Skocz do zawartości

Hornet

Forumowicze
  • Postów

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    MoToRoweRy i SaMoCHoDy
  • Skąd
    Katowice

Osiągnięcia Hornet

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Hornet

    Numery ramy

    Powiedzcie mi gdzie były bite numery ramy w jawce mustang. Na tabliczce i na głowce ramy tak jak w simsonie czy gdzie indziej.
  2. No nie tego jeszcze nie było. Kup cewke zapłonowa i załuż spowrotem cewke "świetlna" bo to cewka odpowiedzialna za ładowanie akumulatora i za zasilanie swiatła stop
  3. Orginalnie w eSkach były zakładane 15 a w eserkach 16. Licznik nigdy nie bedzie dokładny. Ile ci oszukuje
  4. Ludzie jak wezme siekiere ipozabijam takich ludzi upss sorki chwasty a nie ludzie człowiek sie narobi jak głupi przy moto a tu przyjdzie ci taki chwast i go ukradnie i przepije albo sprzeda za grosze w ogóle Polska to porypany kraj :icon_rolleyes:
  5. A wiec tak rozpołowienie silnika zaczynamy spuszczenia oleju , odkrecamy zębatke zdawcza. Odkrecamy 4 śruby przy głowicy zdejmujemy cylinder pomagajac sobie krecac magnetem potem zdejmujemy magneto i iskrownik. Zdjemujemy zabezpieczenia sworznia tłoka i wyjmujemy ( wybijamy) delikatnie sworzen podtrzymujac korbowód aby go nie skrzywić. Nastepnie zdejmujemy kape olejowa wkładajac dwa śrubokrety w otory pomiedzy karterem a kapą i równomiernie ja zdejmujemy. Za pomocą takiego użadzenia http://www.bikepics.com/pictures/509957/ blokujemy mała zebatke na wale i odkrecamy 4 śrubki na koszu zdejmujemy talerzyk i odginamy zabezpieczenie kosza odkrecamy nakretke i zdejmujemy kosz potem odkrecamy nakretke małej zebatki po uprzednim odgieciu podkładki zabezpieczajacej. Nastepnie rozbieramy starter i zmieniacz http://www.bikepics.com/pictures/509772/ zdejmujac spręzynke i tą częsc na wałku. Nastepnie od strony iskrownika odkrecamy śruby skrecajace kartery wkrecamy w połówke taki sciagacz http://www.bikepics.com/pictures/470101/ http://www.bikepics.com/pictures/470103/ i mocujemy go 4 srubami do karteru tak żeby dwie duze śruby opierały sie o czop wału i o wałek zdawczy i delikatnie i równomiernie skrecamy te dwie śruby. Jezeli ktoś niema takiego ściagacza to można użyc gumowego lub fdrewnianego młotka i delikatnie uderzac w czop i w wałek pod żadnym pozorem nie wkładać miedzy połówki śrubokreta. No i mamy silnik rozpołowiony. Co do zakładania łożysk przy składaniu silnika to radze rozgrzać na czymś łożyska ( np na kuchence elektrycznej tzw kocher ) i jak je rozgrzejemy to łożysko nakładamy na czop lub wałek i ono samo sie równo nasunie poprostu spadnie i jak ostygnie to bedzie ciasno siedziało, najpierw radze na czopy i wałki nabić wszystkie łożyska , i wkładamy cały zespół do jednej połówki po wcześniejszym rozgrzniu jej. Do zbijania silnika także używamy gumowego młotka lub drewnianego i rozgrzewamy drugi karter i szybko nabijamy. Skrecamy to wszystko srubami ( wcześniej wszystkie przygotowywujemy żeby ich nie szukać ) najpierw wszystkie po koleji a potem na krzyż. No i reszte składamy w odrotnej kolejności niż to rozpoławialiśmy. Co do zakładania zabezpieczeń sworznia to wkładamy je w rowki tak żeby wskoczyły i obracamy je o 180* aby mieć pewność że siedza na miejscu ( najczęstrza przyczyna rysowania gładzi cylindra jak zabezpieczenie wyleci ) nie zapominajmy także o założeniu podkładek sworznia. Tłok zakładamy zawsze strzałka w strone okna wydechowego. Radze przed złożeniem sprawdzić stan połówek przykładajac je do siebie ( bez skrecania) i jeżeli jest duża szczelina to zakładamy uszczelke i silikon ( nie preferuje go ) ale jeżeli jest mała to sama uszczelke. Do regulacji biegów potrzebny nam jest taki przyrzadzik http://www.bikepics.com/pictures/512829/ lub śrubokrecik. Wszystkie przyrzady pokazane w tym poscie sa wykonane przezemnie samego
  6. Co wy gadacie że trzeba rozpołowic silnik żeby wymienić klin przesówny.Wystarczy zdjąć lewa pokrywe i prawa.Zdjac naped licznika i przygotowac sobie taki dłógi precik o podobnej srednicy co klin.obrucić silnik żeby wypadły 3 wodziki. obracamy silnik żeby sprzegło było od spodu i wbijamy w wałek zdawczy ten precik wtedy on wypycha klin i zabezpiecza kulki przed wypadnieciem.Aha jeszcze trzeba z tego klina zdjac takie widełki co współpracuja ze zmieniaczem.
  7. No fajnie że sie odnalazła żeby mój simak sie tak odnalazł :icon_twisted:
  8. Z tego wszy6stkiego zapomniałem kolor to był czerwony a nr rej SK 2756
  9. Simek został skradziony no i zabrano bardzowidoczne odciski palców ze świeżo pomalowanej ramy z drugiego simka mam nadzieje że go znajda
  10. Dzień wcześniej skradli mi moja maszyne jak coś to bede miał na uwadze ta maszynke
  11. W nocy z 28 na 29 kwietnia 2006 r miedzy godzina 21 a 6 moja maszyna została skradziona. Ukradziono nawet kask i częsci do rometa czyli cały silnik i częsci do drugiego simka nowe. Jeżeli by ktoś wiział takiego simka to prosze o kontakt kom 506553196 lub gg 8940424. Znaki szczególne miał zamontowany zamek w prawej pokrywie schowka, lekko zdarta nalepka na zbiorniku paliwa ładnie wypolerowany oraz miał przyklejona mała gumowa kosteczke na zbiorniku z przodu przy lagach po lewej stronie.
  12. No wiec tak jestem wsciekły jak diabli. W nocy z 28 na 29 kwietnia 2006 r miedzy godzina 21 a 6 moja maszyna została skradziona. Ukradziono nawet kask i częsci do rometa czyli cały silnik i częsci do drugiego simka nowe. Jeżeli by ktoś wiział takiego simka to prosze o kontakt kom 506553196 lub gg 8940424. Znaki szczególne miał zamontowany zamek w prawej pokrywie schowka, lekko zdarta nalepka na zbiorniku paliwa ładnie wypolerowany oraz miał przyklejona mała gumowa kosteczke na zbiorniku z przodu przy lagach po lewej stronie.
  13. Nigdy niechce tuningować sima najładniej wygladaja w orginale
  14. Dzięki czeka go jeszcze polerka lag przednich i obręczy kół a na jesień malowanie ramy
  15. na remont wydałem coś koło 500zł niewiem ile idzie bo jest na dotarciu dzisiaj zrobiłem pierwsze 50km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...