kkarczu Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 to może dlatego tak często ten tłok wymieniasz he he he ale powaznie no to ja dałem na minimum na iglicy pojeżdziłem troszke i po sprawie nie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 A ja mam pytanie o docieranie dur aluminium?? Ile kilometrów powinno się docierać dur aluminium? Jest to cylinder tuningowy założony do Jincheng JC50Q-8 Knight Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolis Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Tak samo jal cylinder zeliwny :P Jincheng pewnie automat wiec nie bedziesz mogl jak na biegowce do obrotow, tutaj wyznacznikiem jest predkosc jazdy - zaczynasz od 30km/h i tak w gore o 5km/h (pierwsze 100km 30km/h:) ) do 1000km, po 500km zacznij go przepalac, czasem niech dostanie dobrze po garach ale musi byc rozgrzany! I nie za dlugo :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 HEHE Ja w mtx-e cylinder żeliwny w ogóle nie docierałem odrazu na nowym tłoku w teren nie bede zamulał :P :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 No i luzik. Po 10 km będzie muł jak przed wymianą ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Skoro nie nalezy docierac silnikow ktore maja w cylindrze nikasyl, to dlaczego w instrukcji od Aprilii RS 125 pisza, ze: "-podczas pierwszych 800km NIGDY nie przekraczac 6000rpm,-po przejechaniu 800km do 1600km uzywac maksymalnego przyspieszania tylko przez kilka sekund, nigdy nie przekraczac 9000rpm,-po pierwszych 1600km mozna spodziewac sie lepszych osiagow od silnika, jednakze bez przekraczania 11000rpm" Chyba producent wie najlepiej, hm? Tak wiec polecam Ci docierac ta NSR-ke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Tak w ogóle to jak można tuningować Dżinchenga ;)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 ja uwazam ze w moto z zeliwna tuleja jak napisal ktos na poacztku jezdzic normlanie ale bez ciaglej monotonnej jazdy na full gazie (co nie znaczy ze masz mu nie odkrecac osd czasu do czasu na chwile ) ani nie zamulac sprzeta ,przy nikasilu docieranie chyba nie jest koniecznie ale dla pewnosci przez pierwsze 100 km nie dawaj w palnik Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Skoro nie nalezy docierac silnikow ktore maja w cylindrze nikasyl, to dlaczego w instrukcji od Aprilii RS 125 pisza, ze:.....Chyba producent wie najlepiej, hm? Tak wiec polecam Ci docierac ta NSR-ke... ok ale to pewnie sa dane jak motor jest nowy. Jeasli tak to nie chodzi tylko o cylinder i tłokaale równiez o skrzynie biegów i całą mase innych podzespołów które tez musza sie dotrzec :-) A nicasilu sie nie dociera na bank. Niech sobie pochodzi na wolnych a potem zrób bardzo spokojne rundke dookola okolicy i to bedzie w zupełności wystarczające :-) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 koro nie nalezy docierac silnikow ktore maja w cylindrze nikasyl, to dlaczego w instrukcji od Aprilii RS 125 pisza, ze: "-podczas pierwszych 800km NIGDY nie przekraczac 6000rpm,-po przejechaniu 800km do 1600km uzywac maksymalnego przyspieszania tylko przez kilka sekund, nigdy nie przekraczac 9000rpm,-po pierwszych 1600km mozna spodziewac sie lepszych osiagow od silnika, jednakze bez przekraczania 11000rpm" Dlatego ze masz łeb jak sklep ino pułek w nim brak ;]Gdy motocykl jest nowy nie dociera sie tylko cylinder;] ale chodz by np;]Układają się tarcze sprzegla,tryby skrzyni biegow,lozyska,;]Nie chodzi o sam cylinder :P Naprawde w motocrossie nikt nie bawi sie w docieranie cylindrow ;]Zakładany jest nowy komplet przed wyscigiem,moto chodzi pare minut na wolnych obrotach,ukladają sie pierscienie.Przychodzi kierowca i rura na tor :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Ej, mam pytanie do Evolisa - wymieniles ten tłok przed tym jak motor stanoł ?? Ile ten cylinder mial tys. km ? Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 (edytowane) witam. mam takie pytanie. ostatnio pisalem do olka(www.olekmotocykle.pl) ,zeby sie dowiedziec czy maja tloki do kmx'a. dostalem taka odpowiedz : "mamy takie tłoki na stanie z firmy wossner cena 375 zł w komplecie jest tłok pierścienie sworzeń i zabezpieczenia w wszystkich rozmiarach pozdrowienia" i pytanie o te wszystkie rozmiary,na cylindrze z nikasilem tez trzeba mierzyc srednice zanim sie tlok zamowi ? do tej pory myslalem,ze wystarczy zamowic tlok do tego i tego modelu i nie zabawy z wymiarami... pozdrawiam edit : takie rozmiary są dostępne - "Nominalny rozmiar tłoka-54 Dostępne rozmiary-53.94 54.44 54.94 55.94" patrząc na dokladnosc w milmetrach bede musial zdjac glowice i zawiezc gdzies do dokladnego zmierzenia ? Edytowane 29 Czerwca 2006 przez stormraider Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Tak musisz sciagnac glowice i zmierzyc sowmiarką srednice cylindra.potem zamowic tlok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 na nikasilu watpie pewnie jeszcze jest orginal......:icon_mrgreen: a z docieraniem to zrob wedlogl zalecxen producenta z jakies 250-500km i rob wieksza mieszane lub podkrec dozownik:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 (edytowane) No i co z tego ze jest oryginal.Dlaczego do Rxa np masz romziary tlokow.53.92, 53.94, 53,95.Bo nikasil sie wyciera i normalnie kupuje sie o setke wiekszy tlok jezeli wytarcie tak postąpilo :) Edytowane 9 Lipca 2006 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.