Skocz do zawartości

Pannonia


cyborg78
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

bedziesz szlifowal cylinder, czy nie?

podaj dokladne wymiary potrzebnego tloka (srednica, wysokosc calkowita, sworzen, od gory sforznia do gory tloka, okna dolotowe, grubosc pierscieni.. ).

 

zębatki chcesz z fabryczną ilością zebów czy jakieś inne?

orientujesz się jaki to jest typ łańcucha (oznaczenie cyfrowe)?

Albo jaki jest modół zęba na zębatce..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze sprzęgłowe są praktycznie nie do kupienia, chyba, że stare na jakimś bazarze. Można je reanimować poprzez wymianę korka. Sposób opisany jest chyba na www.weteranszos.pl. Koła łańcuchowe można spróbowac dorobić - dokładny opis był zamieszczony w którymś Automobiliście.

Łańcuch - za 50 złotych kupujesz wspaniały łańcuch do Jawy i skracasz go o, jeśłi się nie mylę, 6 ogniw.

Pozdrawiam,

Hubert

ps. Pannonki rządzą! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hubert!! To jet fakt!! Pandemonie rządzą!! :lol:

Mam Pannonie T5 i robie ją od zera..no i po drodze do sukcesu oczywiscie napotkalem problem z tarczami sprzęgłowymi!! :roll: No i ja mam na to dwa sposoby, albo założysz inny kosz sprzęgłowy od jakiegos nowszego motocykla (przeróbka), albo kolego "cyborg78" jesli masz blachy od starych tarcz w dobrym stanie tzn nie wyrobione końce (te co sie zaziebiają z koszem sprzegłowym) i jesli nie są powyginane to zrobisz z nich uzytek i tak jak powiedzial "Hubert" wstawisz nowe wkladki korkowe :lol: Ja tak bedę robił w swojej "księzniczce" :P Tylko pamiętaj że korek który bedzie potrzebny do zrobienia wkładek NIE MOZE BYC MIELONY ANI ZADEN INNY MIESZANY Z INNYMI SKLADNIKAMI!! MUSISZ MIEC CZYSTY SUROWY KOREK I Z TEGO WYCIĄC!!

Powodzenia !!! ;)

PS. PANNONIA Z WÓZKIEM BOCZNYM TO NAJPIĘKNIEJSZY DWUSUWOWY MOTOCYKL JAKI BYŁ PRODUKOWANY!! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłok od MZ TS powinien podejść bez tulejowania - nominał ma średnicę 69mm, czyli tak samo jak pannonia. Niewiem jak tam ze średnicą sworznia itd..

zębatki również od czegoś się dobierze.

Jak nie od WSK, to od etz, jawy itd. z tego co zdążyłem żucic okiem w katalogu, to tylna zębatka jest podobna do zębatki do wsk na 1 rząd nitów.

zmierz odległość między 2 przeciwległymi nitami. wsk ma +/- 13,9mm.

do WSK można kupić zebatkę tylną 44z (standard..) lub od wsk cross, czyli 54z.

mysle ze to nie powinien byc problem - można dać 44/tył i 13 na przód , albo 54 na tył i 16 na przód.

w przełożeniu nie powinieneś odczuć różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Co do korka to słuszna uwaga, że nie może być mielony. Osobiście ciężko mi było dostać kawał surowego korka (choć można np w sklepach winiarskich) więc kupiłem gotowe powycinane korki do junaka na bazarze (ok. 20 PLN komplet na wszystkie tarcze) Po przycięciu pasowały jak ulał. (trzeba pamiętać, że korki muszą być większe niż otwory na nie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...