AddaM Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Witam! Czy w mz etz 251 i etz 150 błotniki ,te metalowe są takie same czy czyms sie roznia? Czy ten chromowany trzymak pasarzera rozni sie w wersji z plastikowym blotnikiem?? Jaka mozna zalozyc najszersza opone z tylu i z przodu??jaki moze byc jej maksymalny profil?? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Jaka mozna zalozyc najszersza opone z tylu i z przodu??jaki moze byc jej maksymalny profil?? Ja mam w swojej z tyłu 4.25 a z przodu 3.50, sporo wieksze niz orginalnie ale nic nigdzie ze soba nie koliduje,i fajnie wyglada :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 kaburas 4,25 8O ja u siebie mam z tyłu 110 (prawie o osłony łańcucha obciera) a z przodu 100 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Czy w mz etz 251 i etz 150 błotniki ' date='te metalowe są takie same czy czyms sie roznia? Czy ten chromowany trzymak pasarzera rozni sie w wersji z plastikowym blotnikiem?? [/quote'] Trzymak jest taki sam. Co do błotników nie jestem pewien. Jaka mozna zalozyc najszersza opone z tylu i z przodu??jaki moze byc jej maksymalny profil?? Etz 150/251 fabrycznie mają 2.75 przód i 3.25 tył. Ja miałem 3.00 z przodu i 3.50 z tyłu (miejsca było mało). Domyślam się że chcesz założyć szersze opony dla lepszego wyglądu. Moim zdaniem mz najlepiej prowadzi się na standardowym rozmiarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz_1987 Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 ja 130 osłona łańcucha lekko obciera ale fajnie wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 oryginalnie była z tyłu w 250 i 251 4.00;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 wueska :lol: :lol: 4.00 ? W każdej ETZ były 3,25 lub 3,5 cala (z tyłu) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 251 były wyposażane w 4,0 i 3,25 150- 3,5 i 3,0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 mam na kompie reklame etz 251, bym wkleił... jak bym wiedział jak :mrgreen:,ale nie wiem wiec napisze co tam jest napisane w zwiazku z ogumieniem:front tyre(smiem sadzic ze to oznacza przod:D) 2,75-18Rrear tyre(...) 3,25-16R or 100/80-16 mnie tyz sie nie wydaje co by w etezetach były orginalnie opony 4.00, ale poniewaz nie bardzo sie znam na oznaczeniach typu 100/80, nie wiem jakim rozmiarom by odpowiadały,ktore czaje, czy to bedzie 3,25 czy 3,50 czy moze 4,00.osadzcie sami!!pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Z tego co wiem to w 251 z tyłu jest 3,50>4,00 nie było fabrycznie w żadnej MZ.Więc 100/80 to albo to samo co3,25 albo tyle co 3,50 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 251 były wyposażane w 4,0 i 3,25 150- 3,5 i 3,0 może były , ale to nie fabryka je tak wyposażała :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 możliwe... w TS 250/1 mam fabryczną 3,5 ... i jest sporo miejsca;] 4,0 wejdzie bez problemu;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 A czy jest sens wstawiana opon o owiele większej szerkokosci niz zaleca to fabryka? Raczej nie, oprócz ładnego wyglądu. Zbyt szeroka opona zwiększa opory ruchu, przez co zwieksza sie zużycie paliwa i wybieranie niepotrzebnych nierównosci jezdni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Czyli do mz etz 251 moge wrzucic sobie na tyl 130/90?? Nie bedzie obcierac o osłone łancocha?? Wie ktos cos o tych błotnikach?? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Ja gdy mialerm kupowac do swojej 251 oponke (ostatio ro rozmawialem z Jackiem z gdanska-na forum jako MłodyVFR. i on u siebie miał 120/90/16 , sprawdzał i opona 130/90/16 juz obciera o gumy, faktycznie, ja kupilem ostatnio metzelera 120/90/16 i miesci sie idealnie jest ciut miejsca po bokach, wiekrza by juz nie weszla,a jak by weszla to by przycierala o blotnik i o gumy!!! Pozdr. Veteranos! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.