Skocz do zawartości

Jaki silnik do Ramy od Hondy CR 125?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

 

Dziśaj stałem sie posiadaczem ramy od Hondy CR 125. Cały motor oprócz silnika. Teraz myślę jaki by tam silnik wstawić?

 

Macie jakieś propozycje?

Myślałem na CZ 125:)

 

Napęd jest oczywiście po lewej stronie:)

 

Silnik najlepiej 2t 125 lub 4 t troche więcej;] Zreszą wypowiedzcie sie sami cobyście tam wydzieli:)

 

pzdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki które wg. mnie można by prubować wpasowywać to wszelkiego rodzaju setki i 80 cc enduro jak i cross. To takiej ramy wchodzi bez problemu silnik od CZ 516 (511) czyli o pojemności 125cc. I szczeże polecam ci ten silnik, gdyż nie trzeba robić za dużo przeróbek przy zakładaniu . A chłodzenie powietrzem bardzo ułatwia zadanie. Jeżeli myślisz o cięciu, spawaniu ramy pod jakiś silnik to radze ci zapomnieć jest to praktycznie niewykonalne (chyba że chcesz wydac kilka set złotych w samo dopasowanie ramy). Pisząc że w wypadku cz 516 nie ma zadużo przeróbek miałem na myśli to że nie ma potrzeby modyfikacji ramy. Ale i tak jest kuuuupa innych zajęć. min: Szlifowanie wachacza by silnik mógł wejść na jego oś, całkowicie nowe przeprowadzenie wydechu, całkowicie nowe połączenie gaźnika z puszką filtra (musimy ominąć amortyzator centralny), to tylko kilka zabaw które cie czekają, żeby to zrobić dobrze tak żeby nie mósieć siedzieć w garazu co jazdę to jest nie lada wyzwanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz chyba nawet wiem co to za rama :P jej rocznik to 89, jeszcze bez usd. tez ja miałem na oku i powiem ze była warta ceny;) A co do silnika to tylko i wyłącznie cz125 bo innego silnika o wiekszej pojemności tam nie zmiescisz chociazby dlatego ze bak jest zbyt długi zeby zmiescic pod nim wiekszy cylinder. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już zapodaje fotki, gdzie są mocowania silnika.

 

0011ym.jpg

 

 

 

 

 

Mam pytanie odnoście mocowania wachacza.

 

 

Jak to ma wyglądać orginalnie? Bo jak widac na zdjęciu z tej strony praktycznie brakuje jakby części tego mocowania wachacza. Jak to wygląda oryginalnie? Czy ta część składa sie jakby z 2 części które wkładane są osobno z dwóch stron? Wie ktoś może? Bo przezto jest dosyć duży lóz;/ Jak to poprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to ma wyglądać orginalnie? Bo jak widac na zdjęciu z tej strony praktycznie brakuje jakby części tego mocowania wachacza. Jak to wygląda oryginalnie? Czy ta część składa sie jakby z 2 części które wkładane są osobno z dwóch stron? Wie ktoś może? Bo przezto jest dosyć duży lóz;/ Jak to poprawić?

 

Tak jest orginalnie. Te puste miesce wypełnia silnik. W większosci sprzetów tak jest ze aby wyjac silnik trzeba wyjąć mocowanie wachacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CZ 516 tez tak jest takze silnik powinien podejsc!

 

Ja miałem u siebie dokładnie taką samą rame, tylko że z przodu tarczą i siedział tam silnik od cz, bo moja była z 84. Wystarczyło odgiąć dolne mocowanie i wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kolejne pytanie:)

Mam na oku silnik od CR, wziołbym go tylko:) Czy gdy bede miał już silnik w ramie wszysatko poopodłnaczane, jak w fullach wygląda sprawa zapłonu? Jest jakiś sterwonik od tego? Ile to kosztuje? jak to wogule wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...