Skocz do zawartości

zapłony elektroniczne prameti do boxerów


karolsawiak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...
  • 2 tygodnie później...

Ze swojej strony mogę tylko powiedzieć,że w Uralu M-63 i Kaśce mam zamontowane Prameti "na wałek". Z Urałkiem miałem trochę problemów ( winny był wałek rozrządu). Kaśka brzdękła od pierwszego razu i naprawdę dało się odczuć poprawę. Może nie ma jakiegoś gigantycznego przyrostu mocy, ale zdecydowanie poprawiła sie kultura pracy zwłaszcza na wolnych. W Urałku jest troszkę lepiej z zapalaniem i regulacją. Nie poprawił się apetyt i ogólnie nie powala na kolana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

pyzdra - osobiście: nie miałam takiego wynalazku w rękach, a opinia tylko zasłyszana : dają radę. za te pieniądze i z gwarancją można popróbować.

 

ps: panowie z Prameti chcieli robić moduły na czujniku hallotronowym. nie wiem jak idzie im postęp, ale warto się zainteresować.

 

Gośka

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Potomek robi takie i wszystko swietnie dziala jesli sie nie przegrzeje bo montowane jest wewnatrz bloku silnika.

Dawno sie tym nie interesowalem, ale ostatnie wiadomosci byly ze jakis material izolacyjny zaczal stosowac.

Jako ze wracam do tego pomyslu w BSA to znowu zaczne drazyc temat.

Z tego co pamietam z amerykanskich forumow Dniepra to ruskie moduly nie chodzily specjalnie dlugo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ostatnie wiadomosci byly ze jakis material izolacyjny zaczal stosowac.

tak, to prawda.

wszystko swietnie dziala jesli sie nie przegrzeje

jak sam przyznał pan Tomek: niektóre padały od przegrzania, inne nie wiadomo dlaczego. mi siadł z niewyjaśnionych przyczyn. ale po jakim czasie.. :rolleyes:

 

Gośka

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze czescia problemu jest rowniez jakosc stosowanych elementow elektronicznych ktore nie bardzo radza sobie z wibracjami i temperatura.

Moze dobrym pomyslem byloby "wyrzucenie" czesci elektronicznej poza silnik i zostawienie tam tylko czujnika.

W ten sposob zrobiony Boyer jest nie do zabicia.

Jak tam Kaska, skonczona, jezdzilas ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dwóch lat używam tego zapłonu, a jeszcze wspomnę, że mam zrobiony na specjalne zamówienie(zapłon jest do Kaśki i do Dniepr, na 12V.Mam w zapłonie mały Switch/zworka taki jak przy dyskach twardych kompa, jak wyjmę to jest dniepr a jak załączę to kacha), nie musiałem za to dopłacać człowiek z Prometi robił to chyba pierwszy raz.

Co do działanie nie mam zastrzeżeń, chociaż ostatnio jak dałem ostro w palnik to Kaśka dostała zadyszki, podejrzewam przegnanie układu zapłonowego(mój jest przed modernizacją anty przegrzewczą).Nie długo pomnie kolega kupił ten zapłon do Dniepra MT-9 na 6V, pół roku i coś się zaczęło kaszanić, prometi bezpłatnie wymienił na nowszy model i do tej pory kolega już śmiga bez przegrzania.Dodam, że kolejnego kolegę z tym zapłonem spotkało to samo(przegrzanie), kupił sobie nowy i do tej pory jeździ bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...