tomason2 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Motorynki 3 biegowe to w mojej okolicy norma... a watpie zeby byly przerobione a wiec... :roll:Nawet juz mi sie nie chce powtarzać, ale....Nie było oryginalnych 3 biegowych motorynek. Wszystkie miały silnik 2 biegowy. Żadna nie posiadala oryginalnie silnika 019. Były z silnikami 023 i 025. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garbus007 Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 mialy 3 biegowe inne kartery i wieksze zembatki niz 2 biegowe i gazniki miały gm13 i cylinere tak samo .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaleg Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Były 3-biegowe ale ponoc były bardzo awaryjne. Mój sąsiad ma 2-biegową i śmiga razem ze mną. Wcale mu źle nie idzie... ale brakuje mu mocy. Teraz zbiera na simsona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 gadalem ostatnio z kolega, ktory jak si eokazalo chyb ama jakies pojeci eo tym wszystkim. zastanawialo mnmie jednak to, ze opowiadal mi o ogarze 205(dezamet) 3 biegowym... wyjasniajac co i jak twierdfzil, iz wywozono polski edezamety do niemiec, tam przerabiano i spowrotem wysylano do polski.. najdziwniejsz ejest to, ze on ma 19lat:P pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zakladajac ta skrzynie nie zyskasz nic na predkosci max. 3 bieg ma takie samo przelozenie jak 2 w dwubiegowej skrzynce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toSter Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 hmm ja myslalem ze motoryny z 3 biegami byly robione.. widac sie mylilem 3 biegowy silnik ma 3 biegi :) troszeczke inny karter, wiekszy skok tłoka, inny wał (przeciwwagi i ten cały skok) no i ta dysza główna sie różniły, zebatki jak na moje były te same pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 i kolanko szersze ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturS Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Moze to troche nie na temat ale potrzebuje pomocy... moja motoryna strasznie nierowno chodzi, gasnie po kilkuset metrach i nie chce zapalic potem...Swiece zaplonowe zmieniam co chwila bo sa cale zweglone... Probowalem cos regolowac przy gazniku ale nie pomoglo. Co to moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) Jaki olej lejesz do mieszanki?? Jaki stosunek?? Mieszanka powinnna byc w stosunku 1:50, a olej lepszy niz miksol. Moj kumpel ma rometa kadeta z orginalnym silnikiem 3 biegowym, wiec nie wiem jak do konca z tym jest... Edytowane 14 Kwietnia 2006 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturS Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Do tej pory lałem mixol. Dzieki za rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Jaki olej lejesz do mieszanki?? Jaki stosunek?? Mieszanka powinnna byc w stosunku 1:50, a olej lepszy niz miksol. Moj kumpel ma rometa kadeta z orginalnym silnikiem 3 biegowym, wiec nie wiem jak do konca z tym jest... Olej to miksol (lub inny) w stosunku 1:30 :) ;) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 A dlaczego 1:30?? Ja smigalem duzo motorynka 1:50 i nic sie nie dzialo. Przeciez silnik rometowski to nie jest wyczynowka, wiec po co przelewac olej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 (edytowane) W instukcji pisze 1:30 po co to zmieniać jeżeli producent tak zaleca. Moim zdaniem należy lać olej według zaleceń. Romety to bardzo przestarzałe maszyny i stąd ten stosunek 1:30. To nie jest przelewanie zwlaszcza jak lejesz miksol. A wiesz że można jeździć mz etz lejąc olej 1:100 i też przeważnie nic się nie dzieje, i co znaczy to że można tak lać jak nic się nie dzieje? NIE MOŻNA Edytowane 16 Kwietnia 2006 przez mzpower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjr Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Mam pytanie które dosyć dobrze pasuje do tego tematu chociaż nie w 100% ale nie będę zakładał nowego !! Więc czy dało by rade do silnika od motorynki 2 biegowego (nie wiem jaki model) założyć części od silnika 3 biegowego np cylinder gaźnik kolanko. Bo to powinno podnieść jej moc bo wcześniej pisaliście ze te 3 biegowe miały np: większą średnice gaźnika większy kanał wylotowy w cylindrze. Dało by rade ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyku Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 ja miałem motorynke trzybiegową , bo miała silnik od ogara :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.