Soku11 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 WITAM!!Moj motor to Cagiva W8 2000r. Mam pytanie gdzie moga znajdowac sie blokady mocy w tym motorku. Jak mozna to sprawdzic i jak usunac oraz jakie sa tego koszty. Z gory dziekuje za pomoc. :-D Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Nie wiem dokładnie jak może być w tym motorku, ale z tego co wiem to w 2 t tłumili np przez inne dysze gaźnika, zwężony otwór w króćcu ssania, czy też jakieś zmiany w wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Myśle ze w cagivie blokada jest na eletryce nie wiem dokladnie ale wydaje mi sie za na module zapłonowym:Pa raczej napewno 8) Mozesz to sprawdzic po prostu wbijając jedynka zacisnąć manete do końca i zobaczyć czy ci sie wkręci do końca na obroty;] Nastepnie układ wydechowy:) Zazwyczaj jakiś kruciec który powoduje zawiorowanie spalin:) Myśle ze to wszystko chyyyba ze na gazniku ;] :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Łączenie gaźnika z czylindrem na podkładce. Zazwyczaj w tym miejscu jeszcze jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 albo wstawka w tłumiku, która znacznie zmniejsza przelot. pozdro :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Mój crm125 nie ma blokad na tłumiku na krućcach też nie i na elektronice tez nie ma bo do 3 biegu sie do konca kreci sie a dalej to muł bagienny.Crm ma zajebiscie isc a mój idzie moze z 100 n maxa i kopa tez niesamowitego nie ma :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 mozliwe blokady-zmniejszony przelot w gazniku-kryza w wydechu -CDI-i pare innych miejsc :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 OK!! Wielki dzieki zaraz pojde i popatrze. Ale wydaje mi sie ze jest zablokowany na gazniku :-D A jeszcze takie pytanko gdzie jest ten kruciec w wydechu (na samym koncu, gdzies kolo gruchy czy jak)? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopowicz Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 w mojej DT byla blokada na jakims zaworze w cylindrze doprowadzajacum paliwo do komory.... po wyregulowaniu motor szedl jak burza..; ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 A powiedz mi coś wiecej o tej blokadzie na zaworze.Wiecie coś o tym czy tam na zapłonie mogą byc jakies blokady?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 A powiedz mi coś wiecej o tej blokadzie na zaworze Jest tak ustawiony żeby nie otwierał sie do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 gdzie moga znajdowac sie blokady mocy w tym motorku Najlepiej zapytać w serwisie lub poszukać w dokumentacji, ksiażce serwisowej itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 OK!! Dziekuje wszystkim za odpowiedz. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Pytanie mam zeby tematu nowego nie robić.Czy jak złoże tłumik od cr125 93rok do crm 125 92r to bedzie pasowac bo dyfuzor jest inny?Zmieni sie głos?Ten co mam łumik to w srodku przechodzi taka rurka z dziukami waty nie ma a ten tłumik to dupowaty głos ma chyba ze tłumik nie ma znaczenia w głosie. :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomil25 Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 "na koło" masz może jakieś schematy do CRM-ki....... ogólnie chciałbym wszystko wiedzieć na temat tego motorka bo dopiero go kupiłem i musze troche go poznać hee......... jak coś to się odezwij.....z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.