piasektt Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Mam pytanie do posiadaczy wyczynow 125 a dokladnie chodzi o KTM-a sx 125 co jaki czas czyscicie filtry powietrza :icon_question:a kiedy je wymieniacie ;) dzieki pozdro Kup sobie drugi na zapas i dobry olej do filtrów i co jazde czyść i podmieniaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Kup sobie drugi na zapas i dobry olej do filtrów i co jazde czyść i podmieniajwasnie wyczyscilem filtr powietrza na poczatku wypralem go w szamponie motorexsa i nasaczylem takze olejem tej samej firmy :icon_mrgreen: wydaje mi sie ze ta firma jest najlepsza do tego typu motocykli :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedek92 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 a co jest taniej utrzymac?? kmx 125 czy dt 125?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 myśle że koszty utrzymania kmx i dt są podobne, widze że chcesz motorynke, ja sprzedaje, za 480 zł, chcesz, to bierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedek92 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 tak motorynka dla brata bo chce mojego skuta dosiadac:p a do ciebie to daleko:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacim Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 a co jest taniej utrzymac?? kmx 125 czy dt 125?? koszty utrzymania sa prawie takie same ale do dt jest wiecej grtatów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 a co jest taniej utrzymac?? kmx 125 czy dt 125?? DT125 i KMX125 - to enduro, jak trafisz na dobry egzemplarz to prawie, że jedyne za co będziesz musiał płacić to płyny :D. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszs551 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 a moze teraz cos o utrzymaniu 450 4t bo jak narazie nikt nic o tym nie wspominal ciagle dyskusja toczy sie na temat 125/250 ciekaw jestem co ile czasu i co wymieniacie w 450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 a moze teraz cos o utrzymaniu 450 4t bo jak narazie nikt nic o tym nie wspominal ciagle dyskusja toczy sie na temat 125/250 ciekaw jestem co ile czasu i co wymieniacie w 450hehe!! bo temat jest o 125 ;) Było na forum sporo na ten temat wiec sproboj poszukać. Generalnie utrzymanie crossówki 4T nie wypada tak rózowo. Częste wymiany oleju i regulacje zaworów powodują ze koszty mają sie w sumie podobnie jak przy 2T.Sam nie wiem i w sumie jestem ciekaw co ile godzin producent zaleca wymiane tłoka i korby w 450. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielarz89 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Co sądzicie o takim pomysle aby do ramy crossowej japonskiej wstawic silnik cz crossowej lub dr 350? wydaje mi się ze byla by to dobra alternatywa dla osób majacych zajafke lecz ograniczone fundusze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszs551 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 MI nie chodzi o to ze ja nie wiem jak jest z utrzymaniem 450 tylko ciekawi mnie jak to poprostu robia inny a w ksazeczce serwisowej akurat w mojej kawce producent zaleca wymiane tloka z pierscieniami co 15 h a korby co 30hdla mnie akurat najgoesze jet zminianie oleju i filtra co 15h bo jak sie jezdzi srednio 2h dziennie to trezba co tydzien wymieniac i na dodatek sie nie naleje byle czego tylko syntetyk a to troche kosztoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 MI nie chodzi o to ze ja nie wiem jak jest z utrzymaniem 450 tylko ciekawi mnie jak to poprostu robia inny a w ksazeczce serwisowej akurat w mojej kawce producent zaleca wymiane tloka z pierscieniami co 15 h a korby co 30hdla mnie akurat najgoesze jet zminianie oleju i filtra co 15h bo jak sie jezdzi srednio 2h dziennie to trezba co tydzien wymieniac i na dodatek sie nie naleje byle czego tylko syntetyk a to troche kosztojeCrossówką się nie jeździ 2 godziny dziennie tylko 2 godziny na tydzień jeśli chcesz wyrobić z utrzymaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Co to za przyjemność jeździć tylko 2 godziny w tygodniu ?? ja staram sie zmieniać olej co mniej więcej 10 do 15 godzin ale to nie ma reguły, kolega nie zmieniał długo - spuścił olej i spłynęło około 500ml a motorek śmigał jak należy :icon_evil: a ostatnio zrobiliśmy z Myszonem i Camelem trase enduro na tor oddalony o około 35 kilometrów, wyszaleliśmy sie na torze i wróciliśmy i jazdy było naprawde sporo i jak na razie odpukać maszyny pracują jak należy, nie ma na to reguły po prostu, generalnie staram sie często czyścić filtr powietrza - nawet co jazde, olej zmieniam regularnie i wydatek 50zł to nic w porównaniu do tego jakbym miał remontować silnik 4T, filtry oleju na szczęście mam metalowe także koszta są mniejsze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszs551 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 (edytowane) ja to nie wiem jak mozna miec motor i wyciagac go raz w tygodniu na 2 godziny ja tam na swojim smigam wszedzie doslownie bez motoru to praktycznie nie wyruszam z domu a niestety za tym ida wieksze koszta w utrzymaniu a takie pozadniejsze trasy to robie kilka razy w tygodniu zalezy od checia na dodatek na szczescie ostatnio dostalem 8 litrow oleju do silnika :) i kilka filtrow to narazie wydatki mam z glowy Edytowane 7 Sierpnia 2007 przez lukaszs551 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 ja to nie wiem jak mozna miec motor i wyciagac go raz w tygodniu na 2 godziny ja tam na swojim smigam wszedzie doslownie bez motoru to praktycznie nie wyruszam z domu a niestety za tym ida wieksze koszta w utrzymaniu a takie pozadniejsze trasy to robie kilka razy w tygodniu zalezy od checia na dodatek na szczescie ostatnio dostalem 8 litrow oleju do silnika :notworthy: i kilka filtrow to narazie wydatki mam z glowyMotocykl wyciągasz 2 razy w tygodniu łącznie na 8 godzin, ale jeździsz 2 godziny (każdy trening godzina jazd) :) Jak jest porządny trening (po torze) to 1 godzina to jak jedne zawody przecież to wcale nie mało dla organizmu ani dla motocykla, a 2 godziny w tygodniu to optimum przy podejściu amatorskim. Chyba że kupujemy crossa do jazdy po lesie i nad jezioro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.