Lucass Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Witam ponownie!Moje sprzęgło ślizga się. Dokładniej gdy daję gazu, albo ruszam to silnik wchodzi na obrotki a koło stoi w miejscu :/ Ślizganie jest najmniejsze gdy prawie całkowicie zluzuję linkę tak, że nie moge stać motorem na sprzęgle (ciągnie), ale i tak oprucz tego zauwazalne się ślizga. Klamka sprzęgla i mocowanie jest orginalna. Tarcze są spalone ale wg serwisówki wymiary w normie (wymiar krytyczny 2,3,<<nowa 2,62-2,78>> moje mają ok 2,6). Sprężyny mają wymiary też niby w normie ale nie dam głowy uciąć że się już nie spracowały. (czy nie są zbyt miękkie). Sprzęgło jest uruchamiane bolcem w kapie. Nie posiadam uszczelki kapy, tylko daje na silikon, więc to tez może mieć wplyw, ponieważ bolec w kapie przez zmniejszenie sie odległości jest bliżej sprzęgła, po złożeniu może już na nie naciskać. Co może powodować ślizganie, proszę o wstępna diagnoze. Ponizej fotka jednej mojej tarczy. http://www.members.lycos.co.uk/czcross12/x...00/img_3964.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 mi w mz sprzeglo ciaglo wyminilem tarcze i bylo ok a stare tarcze rowniez mialy normalne wymiary Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Lucass zrób jeszcze jedną fotkę tym razem wszystkich tarcz metalowych bo ta jedna na zdjęciu wygląda nieciekawie. Jeżeli wszystkie tak są przegrzane to nawet wymiana tarcz na nowe nie pomoże dopuki nie wymienisz sprężyn.A tarcze mające jeszcze swoją grubość z przypaloną powierzchnią cierną też są do wymiany.pozdro Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Ok. Kupiłem nowe tarcze EBC + nowe sprężynki. (Off topic czy ebc to marka której jakości można być pewnym?). Niestety nowe tarczę są ciut cieńsze od starych (spalonych), mają w granicach 2,5-2,6 mm gdzie stare miały ok 2,62 (wymiar krytycznie niski to 2,3). Co mam robić? Zmieniać tarcze tylko na jakie? Czy możliwe że ebc popełniła pomyłke przy produkcji tarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 raczej nie ma żadnej pomyłki, myże być tak,że ona ma tyle samo"mięsa" co te twoje stare, tylko ta częśc aluminiowa tarczy może być cieńsza. a propo wymiaru tarczy. jak tarczę przypalisz mocno ro może mieć wymiar w granicach normy a i ta k będzie ślizgala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Namocz tarcze w oleju na pare dni. Moze tarcze sa ciensze ale sprezyny wieksze :?: Ogolnie ebc sa dobre ale czasem bywaja z nimi klopoty mozliwe ze przez zla obsluge ...... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 2 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 OK zmieniam tarcze na te od CB 400. Wymiary mają niby w normie czyli 2,72. Ale czy tarcze sprzęgłowe od szosówy dadzą rady w wiekowym enduto w którym sprzęgło jest używane częściej i w troche gorszych warunkach (chodzi mi o to że w terenie bardzo często szczelam ze sprzęgła)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Tak jak Ci powiedziałem na drodze prywatnej korespondencji - kupiłeś na początku złe tarcze. Własnie te takie same jak w CB400 / 450 są OK według katalogu Larssona (ten sam numer katalogowy). Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.