SEBOOL Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Racja wygnie w najlepszym przypadku a w najgorszym złamie i dopiero potem zrozumiecie, że trzeba było ja zmienic :roll: pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Ja zanim skrzywiłem prostowaną kierę to musiałem sie sporo razy wypiepr^yć! Pozatym nie wierze zeby nikt z was kierownic nie prostował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 ja nie prostowałem...bo się już nie dało , zrobiły się dwie z jednej Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 No ale Ty masz enduromaster raczej w KTM aluminiową , a że aluminiowej sie nie prostu je to chyba proste bo alu jest kruchym materialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Ja zanim skrzywiłem prostowaną kierę to musiałem sie sporo razy wypiepr^yć! Pozatym nie wierze zeby nikt z was kierownic nie prostował. włąsnie ciekawe jak ci sie moto wywalało ja ci powiem tak kolega miał fat bara wnie wiem jaka w kazdym razie wygladała grosnie 1 raz wyłozył sie fest i kirownica sie nie wygieła 2 razem wpo przewrotce lekko sie wygieła ale jakos sama wrociła do normy potem juz kazdy nastepny wyginał nja mocniej a kazda kolejna naprawa była łatwiejsza az stał sie wypadek i szczescie ze nikomu nic sie nie stało taka pozorna oszczednosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 włąsnie ciekawe jak ci sie moto wywalało ja ci powiem tak kolega miał fat bara wnie wiem jaka w kazdym razie wygladała grosnie 1 raz wyłozył sie fest i kirownica sie nie wygieła 2 razem wpo przewrotce lekko sie wygieła ale jakos sama wrociła do normy potem juz kazdy nastepny wyginał nja mocniej a kazda kolejna naprawa była łatwiejsza az stał sie wypadek i szczescie ze nikomu nic sie nie stało taka pozorna oszczednoscCZYTAJCIE POSTY!!!! polemizowałbym czy fatbar jest stalowy . Panowie to są 2 zupelnie rozne materialy i nie mozna uogólniać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 z tego wynika ze giętarek do rur tez sie nie powinno uzywac do stali, a jak wiem to niektorzy po prostu wkladaja rure w imadlo, podgrzewaja palnikiem w miejscu zgiecia i gna, fakt, moze za duzo naogladalem sie ORANGE COUNTY CHOOPERS na discovery channel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 23 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Stalową kierownicę mozna sobie prostować i prostować, aż w końcu sama pęknie. Chodziło mi o to, że nie prostuje się aluminiowych, bo pękną w 9 przypadkach na 10, a jakiekolwiek podhrzewanie nie ma najmijeszego sensu.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 patrzac z fizycznego punktu widzenia, to wystarczy porownac sprezystosc cial i po sprawie, aluminium ma bardzo mala sprezystosc, przez co zamist giąć sie peka, twardosc tez nie jest fascynujaca bo wynosi 2,75 ; porownujac do zelaza ktorego twardosc wynosi 4 moze nam dac troche do myslenia, pamietac nalezy jednak ze kierownice nie sa robione z aluminium tylko z jego stopow.aluminium inaczej glin, pozwole sobie zacytowac "Ze względu na swoje właściwości, takie jak mała gęstość i odporność na korozję, stopy glinu z miedzią i molibdenem zwane duraluminium znalazły wiele zastosowań i są używane do wyrobu szerokiej grupy produktów - od puszek do części statków kosmicznych. Czysty, krystaliczny glin jest kruchy i łamliwy." czyli wnioskujac z tego poprawiono twardosc aluminium tworzac stopy z ktorych robione sa kierownice, ale nie poprawiono w duzym stopniu jego elastycznosci, sprezystosci, kruchosci, lamliwosci,wydaje mi sie iz im wieksza gestosc materialu tym jest wieksza jego sprezystosc, patrz OŁÓW (gestosc = 11340 kg/m3, twardosc 1,5)(choc jest to moze zludzenie, bo pobiezeni przeanalizowalem gestosci i twardosci pierwiastkow) w starym budownistwie stosowano w elektryce kable aluminiowe, byly bardzo lamliwe przez to wymieniono je na miedziane, bo byly duze problemy, kto mieszka w starych blokach to pewnei mial z nimi do czynienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.