lolek Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Pytanie pewnie retoryczne ale może... Przy heblowaniu z dużych prędkości zdaża sie że lekko czuje mrowienie na klamce hamulca , nie jest to jakieś wielkie telepotanie i tylko w określonej prędkości , niemniej jednak jest :? :| najpierw się łudziłem że koło mam niezadobrze wyważone bo wygląda na to że odkleił sie odważnik , ale ostatnio sprawdzałem zużycie tarcz i na jednej jest minimalny rant na całym obwodzie tak że można paznokciem zaczepić o niego , druga tarcza gdzies na 1/3 obwodu takiego ranta nie ma prawie w ogóle... łudzić się że po wyważeniu koła , zapodaniu klocków wszystko wróci do normy , czy szukać nowych tarcz :? czym to może być spowodowane , nie widać śladu udeżeń ani nic specjalnego co by mogło wskazywać na dzwon ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kulus Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 wiesz zawsze wyważenie kola kosztuje mniej niz zmiana tarcz na nowe.. ja bym spróbowal najpierw z tym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajko Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Przy krzywej tarczy czuć wyraźne bicie na kierownicy, u mnie dodatkowo dobijał przód , a zeby skrzywić tarczę nie trzeba odrazu dzwona.Mnie się to udało po wjechaniu po ostrym hamowaniu w kałużę. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 U mnie kierownica wali jak opentana podczas hamowania z okolo 160 km/h, a przy przedkosciach rzedu 50-70 km/h daje sie wyczuc wyrazne pulsowanie klamki hamulca a krzywa jest (podobno) tylko jedna tarcza i to (podobno) nieznacznie. Ty mowisz ze ledwo czujesz "mrowienie" i to tylko w duzych predkosciach... mysle, ze na Twoim miejscu wywazyl bym najpierw kolo, bo jak nawet masz mikro wjachnieta tarcze to przy dobrym wywazeniu (tak mi siewydaje) bedzie mozna zniwelowac ten efekt. Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Wyważenie koła raczej nie pomoże. Jeżeli miałbyś żle wyważone koło czułbyś drgania kierownicy bez hamowania. Wskazywało by to raczej na tarczę. Ustaw moto prosto z podniesionym przednim kołem i przyłóz coś do tarczy w minimalnej odległości. Zakręć kołem, jeżeli w jakimś miejscu tarcza będzie zacierała tzn, że jest krzywa. Tak samo z drugiej strony. To czyba najprostrzy sposób. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Krzywej tarczy nie da się niezuważyć :? czy raczej wyczuć.Hamujesz wtedy jak z ABSem, czujesz pulsowanie na klamce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Ja jezdzilem z biciem tarczy przez miesiac do momentu kiedy jadac 100 wyjechał mi rolnik z koniem i wozem na sam srodek jezdni. Dałem ostro po hamulach i mielam niesamowite przezycia. Moto cholernie pulsacyjnie zaczeło hamować a nastepnie z winy mojego pustego tylnego amora koło tylne zaczęło odbijać sie od jezdni jak piłka takze praktycznie od tamtego momentu przestał hamować i byłem zmuszony położyć moto na lewym boku i puścić pod wozem. Ja zatrzymalem sie przed nim a moto jakies 20 m za nim. Troche sie poobcierałem a moto po wymianie dekla, plastku lewego i czachy śmiga do dziś. Dzisiaj juz jestem ostrozniejszy z zawieszeniem i stanem ukladu hamulcowego [ Dopisane: 17-03-2006, 14:32 ]najciekawsze w tym zdarzeniu było to ze ten gość nawet sie nie zatrzymal tylko pojechal dalej.Widocznie taka sytuacja to dla niego codziennosc. Ja sie nie wychylalem bo jechalem bez tablic i bez prawka. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 odświerzam temat bo wiem już na bank że jedna tarcza jest wajchnięta :D chce coś tym zrobić bo po założeniu złotych nissinów i oplotu stalowego efekt znacznie sie nasilił :icon_biggrin: wyjścia są 2 : kupić używke... i wpaść z deszczu pod rynnę :P a jeśli tak to gdzie i za ile żeby było jakieś prawdopodobieństwo powodzenia :P albo nowy komplet np firmy Keito : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=95420372 i tu pytanie , któryś z mechaników spotkał się z produktami tej firmy :P bo w necie nie moge za wiele znaleźć , ceny maja więcej niż przystępne , TUV niemiecki też mają więc sam nie wiem co myślec o tych tarczach.... :) inna opcja to Lucas ale tu już cena 100% wyższa czyli 750zeta za szt :D oryginały nawet nie chce wiedzieć :banghead: jak to widzicie ?? wymieniać kpl czy można np jedną szt wymienić :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 (edytowane) Łącze sie w bólu, właśnie jestem na etapie wymiany obydwu tarcz - koszt ok. 640 PLN za jedną :icon_biggrin:p.s. Ja bym wymienił obie. Edytowane 12 Kwietnia 2006 przez klaudiusz Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Łącze sie w bólu, właśnie jestem na etapie wymiany obydwu tarcz - koszt ok. 640 PLN za jedną :Pp.s. Ja bym wymienił obie. jakie zapodajesz :P ... pytanie do mechaników nadal aktualne :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 jakie zapodajesz :P ... pytanie do mechaników nadal aktualne :icon_biggrin:Szczerze mówiąc to nie wiem :P Panowie w Hondzie zamówili ale nie powiedzieli jakiej firmy, hmmmm................może jutro jak odbiore Moto to sie dowiem i dam znać :P Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Podobno* mozna wymienic jedna pod warunkiem zastosowania oryginalnej, przy wymianie na nieoryginalne trzeba stosowac dwie. W razie co to ja mam lewa oryginalna i prosta tarcze z przebiegiem 18099 km na zbyciu (jak bys byl zainteresowany). Pozdrawiam *informacje te otrzymalem od Pana A. Budzynskiego, a kto to taki? patrz moja sygnatura :icon_biggrin: Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 albo nowy komplet np firmy Keito : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=95420372 i tu pytanie , któryś z mechaników spotkał się z produktami tej firmy :icon_biggrin: bo w necie nie moge za wiele znaleźć , ceny maja więcej niż przystępne , TUV niemiecki też mają więc sam nie wiem co myślec o tych tarczach.... :P tarcze Keito testował chyba kiedyś Maniek_7 albo Marlew :P poszukaj w archiwum.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Oprócz tarcz zwichrowanych podczas hamowania intensywnego można wyczuć wibracje także jeśli łożysko główki ramy jest luźne lub zjechane. Sprawdzić też nie zaszkodzi. MREW Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Ja uwazam ze jesli maja niemiecki TUV to nie powinno byc problemow.To dosc powazna firma i g...a nie puszczaja. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.