na koło Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Gdzie kupie tłok do Crm 125??Ile kosztuje?Bo mój crm 100kmh ledwo wyciska z góry myśle ze to wina tłoka.Jak jade to 4-bieg do 10tys.obr dochodzi a 5 i 6 to max do 9,5wkręciłem ledwo co.Bo na luzie i niższych biegach to na 12tys sie kreci to chyba nie jest nigdzie blokowany na elektronice.Na wydechu odblokowany.Na piątce sie rozpedza a jak 6 zapodam to juz tylko trzyma prędkosc albo traci :? Z góry dzięki za pomoc bo sam niewiem co robić troche mnie denerwuje taki muł w garażu :-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 http://www.olekmotocykle.com/index.php?sit...20125&sRocznik= Kosztuje niecałe 400 zł ale nie Vertexa a Vetrexa będzie z pewnością droższy 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 moze to nie tlok ale moze masz jakas blokade? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Truster Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 to niekoniecznie musi być wina tłoka. Zobacz jaki masz rozmiar zębatek (bardziej na moc czy na prędkość), wyczyść gaźnik, filtr, sprawdź świecę i wydech. Myślę że to oczywiste 12 tys. kręci na luzie i na niższych biegach bo silnik nieczuje zbytniego obciążenia. Ja raczej skłoniłbym się do przejrzenia motocykla. Sam tak miałem w moim KTM i winą tego był rozrewgulowany gaźnik i lekko pęknięty kruciec. Po wymianie tego przeszło mu:) A co do tłoka to sprawdź tu www.olekmotocykle.pl mają dużo rzeczy do motorów. Co do ceny to zależy czy masz cylinder na żeliwnej tulei czy na nikasilu, ale cena nie powinna przekroczyć 400zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Filtr jest czysty,świeca nowa,zębatki są oryginalnych rozmiarów tył-48 przód 14,bo z tego co wszedzie czytam to crm,ki mają zajebi..cie isc co mojej nie dotyczy,na koło np. to tylko na 1 ze strzału idzie,na prostej to mi 95 idzie tyle co Dt80 heh.Przez gaznik moze byc taka wielka różnica??Liczyłem że tłok bedzie tanszy do 300zł.Na tłumiku nie ma blokad dyfuzor pusty.Krzychu mnie sie pytasz czy mam blokady jak bym wiedział ze gdzies mam to starał bym sie je zlikwidowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Truster Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 gaźnik i kruciec jest ważny. Jak to jest złe motocykl poprostu nie idzie tylko się toczy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 W crm jest jeszcze blokada w krućcu i filtrze powietrza, sprawdz to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Jutro sie biore do roboty wszystko posprawdzam do poniedziałku sie przejade zależy jeszcze jak zimno bedzie i zobacze czy bedzie roznica. [ Dopisane: 25-02-2006, 20:02 ]Dzisiaj wyjełem gaznik wyczyściłem ale blokad na krućcu i w filtrze powietrza nie ma żadnych czyli juz niewiem co go tak zamula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 zanim zabierzesz sie za kupowanie i wymiane tłoka sprawdz cisnienie na cylindrze i porównaj z danymi w serwisowce a jak nie to napisz na forum zawsze ktos sie znajdzie kto zna, to jest najszybszy sposób ocenienia zuzycia układu tłok-cylinder, jezeli nie masz manometru to kupisz w prawie kazdym sklepie z gadzetami do samochódu albo podjedz na byle jaki warsztat i popros o pomiar, jak cisnienie bedzie ok tomozliwe ze masz jakies kryzy w dyfuzorze,zwezki w kruccu, czy moduł ma przestawiony kat zapołonu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 żadnych zwężek nie ma a dyfuzor pusty, ile kosztuje ten monometr?Z tego co dzisiaj patrzyłem przez wylot wydechu w cylindrze to tłok jest dobry rys nie ma ale tak to sie chyba nie liczy.I własnie może miec muła takiego przez to ze jest zapłon opóżniony?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 manometr mozna kupic za kilka złoty taki jednorazowego uzytku w marketach budowalnych albo sklepach samochodwych, niektóre moduły elektronicze odcinaja zapłon powyzej pewnych obrotów/predkosci albo przestawiaja zapłon tak aby moto było słabsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Crm 125 jest blokowana na zaplonie:) ma opuzniony zaplon:P przyspiesz go do konca w prawo :clap: i zobacz jak wtedy moto bedzie reagowal na odkrecanie manetki na biegach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Dzięki za tą rade niech stopnieje lód na drodze to odrazu do kumpla robic jade. [ Dopisane: 05-03-2006, 18:08 ]Będe musiał sciagnąc magneto czy da rade bez sciągania???? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.