endurowiec Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 w weeken trzeba potrenowac latanie na gumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Na podnóżkach pasażera nie ma możliwości korzystania z hampla tylnego, z tego co widzialem niektórzy stawiaja tak ze jedna noga na prawym podnuzku z hamplem, a druga noga na lewym podnużku pasażera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEKAONE Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 nom na rowerku to ja zapodaje od dzieciństwa niezłe odległości Ale na setce jeszcze nie baro :oops: jak narazie co mi się udaje to szarpnięcie mojej setki i nie mam nawet pięciu metrów 8O pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Na 1 możesz nawet usiąść na baku, pozycja nie ma znaczenia. Najważniejsze jest żeby złapać równowage. Jeżeli bardzo chcesz na 2 usiądź jak najbardziej z tyłutaaaak, usiadz na exc jak najbardziej z tylu i na dwojce na koło - tylko powiedz pozniej jak było :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 z tego co mi kilka osób doradzało, najlepiej zacząć ćwiczyć jazde na gumie stojąc na podnóżkach pasażera.tylko ze u mnie w motorze jest brak podnozek u pasazera.jak narazie co mi się udaje to szarpnięcie mojej setki i nie mam nawet pięciu metrów mi tez tylko to wychodzi jak narazie.Z tego co zaobserwowałem to łatwiej chyba jest stojac na podnozkach(kontrolujac tylny hamulec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Mi narazie jazda na gumie wychodzi najlepiej na 1biegu. Na dwojce jak poderwe to chwila i opadam bo puszczam gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 nic sie nie boj tylko najpierw na pierwszym biegu ,jedz powoli ......dodaj gazu ....odpusc gaz......i jak bedzie schodzil z obrotow odkrec manetke na 3/4 ..... jak juz opanujesz technike na 1 biegu to tak samo na 2 ... i nie sluchaj glupot ze trzeba stac na podnozkach pasazera {nawet takich nie masz } pozatym sluchaj rad tych ktorzy potrafia to robic i nie strzelaj ze sprzegla 125cm pieknie idzie z gazupozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 kurde ale taki exc 125 to z 3 z gazu powinien isc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Pewnie by poszedl z trojki ale sie dopiero ucze jeczhac na kole i troche strach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 kurde ale taki exc 125 to z 3 z gazu powinien isc.ale chyba chlopak sie dopiero uczy jezdzic na kole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 na ja to na poczatku bardziej bałem z 1 niz z 3. no ale ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 na ja to na poczatku bardziej bałem z 1 niz z 3. no ale okna 3 masz wieksza predkosc, wiec mysle ze wiekszych strach na koło stawiac ( w razie upadku),przynajmniej ja tak mam i poki co wole probowac na nizszych biegach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 no wlasnie jak sie uczyc na kolko jezdzic? siedzac czy stajac na podnozki? Na siedząco, na stojąco, jak Ci bardziej lezy, tylko od Ciebie zależy.Poza tym balans dobrze poćwiczyć stawiając na koło na jakiejś mniej pochyłej, ale długiej górce. Oczywiście stawiać na koło jadąc pod górę, a nie odwrotnie!A co do podnóżek pasażera, to hmmm, najpierw trzeba takowe mieć. Poza tym tak to w plasitkach można, a nie w enduro, gdzie mamy taką wyprostowaną pozycję, nie dawajmy ciała... :)pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Na siedząco, na stojąco, jak Ci bardziej lezy, tylko od Ciebie zależy. SX 125 na stojąco idzie na koło z samego gazu. Wystarczy dynamiczniej dodać i si eprzód podnosi.KLXem próbowałem z 2 biegu ale ze sprzęgła tyle ze mało jezdziłem. Na wisne pewnie z samego gazu sie naucze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 No tak, moja 520-tka idzie z gazu na czwórce w obojtęniej jakiej pozycji się znajduję. Z moją wagą na poziomie niecałych 70 kg mogę się położyć na kierownicy, a koło i tak idzie w górę na czwórce.KLXa fajnie stawiało mi się na koło, niestety tylko ze sprzęgłem lub naprawdę mocnym podrywaniem kierownicy. Inna sprawa, że fajnie się wbijało biegi z kołem podniesiopnym w górę. Teraz w 520 nie ma to sensu - wbijam trzy, gaz i jaaadę tak sobie :)pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi