Skocz do zawartości

Ograniczenie mocy do 110 km i predkosci 240 km/h w ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy, jak juz niektorzy wiedza usilnie od kilku tygodni usiluje znalezc ZZR 1100. Dzisiaj bylem osobiscie ogladac jedna. Wg mnie extra, kilka rys na baku i oslonach, tlumik lekko rysniety itd,. widac , ze nic z nia raczej nie bylo kombinowane. Mam tylko jedno pytanie, wlasciciel kawy przywiozl ja z Niemiec z jakiegos salonu (widzialem zdjecia) i mowi , że Niemcy ze wzgledu na ich przepisy przykrecili jej moc na 110 km i predkosc, chyba na 240 , czy jakos tak, niewazne o szczegoly.

Czy tak sie robi ? i jesli tak to np. gdzie i za ile mozna zdjac taka blokade ?

POdaje link:

http://www.allegro.pl/item83878922_kawasak...i_zzr_1100.html

Ogolnie jestem napalony :D

 

[ Dopisane: 18-02-2006, 20:39 ]

Acha i jeszcze jedno,mam dwa pytania, pod siedzeniem sa 2 zbiorniczki, ten blizej baku to chyba plyn hamulcowy do tylu, a ten blizej lampy po prawej stronie do czego jest ? I jak sprawdzic poziom oleju w silniku i chlodnicy ? I tak wogole ktoredy sie wlewa plyn do chlodnicy ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy na papierze czy na module, ten gosc od ktorego mam zamiar kupic kawe mowi ze ma zdlawiona moc i predkosc bo tak juz zrobili niemcy, poniewaz takie sa u nich pretensje. Czyli wynika z tego co mowisz , ze nie jestem tego wstanie sprawdzic. A moze jest jakis sposob na sprawdzenie tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tak sie robi ? i jesli tak to np. gdzie i za ile mozna zdjac taka blokade ?

 

Irku, na razie nie zawracaj sobie głowy takimi drugorzędnymi pierdołami. Z tego co wiem miałeś długą przerwę w śmiganiu więc może i dobrze ze ten egzemplarz jest zblokowany (jeśli go kupisz). Tak z marszu skok na wersję otwartą :roll: :?:

 

 

Ogolnie jestem napalony

 

:? napalenie nie jest najlepszym doradcą przy zakupie ale... łatwo tak pisać :)

 

 

Acha i jeszcze jedno,mam dwa pytania, pod siedzeniem sa 2 zbiorniczki, ten blizej baku to chyba plyn hamulcowy do tylu, a ten blizej lampy po prawej stronie do czego jest ? I jak sprawdzic poziom oleju w silniku i chlodnicy ? I tak wogole ktoredy sie wlewa plyn do chlodnicy ?

 

Ten blizej baku, mały okrągły to zbiorniczek płynu hamulcowego. Ten większy po prawej stronie z tyłu to zbiorniczek płynu chłodzoącego i właśnie tam sprawdzasz poziom. Poziom oleju kontrolujesz w oczku na dole silnika przy dzwigni zmiany biegów.

 

Ps. Byłes sam na ogledzinach moto :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano, wiesz apropos tej blokady to mogl byc blokowany ale do 98ps bo od tej granicy mocy sa juz znacznie wyzsze skladki ubezpieczeniowe wiec 110ps byloby bez sensu :)

ps. nie martw sie o blokade to nie duzy problem lepiej dopilnuj zeby moto bylo faktycznie w bdb stanie bo jak kupisz padake to nawet z otwarta moca nie bedziesz zadowolony.

ps.2. zwaz na to ze ZZR-y 1100 byly bardzo czesto uzywane do turystyki i dalekich tras dlatego tez ten przebieg to trzebaby x2 lub x3 liczyc conajmniej i liczyc sie z wydatkami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwaz na to ze ZZR-y 1100 byly bardzo czesto uzywane do turystyki i dalekich tras dlatego tez ten przebieg to trzebaby x2 lub x3 liczyc conajmniej i liczyc sie z wydatkami...

 

Jak na rocznik 1995 to przebieg 50 tys. wydaje mi sie w miare realny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle dzieki za informacje, faktycznie wiele sie musze jeszcze dowiedziec. A tak wogole to czesc "wujek", jak sie cos nie zmieni to chyba wezme go. Co do mocy to masz racje, na pewno na jakis czas w zupelnosci mi to wystarczy (10 lat bez jazdy na pewno nie zostalo bez niczego). Opony faktycznie nowe, klocki z tego co widzialem tez nowe, zebatka i lancuch tez, nie zdejmowalem oslon , troszke rysek na baku, prawym lusterku, gdzieniegdzie na oslonach , troszke porysowany lewy komin, troszke pozdzierany lakier wokol stacyjki itd. Cos mi sie wydaje , ze chyba nic jak narazie lepszego nie znajde. Ale jeszcze troszke pomyszkuje po internecie, 26.02 przejade sie do Wrocławia na motogielde, popatrze tu i owdzie, zobaczymy.

Pozdro.

Irek z Rawicza

 

[ Dopisane: 19-02-2006, 22:10 ]

wujek, bylem sam na ogledzinach, niestety jestem chyba zdany na siebie, jakos nikt z moich znajomych nie zna sie na moto bardziej niz ja, tzn. mam 2 kuzynow, ale oni siedza w starych moto, Iż , Harus i jeszcze cos tam maja, ale na tych moto o ktorych my rozmawiamy sie nie znaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, a jak silniczyna :?: nie chodzi jak sieczkarnia :?: Zawory nie podparte, napinacz łańcuszka rozrządu ok :?: Łożyska główki ramy, wahacza nie mają luzów :?: itp.

 

bylem sam na ogledzinach, niestety jestem chyba zdany na siebie

 

Zawsze chłodne oko coś wypatrzy, namawiam gorąco do oblukania moto raz jeszcze z kumatym gościem, moze któryś z forumowiczów pomoże :!: 3maj sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, masz racje , na silniku to zupelnie sie nie znam, na sluch to chodzil ladnie, nic nie stukalo, dzwonilo itd. Chodzil rowno, nic nie przerywalo. Sam nie wiem, musze troszke ochlonac i zobaczymy za jakis czas co dalej. Jak mowilem w okolicy rawicza nie ma chyba nikogo kto by mi pomogl, a Poznan czy Wrocław to troche za daleko, aby ktos podjechal i zobaczyl.

Pozdr

IrekS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik samochodowy wystarczy ?

 

Raczej nie, najwazniejsze to:

ocena czy jest prosty ( zdejmij owiewki obadaj rame uszy silnika czy nie spawane lagi czy nie maja zmarszczek od prostawania) itp

zawiecha - jak tłumi przód tył itp czy nie ma wycieków itd

skrzynia biegów - wiadomo, prace sprzegła, stan łancucha

jak silnik chodzi rozruch koniecznie na zimno czy dymi jak dymi itp

jakie papiery sa do moto itd

czy cała elektryka działa wszystkie wskazniki duzo rzeczy mozna obejrzec.

KOniecznie owiewki zdejmij i zobacz co sie tam kryje.

Cena nie jest zbyt atrakyjna więc warto znaleźć jak najwięcej "słabych" punktów żeby ją obniżyć.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, wiem juz coraz wiecej, na pewno przy ogladaniu bede uciążliwy :)

Pozdr

IrekS

 

[ Dopisane: 20-02-2006, 14:07 ]

Jakie powinny byc papiery do omawianego moto ?

 

[ Dopisane: 20-02-2006, 14:53 ]

Acha , jak sie zdejmuje boczne oslony, wystarczy tylko odkrecic te sruby ktore ida poziomo, czy jeszcze gdzies soa jakies pochowane, nie wiem, pod spodem, albo od srodka ?

 

[ Dopisane: 23-02-2006, 07:28 ]

Koledzy , stalo sie, wczolraj tj. 22.02.2006 kupilem ZZR 1100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...