Hornet Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Ja w swoich FAG tez zdjołem a sciafga sie to bardzo łatwo bierzesz cienki śrubokret podwarzasz i wyrywasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 wczoraj jush zdjolem ..ps bylo to piekielnie trudne i chyba sam bym se nieporadzil:) JOKE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Ja w swoim simku mam wał po regeneracji i jest ok lej dobry olej do benzyny aby korbowód był dobrze smarowany i wszystko bedzie ok :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aivars Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 (edytowane) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=126652512 np Ja bym polecal do s51 wal od s51,pozniewaz jest calkiem inne wywazenie i jest wieksza pojemnosc skrzyni korbowej (na wale od 70)calkiem niepotrzebnie.Lozysko na stopie jest takie samo w wale od s51 jak i od s70(dane katalogowe),wiec ja bym wzial od s51. Edytowane 9 Września 2006 przez Aivars Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 wolisz tajwanskie gowno? czy orginalny wal po regeneracji na ktorym zrobisz jeszcze raz tyle co na tajwanskim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 wolisz tajwanskie gowno? czy orginalny wal po regeneracji na ktorym zrobisz jeszcze raz tyle co na tajwanskim Pomijając tajwańską jakość produkcji, to niemiecki wał po regeneracji będzie już w sumie polskim.... Niemieckie pozostaną przeciwwagi, czopy główne i korbowód, czyli elementy które mają najmniejszy wpływ na stopień zużycia wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 może głupia rada,, ale jak ci nie zalezy az tak lub szkoda ci kasy to nie wymieniaj tego wału ;> moim zdaniem pochodzi długo, a jak ci w końcu padnie to bóg wie czego nie narozrabia i wtedy wymienisz.. takto w simsonku ze uszkodzic ci sie mogą najwyzej łożyska i tlok zniszczyć ( i tak tani) + glowica ;] natomiast jak chcesz wymieniać to rzeczywiście warto od s70. zaopatrz się tez w łożyska jakieś ciche ;> nie te zwykłe,..... te zwykłe słychać... jak juz ktos wspomniał są smarowane mieszanką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 roger a no tez prawda nie pomyslalem o tym ale ja i tak bym zreegenerowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Po regeneracji wał powinien się zachowywać jak nówka (nie mówimy o partaczach). Jeżeli Ci się rozwali wał to może być więcej uszkodzeń, regeneracja jest tania, warto zaopatrzyć się w lepsze łożysko na korbowód, na wał też jakieś lepsze, a nie polskie PPL.Wszystko zależy jaki chcesz mieć remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaskader8 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 jak by co to ja regeneruje wały, tzn mój tata, doświadczony w tych sprawach(601 676 651) :) on wyregenerował setki jak nie tysiące wałów i nie było żadnych problemów, ludziom chodzi smiga, i nie pada po dwóch tygodniach, napewno lepiej zregenerować orginał, niż kupić polskie gów... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.