MOTOWARIAT Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 witam i mam pytanie bo mnie to już od lata denerwuje i czas coś z tym zrobićco to za przyczyna tego że mam twardą klamkę i nie cofają przednie hamulce trą dosyć mocno a dopiero po przejechaniu paruset metrów jest ok klamka mięka i moto toczy się bez oporów a potem znowu po zachamowaniu jest to samo ale nie zawsze bo np;co 10 hamowanieklocki nowe wymieniłem ale przed wymianą było to samo najgożej wku**ia mnie wypychanie konia z garażu bo nie daje radymoże ktoś się z tym spotkał a ja myśle że to jest przyczyna prowadzeń klocków bo tam jest jakas regulacja na imbusa ale bez wiedzy narazie za to się nie zabieramPOZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 a tłoczki nie są pozacierane ? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWARIAT Opublikowano 22 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 no właśnie nie wiem będe musiał sprawdzić ale interesuje mnie do czego jest ta regulacja na imbusa [ [i:][b:]Dopisane[/b:]: 14[/i:] ][/size:]Dzięki koledzy właśnie rozebrałem zaciski tłoczki były zapieczone do połowy tylko cofały już wiem czemu zal;iczyłem jesienną glebe na trawie bo jak blokowało przednie koło to przy skręcie wiadomo co się dzieje wieczorkiem będe miał zajęcie z czyszczeniem tłoczków dzięki i nara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 A przy składaniu posmaruj tłoczki specjalną pastą. I wciśnij trochę pod gumowe osłony tłoczków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 I zobacz czy gumowe osłony są całe - jak nie, to kup reparaturki i wymień. Jak masz zniszczone osłony gumowe to cała robota może pójść na marne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Czolem! Dokladnie!Samo czyszczenie moze nie wystarczyc. Kup paste miedziana do tloczkow hamulcowych i po wyczyszczeniu potraktuj nia tloczki.U mnie pomoglo :P.Paste mozna dostac w dobrym sklepie z czesciami i chemia do samochodow. Ja kupilem mala tubke za 8zl i starczylaby mi na 10 czyszczen ;). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrak Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 a jezeli klocki mocno nie tra ale hamulec jest twardy i trzeba uzyc sporo sily aby zahamowac (takiemam objawy po wymianie plynu)to jaka jest tego przyczyna ? moze slabo odpowietrzony układ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Ja zmieniałem teraz klocki z przodu w F4 i trą o tarczę o wiele więcej niż poprzednie(których zostało może z 1mm).Mam nadzieje żę gdy się dotrą problem zniknie.Tłoczki nie są pozacierane,pracują płynnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Czolem! Moze byc syf w przewodach hamulcowych...Ja mialem czarne grudy wrecz i jeden zacisk nie pracowal prawie w ogole. Drugi hamowal, wiec klamka byla miekka, ale przypuszczam, ze objawy mialbym takie jak Ty (gdybym mial jeden zacisk).Przy wymianie plynu nie chcial on w ogole wyplywac z przewodu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrak Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 No tak ale przed wymiana plynu chodzilo wszystko jak w bajce, a teraz lipa. Najlepiej by to wszystko rozebrac i przeczyscic ale jak znam zycie to moge miec problemy z złożeniema tego :P ;) wiec moze to kwestia tego odpowietrzenia, bo tez sa takie objawy ze przy pierwszym naciscnieciu jest w miare miekki, a juz pozniej twardy :/ Klocki tez zbytnio sie nie cofaja od tarczy ale tez nie szoruja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian zg Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 przy pierwszym naciscnieciu jest w miare miekki, a juz pozniej twardy Jak za pierwszym naciśnięciem hamulca klamka jest miękka i po paru następnych naciśnięciach twardnieje to najprawdopodobniej w układzie cham jest pęcherzyk powietrza. Spróbuj odpowietrzyć jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Sluchaj jak zakladasz nowe klockiu hamulcowe (plywajacy zacisk.....) to tloczki musza byc prawie na maxa wcisniete(moze 2 mm wystawac maja)! Bo jak beda bardziej wycisniete to z nowymi klockami moga sie nie wracac!Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.