MłodyWilk22 Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 WitamMiałem już kilka motorków, ale jeszcze w rzadnym nie miałem filtru oleju umieszczonego w tak paskudnym miejscu czyli z przodu silnika gdzie dostep do niego skutecznie utrudnia wydech a po bokach kołyska ramy...Wczesniej przy wymianie chwytałem go żabką i po sprawie, a teraz na chwycenie go z boku nie ma rzadncyh szans:( a i z przodu pomiedzy rurami wydechu ledwo co idzie wsadzić reke...Nie wiem czy w kazdej Suzie tak jest, ale bart w Rf-ie tez tak ma... Nie mam pomysłu jak go odkręcic :?: :!: Próbowałem juz na kilka sposób, ale ani drgnie...Moze na ciepłym silniku bedzie go mi lżej odkrecić :?: Parę osób polecało mi poprostu wbicie sruboketa w filter i wtedy ponoć idzie bez problemów...A może ktos stosuje jakąś ciekawą metode :?: Chwalic mi się tu :evil: :!: :!: :!: Ps. Metodę ,,kup specjalny klucz i po kłopocie" znam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 ja filtr odkrecam starym paskiem klinowym robie petle na filtrze pasek sie zaciska i ciagne za odpowienia strone paska aby go odkrecic albo zakrecic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Parę osób polecało mi poprostu wbicie sruboketa w filter i wtedy ponoć idzie bez problemów... Działa :-). Ja mam wprawdzie do tego odpowiednie narzędzie, ale sam mówisz, że nie bierzesz pod uwagę takiej opcji. Metoda z pozoru brutalna, ale skuteczna. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Czy zimny silnik czy cieply to nie ma znaczenia. Uszczelka z filtra sie przykleila i koniec. Jezeli nie chcesz brutalnie wbijac srubokret w filtr, to mozesz go uprzednio nawiercic i dopiero wtedy wsadzic cos w otwor i ruszyc filter :evil: Sa takie fajne przyrzady do odkrecania filtrow (opaska stalowa z takimi ostrymi koncowkami i to jest polaczone ze sruba - jak krecisz sruba to opaska sie zaciska), nie wiem ile takie cos kosztuje bo dostalem to za free (wyglada calkiem profesjonalnie i dobrze wykonane, mozna tym prawie wszystkie srednice filtrow odkrecic - bardzo duzy zakres regulacji), ale mozesz porozgladac sie po hipermarkietach czy tam aby takich cudeniek nie maja.Troche odwagi , nie ma sie co czaic z tym filtrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Sa takie fajne przyrzady do odkrecania filtrow (opaska stalowa z takimi ostrymi koncowkami i to jest polaczone ze sruba - jak krecisz sruba to opaska sie zaciska)' date=' nie wiem ile takie cos kosztuje bo dostalem to za free...[/quote'] Ostatnio takie klucze widzialem w Realu - cena 12,99 zl. Dla takiej kwoty nie warto chyba szukac srodkow zastepczych. A odkrecanie filtra za pomoca srubokreta zapewne solidnie upieprzy olejem kolanka wydechu... Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 I tak sie upieprzają, ale od czego jest benzyna ekstrakcyjna ?? :-). Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Gdyby taki klucz kosztowałby 15-20 zł to by tego tematu nie było...Ja mam coś takiego, ale do filtrów samochodowych gdzie dostep jest bajecznie prosty. Ale w moim przypadku tego filtra to na dobrą sprawe nawet nie widac bo jest tak ukryty za ,,pajeczyną wydechu" i ledwo co mozna tam reke wsadzic:( Takze nie ma mowy o jakiś pasakch, nawiercaniach i innych sposobach...W gre chyba wchodzi tylko brutalne wbicie srubokreta, ewentualnie taki sprytny klucz z przedłuzką jaki mam w instrukcji, ale pewnie bedzie kosztowal fortune :evil: Ciekawe ile taki sprytny klucz jest warty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Klucz - taka jakby nasadka do filtrów oleju, powinna kosztować ok. 30pln + przedłużka i grzechtka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Przedłuzke i grzechotke mam - pewnie by pasowała, ale taką nasadkę do filtrów to ja chyba w supermarkecie nie dostnę :evil: jak nie zadziała śrubokret to bede sie martwił, ale prawdę mówiąc jeszcze rzadnego sprzęta nie potraktowałem tak brutalnie i primitywnie :lol: A druga sprawa to taka, ze olej najlepiej wymieniać na rozgrzanym silniku - więc włozenia reki pomiedzy te gorace kolanka wydechu bedzie bolało :lol: Ps. Postram się byc dzielny i nie płakac :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 W czasie zmarnowanym na pisanie kolejnych postów miałbyś już odkręcony filtr, a pewnie zmeiniony cały olej i założone plastiki. Nie medytuj, tylko zabieraj się do roboty :evil: . Śrubokręt wbij bliskjo denka (czyli tej zewnętrznej, tylnej pokrywy) to masz gwarancję, ze niczego nie popsujesz (jakbyś się obawaił o gwint wychodzący z silnika, na który nakręca się filtr). Przebij skurwiela na wylot i odkręć. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bieniek123 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Przebij skurwiela na wylot i odkręć. Pawel Co tak brutalnie??? :D :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Przebij skurwiela na wylot i odkręć. Pawel, ja z pytaniem organizacyjno-wychowawczym - czy już można, czy jeszcze nie :?: :D Bo kiedyś nie można było... :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Mówsz o przebijaniu, czy wulgaryzmach ?? Uznałem, ze sk***iel to lajtowe slowo, a brutalnośc wynika tylko z chęcie zmotywowania kolegi Wilka, co by zadziałał w konkretny sposób :-) Pawel Ooooo, autokorekta sama wstawiła **. A ch** tam, nieważne, poprawię się :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Zmotywowany drogi Pawle to ja jestem :D Tylko czekam do wiosenki a zarazem cieplejszych dni, co by odpalic moto, przejechac sie kawalek i rogrzac maszyne i dopiero brać sie za wymiane oleju bo teraz to mi szkoda ją odpalać w te mrozy...Dlatego pozwalam sobie na marnowie czasu na pisanie postów a zarazem chce sie odpowiednio przygotowac do tej czynności co by nie płakać w garazu całe dni gdy przyjda cieplejsze dni :lol: I tak własnie zrobie - przebije sku***iela i wtedy bedzie mój :lol: Dzieki za pomoc i dobre rady :evil: Musi sie udac :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 No to spoko. Wiesz, to rozgrzewanie oleju przez wymianą, jest dla mnie mało praktyczne, bo sobie można paluchy poparzyć. Nowoczesne oleje, jak nie masz w silnik wlanego kujawskiego, nie zostawiają nagarów, szlamów i innego tego rodzaju syfu. Co więcej, spotkałem się z zapowietrzeniem pompy oleju w Kawasaki właśnie po spuszczaniu bardzo gorącego oleju. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.