grayfox Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Witam!!! Dziśaj stałem sie posiadaczem ramy od Hondy CR 125. Cały motor oprócz silnika. Teraz myślę jaki by tam silnik wstawić? Macie jakieś propozycje?Myślałem na CZ 125:) Napęd jest oczywiście po lewej stronie:) Silnik najlepiej 2t 125 lub 4 t troche więcej;] Zreszą wypowiedzcie sie sami cobyście tam wydzieli:) pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Najlepiej wsadzić silnik od CR :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 ja widziałem wstawiony silnik od cz 250 cross Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 W zależności od rocznika ramy. Ale jeżeli jest to jakaś starsza rama powyżej 88 to silnik od CZ125 wejdźie bez przerabiania :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopowicz Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 masz fotke tej ramy? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Właśnie pokaż fotke ramy,który rok ramy??Ale najlepiej to od cz 125 cross. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Fotki będe miał jutro:) 91 rocznik. Od CZ 250 niedasie bo daje napęd na prawo, a rama chce na lewo :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Silniki które wg. mnie można by prubować wpasowywać to wszelkiego rodzaju setki i 80 cc enduro jak i cross. To takiej ramy wchodzi bez problemu silnik od CZ 516 (511) czyli o pojemności 125cc. I szczeże polecam ci ten silnik, gdyż nie trzeba robić za dużo przeróbek przy zakładaniu . A chłodzenie powietrzem bardzo ułatwia zadanie. Jeżeli myślisz o cięciu, spawaniu ramy pod jakiś silnik to radze ci zapomnieć jest to praktycznie niewykonalne (chyba że chcesz wydac kilka set złotych w samo dopasowanie ramy). Pisząc że w wypadku cz 516 nie ma zadużo przeróbek miałem na myśli to że nie ma potrzeby modyfikacji ramy. Ale i tak jest kuuuupa innych zajęć. min: Szlifowanie wachacza by silnik mógł wejść na jego oś, całkowicie nowe przeprowadzenie wydechu, całkowicie nowe połączenie gaźnika z puszką filtra (musimy ominąć amortyzator centralny), to tylko kilka zabaw które cie czekają, żeby to zrobić dobrze tak żeby nie mósieć siedzieć w garazu co jazdę to jest nie lada wyzwanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Ja juz chyba nawet wiem co to za rama :P jej rocznik to 89, jeszcze bez usd. tez ja miałem na oku i powiem ze była warta ceny;) A co do silnika to tylko i wyłącznie cz125 bo innego silnika o wiekszej pojemności tam nie zmiescisz chociazby dlatego ze bak jest zbyt długi zeby zmiescic pod nim wiekszy cylinder. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 26 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Już zapodaje fotki, gdzie są mocowania silnika. Mam pytanie odnoście mocowania wachacza. Jak to ma wyglądać orginalnie? Bo jak widac na zdjęciu z tej strony praktycznie brakuje jakby części tego mocowania wachacza. Jak to wygląda oryginalnie? Czy ta część składa sie jakby z 2 części które wkładane są osobno z dwóch stron? Wie ktoś może? Bo przezto jest dosyć duży lóz;/ Jak to poprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Jak to ma wyglądać orginalnie? Bo jak widac na zdjęciu z tej strony praktycznie brakuje jakby części tego mocowania wachacza. Jak to wygląda oryginalnie? Czy ta część składa sie jakby z 2 części które wkładane są osobno z dwóch stron? Wie ktoś może? Bo przezto jest dosyć duży lóz;/ Jak to poprawić? Tak jest orginalnie. Te puste miesce wypełnia silnik. W większosci sprzetów tak jest ze aby wyjac silnik trzeba wyjąć mocowanie wachacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 W większosci sprzetów tak jest ze aby wyjac silnik trzeba wyjąć mocowanie wachacza.W CZ 516 tez tak jest takze silnik powinien podejsc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 W CZ 516 tez tak jest takze silnik powinien podejsc! Ja miałem u siebie dokładnie taką samą rame, tylko że z przodu tarczą i siedział tam silnik od cz, bo moja była z 84. Wystarczyło odgiąć dolne mocowanie i wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 27 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Mam kolejne pytanie:)Mam na oku silnik od CR, wziołbym go tylko:) Czy gdy bede miał już silnik w ramie wszysatko poopodłnaczane, jak w fullach wygląda sprawa zapłonu? Jest jakiś sterwonik od tego? Ile to kosztuje? jak to wogule wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.