Gość brys Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Mam pytanie które dosyć dobrze pasuje do tego tematu chociaż nie w 100% ale nie będę zakładał nowego !! Więc czy dało by rade do silnika od motorynki 2 biegowego (nie wiem jaki model) założyć części od silnika 3 biegowego np cylinder gaźnik kolanko. Bo to powinno podnieść jej moc bo wcześniej pisaliście ze te 3 biegowe miały np: większą średnice gaźnika większy kanał wylotowy w cylindrze. Dało by rade ???Właściwie to dało by radę, ale nie sądze, aby zysk mocy był jakiś zauważalny. Dobrze zrobiony 023 ma podobna moc co 019 (wiem z doświadczenia). Poza tym gdzie ty znajdziesz kolanko wydechowe do takiego wynalazku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 A dlaczego 1:30?? Ja smigalem duzo motorynka 1:50 i nic sie nie dzialo. Przeciez silnik rometowski to nie jest wyczynowka, wiec po co przelewac olej?? a to dlatego się leje 1:30 bo romety miały tulejkę na korbowodzie a wymaga ono większego smarowania jak ktoś sobie założy łożysko igiełkowe to bez obaw można lać 1:50 nie mówię, że się coś zatrze w silniku jak będziesz lał 1:50 ale to doprowadzi do szybszego zużycia się tej tulejki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 (edytowane) A dlaczego 1:30?? Ja smigalem duzo motorynka 1:50 i nic sie nie dzialo. Przeciez silnik rometowski to nie jest wyczynowka, wiec po co przelewac olej??a to dlatego się leje 1:30 bo romety miały tulejkę na korbowodzie a wymaga ono większego smarowania jak ktoś sobie założy łożysko igiełkowe to bez obaw można lać 1:50 nie mówię, że się coś zatrze w silniku jak będziesz lał 1:50 ale to doprowadzi do szybszego zużycia się tej tulejki1:30 dlatego, że oleje w momencie pisania tego zalecenia odbiegały jakością od współczesnych półsyntetyków. Wszelkie cząści w Rometach prędzej się wybiją niż zatrą z tego powodu. Edytowane 24 Sierpnia 2007 przez brys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 no w każdym razie jak ktoś leje miksola czy luxa to powinien lać 1:30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Ja na mixol slyszalem kiedys taki bardzo dobry sposób: bierzesz w reke, obracasz sie tak ze patrzysz gdzies na pole, wykonujesz zamach reka w ktorej trzymasz mixol, rzucasz nim jak najdalej. Szkoda wam 13zł na Orlenowski 2T semisyntetic :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 W instukcji pisze 1:30 po co to zmieniać jeżeli producent tak zaleca. Moim zdaniem należy lać olej według zaleceń. Romety to bardzo przestarzałe maszyny i stąd ten stosunek 1:30. To nie jest przelewanie zwlaszcza jak lejesz miksol. A wiesz że można jeździć mz etz lejąc olej 1:100 i też przeważnie nic się nie dzieje, i co znaczy to że można tak lać jak nic się nie dzieje? NIE MOŻNA Odpowiedz po dobrym roku ;) Lepszy olej mineralny np stihl, albo husqvarna ma od misksola lepsze wlasciwosci smarujace , wiec przy stosunku 1 : 50 nic sie nie dzieje w motorynce. A powiedz mi jedna rzecz: dlaczego za czasow cz cross stosunek oleju do paliwa na miksolu wynosil 1:20 a na syntetyku 1:40?? A konstrukcja silnika sie nie zmieniala tylko sam olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 tak apropo sprzedam motorynke:http://www.bikepics.com/members/skalim1/86motorynka/okolice Tczewa, 500 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 a powiedzcie czy to prawda (brat cioteczny upiera się przy tym fakcie :| ) że w skrzyniach 3 biegowych wycierały się szybciej koła zębate ? dla mnie jest to największą bzdura jaką słyszałem, ale niech powie mi to koś kto miał ma z tym doczynienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 a powiedzcie czy to prawda (brat cioteczny upiera się przy tym fakcie :| ) że w skrzyniach 3 biegowych wycierały się szybciej koła zębate ? dla mnie jest to największą bzdura jaką słyszałem, ale niech powie mi to koś kto miał ma z tym doczynieniaTo ciężko zweryfikować bo te koła prędzej się złamią, zanim zdążą zuzyć :D Ogólnie jakość materiałów mizerna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=244568988oto co sprzedaję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michałek1992 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Ja wam powiem ze chyba niebyło takich motorynek trzy biegowych :DD ja osobiscie miałem pare ładnych lat motorynke 3 biegowa ale te silniki były dosyc awaryjne najczesciej to sie biegi zacinały:/ dlatego juz ja sprzedałem hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dwusuwowy drifter Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 (edytowane) :biggrin: mam motoryne 2 biegi i pali gume na asfalcie bez piachu na dwójce :) Edytowane 17 Marca 2008 przez dwusuwowy drifter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 a ja mam motorynke co ma silnik 6 biegówy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 No fajnie że to odkopaliście bo mam pytanko. Mam zamiar remontować mojego komarka z roku 1981 czyli silniki takie same jak w motorynce potocznie je nazywając ,,kwardaciaki". Miał ktoś styczność z częściami takimi jak cylek 60ccm i wał korbowy ogólnie dostępny na Allegro za magiczne 79zł. Cylinder planuję zakupić w Admocie, wydaję mi się że jakość nie będzie najgorsza, jednak obawiam się o ten wał korbowy. Wiecie coś na ten temat?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 tak silniki te same , co do części to prawdopodobnie lepszych nie dostaniesz niż te... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.