wueska Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Cewke można wykorzystrać od japończyka sa malutkie i 2 biegunowe;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Od jakiego modelu ta cewka ma być ?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Oj kurcze allegro i przegladasz;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Odświeżam nieco temat. Zastanawiam się nad założeniem takiego zapłonu do Urala. Czy ktoś z forumowiczów ma do czynienia z takimi modułami. Proszę o opinie Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Ze swojej strony mogę tylko powiedzieć,że w Uralu M-63 i Kaśce mam zamontowane Prameti "na wałek". Z Urałkiem miałem trochę problemów ( winny był wałek rozrządu). Kaśka brzdękła od pierwszego razu i naprawdę dało się odczuć poprawę. Może nie ma jakiegoś gigantycznego przyrostu mocy, ale zdecydowanie poprawiła sie kultura pracy zwłaszcza na wolnych. W Urałku jest troszkę lepiej z zapalaniem i regulacją. Nie poprawił się apetyt i ogólnie nie powala na kolana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Czy piszesz o tym module który pokazałem w załączniku? Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 pyzdra - osobiście: nie miałam takiego wynalazku w rękach, a opinia tylko zasłyszana : dają radę. za te pieniądze i z gwarancją można popróbować. ps: panowie z Prameti chcieli robić moduły na czujniku hallotronowym. nie wiem jak idzie im postęp, ale warto się zainteresować. Gośka Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 No Potomek robi takie i wszystko swietnie dziala jesli sie nie przegrzeje bo montowane jest wewnatrz bloku silnika.Dawno sie tym nie interesowalem, ale ostatnie wiadomosci byly ze jakis material izolacyjny zaczal stosowac.Jako ze wracam do tego pomyslu w BSA to znowu zaczne drazyc temat.Z tego co pamietam z amerykanskich forumow Dniepra to ruskie moduly nie chodzily specjalnie dlugo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 ale ostatnie wiadomosci byly ze jakis material izolacyjny zaczal stosowac.tak, to prawda. wszystko swietnie dziala jesli sie nie przegrzejejak sam przyznał pan Tomek: niektóre padały od przegrzania, inne nie wiadomo dlaczego. mi siadł z niewyjaśnionych przyczyn. ale po jakim czasie.. :rolleyes: Gośka Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Mysle ze czescia problemu jest rowniez jakosc stosowanych elementow elektronicznych ktore nie bardzo radza sobie z wibracjami i temperatura.Moze dobrym pomyslem byloby "wyrzucenie" czesci elektronicznej poza silnik i zostawienie tam tylko czujnika.W ten sposob zrobiony Boyer jest nie do zabicia.Jak tam Kaska, skonczona, jezdzilas ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Za około 2 tygodnie będę miał zamontowane to ustrojstwo napisze jak toto się sprawuje. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Montaz to dopiero pierwszy z etapow, najwazniejsze sa i tak testy i to pod dobrym obciazeniem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Od dwóch lat używam tego zapłonu, a jeszcze wspomnę, że mam zrobiony na specjalne zamówienie(zapłon jest do Kaśki i do Dniepr, na 12V.Mam w zapłonie mały Switch/zworka taki jak przy dyskach twardych kompa, jak wyjmę to jest dniepr a jak załączę to kacha), nie musiałem za to dopłacać człowiek z Prometi robił to chyba pierwszy raz.Co do działanie nie mam zastrzeżeń, chociaż ostatnio jak dałem ostro w palnik to Kaśka dostała zadyszki, podejrzewam przegnanie układu zapłonowego(mój jest przed modernizacją anty przegrzewczą).Nie długo pomnie kolega kupił ten zapłon do Dniepra MT-9 na 6V, pół roku i coś się zaczęło kaszanić, prometi bezpłatnie wymienił na nowszy model i do tej pory kolega już śmiga bez przegrzania.Dodam, że kolejnego kolegę z tym zapłonem spotkało to samo(przegrzanie), kupił sobie nowy i do tej pory jeździ bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Znaczy sie firma idzie w dobra strone skoro te nowsze juz nie sa podatne na przegrzania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.