cyborg78 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Witam! Czy ma ktos namiary na sprzedawce nowych tarczy sprzeglowych do Pannonii? Szukam rowniez kol lancuchowych i tloka.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Oj z tym będzie ciężko. Osobiście nie spotkałem się z żadnym sklepem co zajmuje się sprzedażą części do Pannoni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 jaki wymiar tłoka potrzebujesz? nie podpasowałbyś od czegoś innego? pannonia 250 de lux? zobacze co da sie zrobic w mojej okolicy ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 tlok mozna od MZ TS 250 dopasowac po roztoczeniu cylindra, ale robie motocykl dla kogos i wolalbym oryginal.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 bedziesz szlifowal cylinder, czy nie?podaj dokladne wymiary potrzebnego tloka (srednica, wysokosc calkowita, sworzen, od gory sforznia do gory tloka, okna dolotowe, grubosc pierscieni.. ). zębatki chcesz z fabryczną ilością zebów czy jakieś inne?orientujesz się jaki to jest typ łańcucha (oznaczenie cyfrowe)?Albo jaki jest modół zęba na zębatce.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 zebatka musi byc fabryczna na 16 zebow (przod) i 50 (tyl), lancuch standard tak jak wsk, MZ, chyba 1/2 calaTloka nie mam przy sobie (jestem w pracy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 dzisiaj się zorientuję co się da załatwić, jakoś przed godz 17 dam znac ;) a pamiętasz ile ogniw łańcuch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 o lancuch to sie nie martwie bo standard kupie i skroce, najgorzej to z tymi tarczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Tarcze sprzęgłowe są praktycznie nie do kupienia, chyba, że stare na jakimś bazarze. Można je reanimować poprzez wymianę korka. Sposób opisany jest chyba na www.weteranszos.pl. Koła łańcuchowe można spróbowac dorobić - dokładny opis był zamieszczony w którymś Automobiliście.Łańcuch - za 50 złotych kupujesz wspaniały łańcuch do Jawy i skracasz go o, jeśłi się nie mylę, 6 ogniw. Pozdrawiam,Hubertps. Pannonki rządzą! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Hubert!! To jet fakt!! Pandemonie rządzą!! :lol: Mam Pannonie T5 i robie ją od zera..no i po drodze do sukcesu oczywiscie napotkalem problem z tarczami sprzęgłowymi!! :roll: No i ja mam na to dwa sposoby, albo założysz inny kosz sprzęgłowy od jakiegos nowszego motocykla (przeróbka), albo kolego "cyborg78" jesli masz blachy od starych tarcz w dobrym stanie tzn nie wyrobione końce (te co sie zaziebiają z koszem sprzegłowym) i jesli nie są powyginane to zrobisz z nich uzytek i tak jak powiedzial "Hubert" wstawisz nowe wkladki korkowe :lol: Ja tak bedę robił w swojej "księzniczce" :P Tylko pamiętaj że korek który bedzie potrzebny do zrobienia wkładek NIE MOZE BYC MIELONY ANI ZADEN INNY MIESZANY Z INNYMI SKLADNIKAMI!! MUSISZ MIEC CZYSTY SUROWY KOREK I Z TEGO WYCIĄC!! Powodzenia !!! ;)PS. PANNONIA Z WÓZKIEM BOCZNYM TO NAJPIĘKNIEJSZY DWUSUWOWY MOTOCYKL JAKI BYŁ PRODUKOWANY!! :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 tłok od MZ TS powinien podejść bez tulejowania - nominał ma średnicę 69mm, czyli tak samo jak pannonia. Niewiem jak tam ze średnicą sworznia itd.. zębatki również od czegoś się dobierze. Jak nie od WSK, to od etz, jawy itd. z tego co zdążyłem żucic okiem w katalogu, to tylna zębatka jest podobna do zębatki do wsk na 1 rząd nitów.zmierz odległość między 2 przeciwległymi nitami. wsk ma +/- 13,9mm.do WSK można kupić zebatkę tylną 44z (standard..) lub od wsk cross, czyli 54z.mysle ze to nie powinien byc problem - można dać 44/tył i 13 na przód , albo 54 na tył i 16 na przód. w przełożeniu nie powinieneś odczuć różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Witam.Ja posiadam dwa silniki do Pannoni i inne cześci do niej. Pisz na GG lub PW!!!!pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gala Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Co do korka to słuszna uwaga, że nie może być mielony. Osobiście ciężko mi było dostać kawał surowego korka (choć można np w sklepach winiarskich) więc kupiłem gotowe powycinane korki do junaka na bazarze (ok. 20 PLN komplet na wszystkie tarcze) Po przycięciu pasowały jak ulał. (trzeba pamiętać, że korki muszą być większe niż otwory na nie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.