qba Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Ja w swojej kierownicy zdjolem manetke włozylem dluga rurke stalowa qmpel trzymal moto a ja robilem z kiera co chcialem :D Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 ludze kierownic sie nie prostuje - je sie wymienia taka wyprostowana i tak bedzie sie gieła bo jest słabsza w tym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Jak nie jeździsz w bardzo trudnym terenie i na kierownice nie będą działały duże siły to kup zwykłą z poprzeczką To jest bezsensu co napisałeś.Skąd on wie jaką glebe zaliczy??może jechac z 80km/h i tak się wywrócić że kiere na śmietnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rancher Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Ja osobiscie polecam gruba z FatBara sam taka posiadam i przyznam szczeze ze zaliczyłem kilka powazniejszych gleb a kierownica sie nawet troszke nie wygieła, zamiast kierownicy przekreciły sie lagi, i raz urwało sie mocowanie kierownicy i pokrzywiła sie sruba z jednej srony :) a z kierownica nic sie nie stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 20 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Kierownice z poprzeczką wydaja mi sie bardziej klasyczne niz bez poprzeczki. Montowano je we wczesnych motocyklach cross i enduro (jesli chodzi o wygląd). Jesli chodzi o funkcjonalnośc to sie nie wypowiem bo nie wiem które sa bardziej funcjonalne. Jeden nabija posty, montując historię motocyklizmu... Jak nie jeździsz w bardzo trudnym terenie i na kierownice nie będą działały duże siły to kup zwykłą z poprzeczką Drugi wymyślił "teorię dużych sił"... Ja w swojej kierownicy zdjolem manetke włozylem dluga rurke stalowa qmpel trzymal moto a ja robilem z kiera co chcialem Trzeci robił co chciał z kierownicą, zanim ta zrobiła z nim co chciała podczas gleby (połamane żebra, mostek, dziurawe płuca, jest sporo podrobów do walnięcia). wez kolegow i ja wyprostuj, jedni trzymaja moto reszta sie wiesza na kierownicy i ja szarpie, wtedy sie wyprostuje, a jak nie da rady to podgrzej ja w miejscu w ktorym sie pogiela i wtedy probujcie A czwarty zaproponował klasyczną rzeźbę w gównie i jest zadowoleny, że to łykamy. Tak się zastanawiam, czy niektórzy czytają to, co napiszą, zanim wyślą na forum...? Bo mam co do tego spore obawy... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_RK Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 co powiecie na temat takiej kierownicy http://martinmotocykle.otomoto.pl/index.ph...show&id=M151242ostatnio dostalismy to na stan moze ktos ma taka zalozona jak sie sprawuje , wyglada super ( ale to nie na tym zecz) producent oczywiscie zachwala ze super wytrzymala, jezdzi taka u kolegi na YZ narazie nic jej nie jest ale chce znac wasze opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzieek Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 TIJO!!!! FatBar czyli kiera bez poprzeczki napewno jest lepsza od zwyklej z poprzeczka. Ale jezeli chcesz to zalozyc do jakiegos lichego sprzeta to sie nie oplaca bo po glebie pokrzywki sie wszystko oprocz kiery wiec tak czy siak bedzie sie jechalo do dupy i trzeba bedzie prostowac. Ja kupilem fatbar reikona do mojej huski ale tam jest taki beznadziejny patent na polce do mocowania ze on sie krzywi zawsze dlatego, w moim przypadku nawet zestaw za 400zl kiera+gabka+adaptery nie pomogl. Musial bym teraz wymienic polke i wtedy bylo by ok. W mojej husce system montowania adapterow ktore sa miedzy kiera a polka jest na jedna srube i przy glebie nie ma byka zeby sie ta sruba nie skrzywila. Wiec zastanow sie czy jest sens ladowac tyle kasy najlepiej przeslij fotke co masz przy widelcu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Tak się zastanawiam, czy niektórzy czytają to, co napiszą, zanim wyślą na forum...? Bo mam co do tego spore obawy... nie no faktycznie lepiej jezdzic z jedna reka wygieta do gory a druga trzymac przy kolanie, w koncu Polska to sie zarabia 10tys i ma sie co glebe na nowa kierownice :) dobre myslenie, tylko ze to jest Polska, kazdy orze jak moze (taka metafora zeby pozniej sie nie czepial jeden z drugim) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 20 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 nie no faktycznie lepiej jezdzic z jedna reka wygieta do gory a druga trzymac przy kolanie, w koncu Polska to sie zarabia 10tys i ma sie co glebe na nowa kierownice Strasznie gówniane macie te kierownice, skoro ciągle się gną czy łamią. Może warto odłożyć, wydać kilaset zł i mieć po problemie? Zawsze można kierownicę przełożyć do następnego motocykla.Przyznam szczerze, że jeszcze mi się w życiu kierownica nie połamała czy pogięła. Pewnie za krótko, albo za wolno jeżdżę.pzdrPS - zawsze używałem fatbarów magury i renthala, żeby nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Ja używam Renthala Fatbara i 2 sezon bez problemów ale jakichś mega kozłów też nie fikałem.A właśnie skoro o przekaładaniu kiery do następnego moto.To chętnie bym sobie tą zostawił zanim sprzęt pójdzie w ludzi.Może ktos ma po taniosci sprzedać jakiegos zwyklaka z mocowaniami :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 21 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 ale jakichś mega kozłów też nie fikałem. No ja parę razy poważnie fikłem akurat w ubiegłym sezonie ucząc się 520-tki, w tym raz mega na bruk (ojjj minęło pół roku, a mnie ciągle boli dłoń...). Ale przecież po to luzuje się półki, żeby się gięło na półkach, a nie na kierownicy :)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Strasznie gówniane macie te kierownice, skoro ciągle się gną czy łamią. Może warto odłożyć, wydać kilaset zł i mieć po problemie? zazwyczaj Ci ktorzy jezdza na motocyklach o wartosci okolo 3 tys zl nie mysla zeby kupic kierownice za 400zl bo jest to prawie 15% wartosci motocykla :roll: a gna sie bo sa seryjne? a nie renomowanych firm ...ja swoja pogialem dopiero jak wygrzmocilem sie w lesie i szorowalem z 8 metrow po ziemi az sie motocykl zatrzymal to zobaczylem ze sie lekko poszla w gore, bo zazwyczaj giela sie na srubach (silent-block'i - tak to sie chyba nazywa), wytryzmala kozla na plecy z motocyklem na podjezdzie, gleby na lodzie i nie jedna glebe przy w lesie, zawsze kladlem na lewa strone i amplituda odchylenia koncowki manetki wzgledem drugiej wynosi 1cm, zauwazylem do dopiero jak motocykl stal na ceglach i robilem przednie zawieszenie. z gory przepraszam za wszystkich ktorzy nie maja kierownic RENTHALA I FATBARA czy tez innych renomowanych firm i kombinuja jak wyprostowac seryjne zeby tylko moc jezdzic, fakt, jak Cie nie stac na dobra kierownice to najlepiej sprzedac motocykl, bo w koncu sport nie dla Ciebie.no i faktycznie ja sie przesiadam na rower trialowy/dualowy bo nie stac mnie na utrzymanie motocykla. juz swoimi pomyslami na prostowanie kierownicy nie bede dupy zawracal.zegnam wszystkich, milo bylo poznac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Ja się zgadzam z Wazzabiim! Spokojnie można prostować stalową kierownice (aluminium juz nie - jest zbyt kruche i nawet jesli sie uda naprostować to kiera po chwili pęknie! ). Jest taka zaleznosc: Jak ma sie cos dziac w aluminiową kierą to z reguly jest to pekniecie, natomiast stalowe sie poprostu niemilosiernie gną! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Ojoj... Spokojnie panowie!A co byście polecili do XT-ka za kierownicę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 ZADNYCH KIEROWNIC SIE JUZ NIE POWINNO PROSTOWAC!! ELEMENT W MIEJSCU WYGIECIA JEST JUZ SłABSZY!! I TAK SIE ZNOW WYGNIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.