Jaro Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Siema mam problem ze swoja Etka a głownie z ladowaniem, gdy odpalam kontrolka od ladowania gasnie dopiero na wysokich obrotach ok 3000 ostatnio zmienialem przy niej caly wirnik bo przy wczesniejszym strasznie sie wyjebaly pierscienie twornika i wcale nie bylo ladowania.Oczywiscie przed zmiana wirnirka i jeszcze jak byl on w dobrym stanie ladowanie bylo i kontrolka od ladowania gasla zaraz po odpaleniu i na niskich i na wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Sprawdź szczotki w szczotkotrzymaczach. Mogą się zacinać i wtedy wirnik dostaje napięcie tylko okresowo. Sprawdź czy wirnik nie ma czasami bicia promieniowego. Jeszcze pytanie czemu w poprzednim wirniku pierścienie ślizgowe uległy zniszczeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Nie mam pojecia dlaczego ulegly zniszczeniu, niedawno kupilem ta Etz i juz te pierascinie byly powylupywane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wafel Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2003 ja tez mialem problem z etz 150 ladowania nie bylo ale moglem jezdzic po wymianie regulatora napiecia wszystko wrucilo do normy ladowanie gasnie zaraz po odpaleniu. regulator kosztuje 20 zeta elektroniczny. strzalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Zrobie tak jak mowicie najpierw sprawdze szcztoki chociaz w to watpie ze to beda one bo przy zmianie wirnika zmienilem szczotkotrzymacz i szczotki na nowe a jak to nie poskutkuje to wykrece z drugiej etz regulator napiecia i zamienie, moze wtedy bedzie wszystko dziabac Narka pozdrawiam i jeszcze raz dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Napisz jak ci poszło, a jak nie będzie działać napisz wiecej informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 18 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2003 Sprawdzałem szczotki w szczotkotrzymaczu i wszystko z nimi jest wporzadku ładowanie jest tak samo jak wtedy czyli tylko na wysokich obrotach. Po swietach zmienie regulator napiecia i zobaczymy tylko najpierw musze wymienic chyba cewke bo nie mam wogole iskry na swiecypozdrawiam narka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musso Opublikowano 18 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2003 Wydaje mi sie ze etztki generalnie nie mialy za dobrego ladowania Wszystko byloby oki gdyby nie trzeba bylo jezdzic caly rok na swiatlach... Niestety jesli jezdzi sie duzo w miescie, akumulator od czasu do czasu trzeba doladowac Ja mam mniejsze lub wieksze problemy w ladowaniem od poczatku mojej znajomosci z mz, tutaj jakies 3 lata Wymienilem nawet konektory na kablach na nowe, ale niewiele to pomoglo Byc moze jakis elektroniczny regulator zalatwilby sprawe, ale na razie mam orginalny Zastanawiam sie co z tej materi zrobic, moze cos madrego umysle :wink: Jesli macie jakies doswiadczenia z kiepskim ladowaniem i jak temu zaradzic to napiszcie Problem w sumie nie wystepuje jesli jezdzi sie w wiekszosci na trasie, wtedy ladowanie jest znakomite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 19 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2003 Ja przerobilem elektryke w mojej 250:-porzedlem do sklkepu,kupilem diody duzej mocy i nabudowalem prostownik na alternator w miejsce tej plytki z konektorami-prostownik jest mniejszy od pudelka od zapalek...-elektroniczny regulator, daje caly czas to samo napiecie dzieki temu akumlator nie niszczy sie....-akumlator jest zelowy od UPS-zadnej dodatkowej roboty typu jakies elektrolity....-elektroniczny przerywac kierunkowskazow VW...SKUTKI:-mniej kabli-mniej problemow 8) Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoPe Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Ogólnie rzecz biorąc ładowanie w ETZ jest w porządku (moc alternatora, niezawodość układu). Konieczna jest jednak wymiana regulatora na elektroniczny. Jeżdżąc na mechanicznym co tydzień musiałem podładowywać akumulator - po wymaianie na elektronika prostownik powędrował na półkę (przyda się na zimę).PozdrawiamPoPe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Wlasnie mam zaje.... wiadomosc dla was zrobilem ladowanie dziala w 100% a wina okazal sie regulator napiecia zmienilem na drugi i wszystko jest ok nawet obroty silnika zmalaly tak to dostawal lewych obrotow co bylo bardzo wkurzajace a regulacje gaznika nic nie pomagaly. Teraz jest juz wszystko ok. Dzieki za pomoc Narka Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 18 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2003 Jak to zrobić?Prosze opisać jaki kolor kabla gdzie?Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2003 Wlasnie mam zaje.... wiadomosc dla was zrobilem ladowanie dziala w 100% a wina okazal sie regulator napiecia zmienilem na drugi i wszystko jest ok nawet obroty silnika zmalaly tak to dostawal lewych obrotow co bylo bardzo wkurzajace a regulacje gaznika nic nie pomagaly. Teraz jest juz wszystko ok. Dzieki za pomoc Narka Pozdrawiam a wcześniej jaki miałeś regulator?? mechaniczny czy elektroniczny??? a mam jeszcze jedno pytanko - czy elektroniczny regulator może sie zje*ać??? :?: :?: :?: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2003 Wlasnie mam zaje.... wiadomosc dla was zrobilem ladowanie dziala w 100% a wina okazal sie regulator napiecia zmienilem na drugi i wszystko jest ok nawet obroty silnika zmalaly tak to dostawal lewych obrotow co bylo bardzo wkurzajace a regulacje gaznika nic nie pomagaly. Teraz jest juz wszystko ok. Dzieki za pomoc Narka Pozdrawiam a wcześniej jaki miałeś regulator?? mechaniczny czy elektroniczny??? a mam jeszcze jedno pytanko - czy elektroniczny regulator może sie zje*ać??? :?: :?: :?: Jasne ze się może zje*ać. Tyle że prawdopodobieństwo zepsucia jest o wiele mniejsze niż przy mechanicznym. Tyle że jak coś się spieprzy to koniec , a mechaniczny jeszcze naprawisz i jakoś dojedziesz do domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2003 Jasne ze się może zje*ać. Tyle że prawdopodobieństwo zepsucia jest o wiele mniejsze niż przy mechanicznym. Tyle że jak coś się spieprzy to koniec ' date=' a mechaniczny jeszcze naprawisz i jakoś dojedziesz do domu[/quote']]ok jeszcze jedno pytanko - jak takiego ektronika sprawdzic czy działa w porządku?? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.