Skocz do zawartości

Tłok do Hondy Crm i mała pomoc


na koło
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzie kupie tłok do Crm 125??Ile kosztuje?Bo mój crm 100kmh ledwo wyciska z góry myśle ze to wina tłoka.Jak jade to 4-bieg do 10tys.obr dochodzi a 5 i 6 to max do 9,5wkręciłem ledwo co.Bo na luzie i niższych biegach to na 12tys sie kreci to chyba nie jest nigdzie blokowany na elektronice.Na wydechu odblokowany.Na piątce sie rozpedza a jak 6 zapodam to juz tylko trzyma prędkosc albo traci :? Z góry dzięki za pomoc bo sam niewiem co robić troche mnie denerwuje taki muł w garażu :-x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to niekoniecznie musi być wina tłoka. Zobacz jaki masz rozmiar zębatek (bardziej na moc czy na prędkość), wyczyść gaźnik, filtr, sprawdź świecę i wydech. Myślę że to oczywiste 12 tys. kręci na luzie i na niższych biegach bo silnik nieczuje zbytniego obciążenia. Ja raczej skłoniłbym się do przejrzenia motocykla. Sam tak miałem w moim KTM i winą tego był rozrewgulowany gaźnik i lekko pęknięty kruciec. Po wymianie tego przeszło mu:)

 

A co do tłoka to sprawdź tu www.olekmotocykle.pl mają dużo rzeczy do motorów. Co do ceny to zależy czy masz cylinder na żeliwnej tulei czy na nikasilu, ale cena nie powinna przekroczyć 400zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr jest czysty,świeca nowa,zębatki są oryginalnych rozmiarów tył-48 przód 14,bo z tego co wszedzie czytam to crm,ki mają zajebi..cie isc co mojej nie dotyczy,na koło np. to tylko na 1 ze strzału idzie,na prostej to mi 95 idzie tyle co Dt80 heh.Przez gaznik moze byc taka wielka różnica??Liczyłem że tłok bedzie tanszy do 300zł.Na tłumiku nie ma blokad dyfuzor pusty.Krzychu mnie sie pytasz czy mam blokady jak bym wiedział ze gdzies mam to starał bym sie je zlikwidowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro sie biore do roboty wszystko posprawdzam do poniedziałku sie przejade zależy jeszcze jak zimno bedzie i zobacze czy bedzie roznica.

 

[ Dopisane: 25-02-2006, 20:02 ]

Dzisiaj wyjełem gaznik wyczyściłem ale blokad na krućcu i w filtrze powietrza nie ma żadnych czyli juz niewiem co go tak zamula

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim zabierzesz sie za kupowanie i wymiane tłoka sprawdz cisnienie na cylindrze i porównaj z danymi w serwisowce a jak nie to napisz na forum zawsze ktos sie znajdzie kto zna, to jest najszybszy sposób ocenienia zuzycia układu tłok-cylinder, jezeli nie masz manometru to kupisz w prawie kazdym sklepie z gadzetami do samochódu albo podjedz na byle jaki warsztat i popros o pomiar, jak cisnienie bedzie ok to

mozliwe ze masz jakies kryzy w dyfuzorze,zwezki w kruccu, czy moduł ma przestawiony kat zapołonu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadnych zwężek nie ma a dyfuzor pusty, ile kosztuje ten monometr?Z tego co dzisiaj patrzyłem przez wylot wydechu w cylindrze to tłok jest dobry rys nie ma ale tak to sie chyba nie liczy.I własnie może miec muła takiego przez to ze jest zapłon opóżniony??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manometr mozna kupic za kilka złoty taki jednorazowego uzytku w marketach budowalnych albo sklepach samochodwych, niektóre moduły elektronicze odcinaja zapłon powyzej pewnych obrotów/predkosci albo przestawiaja zapłon tak aby moto było słabsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...