sie pieknym dragiem z silnikiem o pojemności 350ccm. Seryjne maszyny mają już po 2 litry, więc o czym tu mówimy?[/quote'] A jaki jest sens robienia czopera z Nortona, BSA czy Triumpha? I co ma wielkosc silnika do tego wszystkiego. Licza sie szcaegoly, wykonczenie oraz pomysl. Nie pojemnosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Postarał sie chłop bardziej niż zwykle pokombinał troche. Zazwyczej dokłądali przód od MZ tudzież jakiejś Jawy koło od syreny z tyłu, do tyłu rpzedni błotnik od jawki kaczki i już czoper jak marznie :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Może zostałem źle zrozumiany. Niejestem zwolenikiem by przerabiać wszystko jak leci i byle jak. Osobiście bardzo cenie zabytki bo sam jestem posiadaczem jednego i nie w głowie mi jakieś tuning czy coś podobnego. Junak to klasyka. Ale nikogo niezmusimy by przywracał go do stanu orginalności, jeśli on chce mieć swój niepowtarzalny motocykl. Moza miec tylko nadzieje że jak już zacznie przerabiać to z głową, tak żeby można było wrócić do orginału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whisky Boy Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 nikogo niezmusimy by przywracał go do stanu orginalności, jeśli on chce mieć swój niepowtarzalny motocykl. Moza miec tylko nadzieje że jak już zacznie przerabiać to z głową, tak żeby można było wrócić do orginału. Mam odmienne zdanie, na wszelkiego rodzaju przeróbki, czy nawet produkcję czegoś niepowtarzalnego. Wydajesz kasę na antyk żeby go odrestaurować, inwestujesz kasę żeby zrekonstruować jakiś model, budujesz współczesny ideał z zacięciem historycznym, duchowym itp. Twoja sprawa. Masz natchnienie, to robisz! Są ludzie którzy lubują się w zabytkach i są tacy którzy z zabytków chcą wyprodukować współczesne cacko. Chodzi o indywidualność. Nudne są motury, które są nudne. "Archeolog" marzy o wykopaniu lub wyłowieniu modelu z zarania dziejów, będącego w idealnym stanie, który pali od kopa. "Odkrywca" szuka nowych rozwiązań, połączenia historii, współczesności i magii, składając wszystko w monolit. Łączy ich indywidualność i niepowtarzalność. Tak na prawdę, Archeologa i Odkrywcę łączy jeden wspólny temat: Indywidualność!Każdy z nas jadąc motocyklem jest "indywiduum", gdziekolwiek, kiedykolwiek i czymkolwiek jadąc. p.s.jeszcze dwa mocna browary i wywalę tekst stulecia! [ Dopisane: 05-03-2006, 18:39 ]no..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Nie bądź taki hop do przodu... Cięcie zabytkowego, polskiego, historycznego motocykla to przegięcie. Jeżeli przeróbka umożliwia powrót do orginału to można to przeboleć... Gdy jednak rama została przerabiana bo pan właściciel w artystycznym zapędzie postanowił zrobić z junaka hardtaila z dwumetrowym przodem, to przepraszam, ale jest partaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 a ja sie pod tym podpisuje obiema rekoma... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Nie rozumiem, aby tak się "spuszczać" nad tym tematem. Nie dość, że temat był poruszany juz kilka razy, to jak widzę zdominował forum. Panowie szkoda bić piany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Korba napisał:Ale jaki jest sens robienia z Junaka czopera, draga, cruisera, czy innego dziwoląga?? Dziś nikomu nie zaimponuje sie pieknym dragiem z silnikiem o pojemności 350ccmZwłaszcza że takie czopery mają V-ki, jedynym wmiare rozsądnym przerobieniem (a właściwie zrobieniem od podstaw z silnikiem Junaka) jest zrobienie cafe racera bo to wkońcu 1 cylinder. Nie usprawiedliwiam tu cięcia i spawania jak ktoś chce przeróbke to niech zrobi nową ramę. [ Dopisane: 06-03-2006, 10:37 ]m67 napisał:Nie rozumiem, aby tak się "spuszczać" nad tym tematem.Ty bys swojego Gnome Rhone AX2 nie pociął na jakąś wydumke bo Ci szkoda. Nam tak samo szkoda Junaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whisky Boy Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Dajcie spokój, to nudne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.