kwas Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 cześć, słyszałem ze w silnikach rotaxa 123 można przerobić oryginalny cylinder ze 125ccm na 160ccm, czy wie ktoś na czym polega ta przeróbka? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Mozliwe Ze na Szlifie Cylindra 8) No ale nie jestem pewien czy taka przerobka jest jednak mozliwa :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Mozliwe Ze na Szlifie Cylindra No ale nie jestem pewien czy taka przerobka jest jednak mozliwaFajnie panie majster...ja też lubię szlifować nicasil :]Hmm zupełnie nie mam pomysłu na przeróbkę oryginalnego cylindra. Ps. gdzie to zasłyszałeś? Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 23 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Gdzies w necie o tym czytałem, i koles od którego kupiłem aprilie powiedział ze kupił ją zatartą, oddał do mechanika i on powiększył pojemność do 160ccm, wstawił proxa tłok itd, koles co sprzedawał mi ten motor nie zna sie na rzeczy wiec wszystkich napraw dokonywał mechanik, no ale nie powiedział mi zadnych szczegółów, wyglada na to ze bede musiał zajrzec do cylindra :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Fajnie panie majster...ja też lubię szlifować nicasil :] No nie wiedizalem czy w seryjce jest nikasil:P a kolega nie napisal:) Mozliwe ze zdzierają warstwe nikasilu i szlufują bo ta sciana odlewu jest dosyc gruba;p i pokrywają od nowa;pTylko czy to sie oplaca?? chyba nie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Szybko to rozbieraj :]Chociaż jakby on zrobił szlif na nicasilu to to by nie jeździło przecie! I skąd on niby wziął tłok proxa do 160cc?Lepiej to rozbierz... Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Jak dla mnie to mechanik go albo w wała zrobił i mu kit wcisnął, ablo odwalił fuszerke. Bo w to że położył nicasil to wątpie, chociaż.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 23 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 tutaj tez pisze o jakiejs przeróbce oryginalnego cylindra, wychodzi na to ze jest to mozliwe...http://allegro.pl/item87098113_cylinder_ap...uszkodzony.html A o silnik sie nie martwie bo naprawde był tam robiony remont, i wydaje mi sie ze jest to wykonane profesjonalnie, w sumie to rx ma niezłego kopa, moze i jest tam jakies 160 :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Bo w to że położył nicasil to wątpie, chociaż.... Nie no wydaje mi sie ze jak by niepolozyl nikasilu to bo to pochodzilo moze z godzine;]Duze tarcie 8) Pierscienie starly by sam alum w mig;pMozliwe ze przeszlofowal i polozyl nikasil;p Czemu nie jezeli ktoś miał 600 zl na rozwalenie;]A Ten tlok proxa hmm nie wiem czy ta firma robi tloki na taki wymiar:)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 moze powiedzial ze zrobil 160 a jest tylko nowy nicasil niewiadomo, najlepiej rozebrac , zmierzyc i wszystko jasne :P Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Albo jest wprasowana tuleja w mocno rozwiercony cylinder..... :roll: Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 kolega mial taka aprille jescze 3 dni temu:) kupuje sie zamiennik cylinder juz gotowy na 160ccm i do tego tlok pierscienie i sportowy gaznik wszystko jest fajne, ale w polsce nie do kupienia jak mu pekly pierscionki i zarznol tlok to nie mial innego wyjscia jak zmienic pierscionki i wsadzic tlok spowrotem :P bo nigdzie nie mogl kupic, a moral z tego taki ze mial wtedy 6 atm a i tak bral inne 125 ;D moc to mialo nieziemska na 6atm co dopiero jakby mial 12 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 zarznol tlok to nie mial innego wyjscia jak zmienic pierscionki i wsadzic tlok spowrotem sprzedał jako "po kapitalnym remoncie" :roll: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 pisałem posta i mi gdzies wcieło :? orginalne cylindry sa tak jak ktos wyzej napisał produkowane przez polini o poj 154ccm, oraz atheny o poj 170ccm, zeby zrobic te 154ccm mozna by rozwiercic tuleje alumniowa na 60,5mm jezeli jej grubosc na to pozwala a nastepnie połozyc nikasyl i kupic tłok do zestawu poliniego z mielocha albo wychodzi taniej zamówic z niemczech, ale to gra nie warta swieczki bo rozwiercenie z połozeniem nikasylu w niemczech to 700zł plus 350zł tłok to 1050zł, a za 1200zł mozna kupic cały zestaw jak sie dobrze wypatrzy na ebay. Drugie wyjscie to jezeli jest równierz wystarczajaca miejsca rozwiercic/wybic tuleje aluminiowa i zastosowac wkładke zeliwna, i do tego tłok polini. Tuleja zeliwna ma jednak ta wade ze szybciej sie zuzywa , a tłoków poliniego na nadwymiar nie mozna dokupic wiec trzeba jak sie tłok-cylinder skonczy powtarzac operacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 pisałem posta i mi gdzies wcieło orginalne cylindry sa tak jak ktos wyzej napisał produkowane przez polini o poj 154ccm, oraz atheny o poj 170ccm, zeby zrobic te 154ccm mozna by rozwiercic tuleje alumniowa na 60,5mm jezeli jej grubosc na to pozwala a nastepnie połozyc nikasyl i kupic tłok do zestawu poliniego z mielocha albo wychodzi taniej zamówic z niemczech, ale to gra nie warta swieczki bo rozwiercenie z połozeniem nikasylu w niemczech to 700zł plus 350zł tłok to 1050zł, a za 1200zł mozna kupic cały zestaw jak sie dobrze wypatrzy na ebay. Drugie wyjscie to jezeli jest równierz wystarczajaca miejsca rozwiercic/wybic tuleje aluminiowa i zastosowac wkładke zeliwna, i do tego tłok polini. Tuleja zeliwna ma jednak ta wade ze szybciej sie zuzywa , a tłoków poliniego na nadwymiar nie mozna dokupic wiec trzeba jak sie tłok-cylinder skonczy powtarzac operacje. Hehehe nie ma to jak profesjonalista przez duże P.Szkoda że nie ma tutaj zadnej tulei aluminiowej i coś takigo nie istnieje. Tutaj cały cylinder jest aluminiowy i nicasil jest nakładany prosto na odlew aluminiowy.Musiałbyć szlifować cały cylinder czyli inaczej go rozpierdzielićCo do braku tłoków na nadwymiar to mam pytanie:Co ty pierdoli** kolego?W DUPIE BYŁEŚ I GÓWNO widziałeś że tak powiemPo co wprowadzać ludzi w błąd? Nie wiesz to nie mów, prosta zasada :] Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.